hihi thanx !! vanochtend weer een testje gedaan.. zelfde lichte streep oo hoop het zo.. Ik heb nog 1 testje liggen dus ga proberen om morgen niet te testen en afwachten tot zondag... ( als ik al niet nog meer testen ga kopen ) Hopelijk is de streep snel donkerder...
Wij lopen wat gelijk! Ik heb dezelfde klachten als jij denk ik: - opgeblazen gevoel - lichte steekjes in de onderbuik - tintelende borsten - vaker plassen Ik heb vandaag nog getest en die was omo-wit,.... Vorige cyclus was ik zwanger en had op 12dpo al een positieve digitale (1-2w) vandaag zelfs nog geen licht streepje met KV2v5 test je morgen opnieuw? ik test normaal niet meer! (als ik het volhou tenminste) liefs
HOi! Ja ik heb zo een 2 uur geleden een testje gedaan van van de kruidvat.. zie hieronder het resultaat ...
ik zie de streep ook hoor. Gefeliciteerd!!! Ik heb dezelfde klachten dus las met jullie mee. Ik heb ook wat zeurende pijntjes in onderbuik. Mijn broek zit te strak in mijn buik. Heb de hele dag mijn knoop open gehad. Nu heerlijk in de trainingsbroek. Ook misselijk maar dat ben ik al een hele tijd. Meestal alleen 's ochtends nu ook overdag. Eten smaakt me niet. Ik wacht nog maar even af tot donderdag.
oo happy wie weet hoor! ik heb de misselijkheid vooral sochtends heel erg.. en moeheid meer niet.. ik duim voor je mee.. en natuurijk voor mezelf dat het streepje nog donkerder wordt!!
Proficiat! Ik zie ook echt een streep hoor! Anders dinsdag nog een keer testen of de streep donkerder wordt. HCG verdubbeld elke 2 dagen namelijk.