Het kopje zegt t al, als je zwanger bent is het dan altijd zo dat je ALTIJD een innestelbloeding moet hebben gehad of is dit per vrouw verschillend?
Dat hoeft niet idd verschild het per vrouw, en alle kwallen verschillen ook. Succes met zwanger worden.
ik denk eigenlijk dat er meer zijn die het níét hebben, dan wel. Ik had het zelf in ieder geval ook niet.
ik had wel een lichte bloeding, dacht dat ik ong. moest worden maar was veel te vroeg. toen ik ging uitrekenen bleek dat het precies in de periode van innesteling was. maar het verschilt per persoon net zoals sommige vrouwen hun eisprong voelen en andere weer niet.
Ik had het wel: heel heftig zelfs! Op dag 20 elke keer bij het afgeven op de wc: rose! Maar dan niet een paar drupjes.....
hmmm ik denk toch dat t een ongi bloeding is in plaats van innestelbloeding. een innestelbloeding is vaak toch minder heftig toch?
ik heb ook niks gehad, geen drupje gezien! Maar wat ik ervan hoor is een innestelingsbloeding minder dan een ongesteldheid en vaak ook anders van kleur: roze/slijmerig. Je hoort ook vaak bruine afscheiding.