Ik heb mijn menstruatie nog niet gekregen, maar ik denk niet dat ik zwanger ben... Binnen de tijd krijg ik altijd zo'n heeeeeel licht roze lijntje om dan een beetje duidelijker op te drogen....als ik zwanger zou zijn zou dat streepje al vele duidelijker moeten zijn.
Wanneer heb je voor het laatst getest en hoeveel uur zat er tussen de test van 4 februari? Hcg verdubbeld namelijk iedere 48 uur, een roze streepje binnen de tijd geeft hoop hoor! Misschien kun je een foto uploaden? Je banner staat op dag 1, heb je je menstruatie gekregen?
Ik zie het streepje wel duidelijker dan eerder, maar omdat er zoveel dagen tussen zitten weet ik niet of dat t goed gaat. Afwachten
Ik ga nog een dag of 2 wachten... Ik heb een regelmatige cyclus van 30 à 31 dagen...miss komt mijn menstruatie er nog door. Jammer van die streepje, ik dacht echt dat ik zwanger was.
Er staat toch echt een streepje... En nog geen menstruatie.. Wellicht loopt je hcg langzaam op? Als t zo blijft maandag of dinsdag even langs de ha
Hoi Allemaal, Hier precies hetzelfde verhaal. Heeeel licht positieve zw testen en positieve ovu testen (deze zijn wel duidelijk positief). Echter zw testen blijven zo licht en worden niet duidelijker. Ben al 4 dagen aan het testen. Morgen nod dag. Heel verwarrend allemaal. Wij proberen al anderhalf jaar voor 1ste kindje en dit maak ik nu voor de eerste keer mee. Ik blijf nog een beetje hoop houden...
Niet iedere vrouw maakt zo snel hcg aan! Op alle testjes die je hebt gepost staat een streepje! Kijk dat er eentje niet zou kloppen oke, maar nog twee.... Nee dat geloof ik niet! Volgens mij ben je gewoon zwanger. Over 2 daagjes gewoon weer testen!
Vandaag 6 dagen na NOD ongesteld geworden... Volim te, hopelijk heb je een duidelijke test morgen! groetjes