6 dagen na eisprong felle steek onderin mijn buik, innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiss87, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Odess, kijk dat is leuk om te horen, haha! Spannende tijden voor jou! Nou, ik hoop echt dat ik ook zwanger ben.. maar ja. We zien het wel. Heb alleen deze maand echt moeite met wachten.
    Ik was er altijd op tegen om voor nod te testen, maar denk dat ik het echt niet nog een week kan uithouden, hihi..

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou mn steken zijn nog niet weg..
    Heb het nu af en toe zelfs als ik heel diep uitadem..

Maar nou zat ik mn eigen berichtjes eens terug te lezen, en nou zag ik dat ik dit ook in mn 1e ronde allemaal had.. dus dan zou het betekenen dat mn buik gewoon wat van streek is, en dus geen zwangerschap... grrrrrrrr waarom altijd maar wachten.

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ben nu 2 dagen verder en de steken zijn weg...
    Wel een spierpijn achtig gevoel in mn onderbuik, maar dat heb ik wel vaker..

Vind het echt spannend worden, misschien toch een testje wagen..

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik teste 11 dpo licht positief - kon het ook niet meer houden hoor ;) 13 dpo was ook de digitale positief. Spannend ik hoop het voor je :)

5. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    mijn cyclus is zo onregelmatig..ma langzamerhand wel weer overzichtelijk.
    8 sept eisprong, bruine veeg met afvegen.
    daarna nix meer.. ongeveer 13 sept innesteling sinds dien doet t zeer onderin me buik, eergister heeel erg veel pijn gehad 2x naar de wc gerend ik dacht echt dat ik dood ging was niet normaal meer.(was links onder, straalde uit na beneden en later heel de onderkant van me buik+ tot me navel en alsk wat harder drukte boven aan me buik dan deed dat ook zeer)
    ben ook nog eens verkouden dus als ik hoest dan voel ik het heel erg in me onderbuik.
    en als ik lig voel ik het gwn in me onderbuik soms denk ik, kword ongesteld en soms denk ik jeetje wat is dit nou.
    echt heel zeurderig.

en op me rechtertepel heb ik heel vaak een ader lopen en nu op beide borsten paar aders.
    ik vind het maar spannend..cyclus is gemiddeld 40 a 41 dagen.

miss buikgriep, spannenndd voor ons allen !:D

6. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    moet nog ff bijzeggen voel t vooral linksonder tot net wat onder me navel.

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Spannend Stella, wanneer kun je testen?

Ik voel gewoon echt helemaal nix meer.. geen pijntjes, niet misselijk, geen gevoelige borsten, dus denk dat als ik binnen een paar dagen buikpijn krijg dat ik dan gewoon ongesteld word..

Ik heb nog niet getest, maar vind het wel moeilijk om er niet aan te denken!

8. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    #28 Stellaa, 16 sep 2009
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
    moet ongeveer de 21ste of 22ste ongi worden.
    het is zo vaag in sept gestopt met de pil en toen in december weer ongi gworden en dit zijn me cyclussen 29,39,35,31,66,41 .. die 66 was echt een uitschieter!
    maar t gemiddelde is 40 a 41 dagen. blij dat me cyclus weer wat daalde vorige maand, hahaha.

en met t klussen wel vanaf dag 11 geklust tot laatst me eisprong.
    al is tallemala ni duidelijk heb ik t van kortste tot langste cyclus aangehouden EN gemiddelde uitgerekent en dus genoeg geklutst:p
    en op 8 sept wat bruin verlies..maar ik d8 wat is dat dan..maar met een cyclus van 40 of 41 kan dat eisprong wezen. wel vreward. maar heb denk zeker de kansen goed benut!

nou heb ik wat gevonden op een site..
    Vruchtbare periode
    allemaal berekent betekend dat ik van dag 11 tot dag 55 onveilig ben zegmaar.. maar die 66 is gwn een flinke uitschieter gweest. dus zolang ook weer niet :p
    best grappig om uit te rekenen!
    als je onregelmatig ben:)

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Spannend dan! Ik denk dat als ik maandag nog niet ongi ben dat ik dan pas ga testen.. ik vind het wel heel moeilijk. maar omdat ik nu helemaal niets voel denk ik toch dat ik niet zwanger ben..

10. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    het is echt afwachten! maar er is nog kans he!
    succes met testen maandag.
    het kan allemaal nog :D.

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Er is inderdaad nog kans, al hoop ik er nu niet teveel meer op. Nog steeds geen verschijnselen.. Dus denk dat ik toch gewoon ongi ga worden overmorgen.. Wel jammer, ga dan al ronde 5 in.. Had toch verwacht (gehoopt) dat ik sneller zwanger zou worden..

Maar ja, nog steeds geen bloed, dus het kan nog steeds.

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Maar trouwens, zat ff naar mn banner te kijken. Afgelopen cyclus was 28 dagen, en ik zit vandaag al op dag 28 van mn cyclus!!! Dus eigenlijk zou ik morgen al kunnen testen, maar dat doe ik niet, want heb ook wel eens cyclus van 31 dagen. dat zou dan zondag zijn.. ben benieuwd..

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey meid wat die symptomen betreft, voelen of niet voelen, het kan raak zijn hé.

14. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    helaas ben ik gister ongesteld geworden..heel jammer.
    maar ja we zijn nog maar net begonnen en zijn zoveel meiden die er al langer voor bezig zijn dan wij zijn.
    maar ooit word ons w8en beloond.

1 pluspuntje is wel dat me cyclus weer normaal aan t worden is!
    dus beter uit kunnen rekenen van vruchtbare dagen ..wel 2 dagen erbij en 2 dagen eerder bij optellen natuurlk, om m helemaal niet te missen:p.

ben al sinds sept van de pil af! wel al een poos! maar gaan dr nog maar pas voor mijn cyclussen zijn 29,39,35,31,66,41,36
    dit x cyclus van 36.
    ben dus best wel blij dat het weer minder is..die 66 was een flinke uitschieter!
    (we zijn nog geen 7 maanden bezig hoor maar in sept wask gestopt en werdk pas in DEC ongesteld en sindsdien by gaan houden!)

15. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @stellaa wat jammer zeg!

Zit nu op mn nod.. kan ik merken ook!! jemig wat een buikpijn, steeds die steekjes die ik altijd heb als ik ongi moet worden.. Dus zal vanavond wel doorbreken.. Maar heb nog een klein beetje moed zolang ik geen bloed zie!

16. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0
    Kiss87, hoop voor je dat het mooi wegblijft allemaal!

zelf baal ik nu wel hoor ;$
    maar aan de andere kant is me cyclus weer wat aan t dalen dus dat is beter dan kank tenminste berekenen hoe en wat.

17. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    @ stellaa, ik vind het ook echt balen voor je! :( Hopelijk heb je in deze ronde meer geluk! En je hebt inderdaad wel een mooie cyclus gehad, en gelukkig niet zo lang op je menstruatie hoeven wachten!!

Hier nog steeds een zere buik, de steken zijn weg, maar heb echt last van een opgeblazen gevoel, en obstipatie, dit heb ik eigenlijk altijd wel rond mn nod.. Dus weet niet zo goed wat ik moet denken. Maar nog steeds geen bloed. Ben heel erg benieuwd of ik morgen ongi ben, zit dan op dag 30..

X

18. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Dat opgeblazen gevoel had ik ook. En het heeft gezeurd tot aan mijn NOD. En ook waren het steekjes in mijn baarmoeder, anders dat ongikrampen.

Bij mij pakte het goed uit :) als ik dat van jou zo lees denk ik dat je morgen wel een positieve uitslag kunt verwachten.

19. Stellaa

Stellaa Actief lid

7 jun 2009
    276
    0
    0

hee meis.

nee indd dus aan de ene kant ben ik wel weer een beetje blij hoor!
    gewoon de volgende ronde in!

Wat spannend voor je!!
    ik denk altijd maar zo.. gewoon gaan testen en als t dan negatief is weet je gelijk waar je aan toe bent dan zit je ook niet zo in de stress!
    maaaar is ook zo dat niet bij iedereen dat hcg snel word aangemaakt natuurlijk.
    maar ik hoop voor je dat jij lekker positief test!!
    kan denk heel goed dat jij nu zwanger bent hoor al die klachten, maar ja je lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden, zoalsk ook wel weet ;)
    ik duim voor je!!
    :)

20. maenmo

maenmo Lid

30 aug 2008
    43
    0
    0
    ik had dat ook !!

Deel Deze Pagina