Het gaat Me momenteel gewoon niet'

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by sarah1989, Oct 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

Aug 26, 2012
    1,090
    8
    38
    Female
    Arbeider
    belgie
    pff Kweet het eventjes allemaal niet meer :(

heb namiddag mijn klopje gekregen op het werk
    ik zakte in elkaar :( Het word mij allemaal teveel
    je verlangt naar iets van je samen' en weten dat het niet lukt
    daar kon ik mee leven, dacht dat het wel ok zou komen,
    maar dat ik te horen kreeg dat het aan mij lag' dat kan ik nogalltijd niet plaatsen, kvoel me zo alleen:(:x
    ik dacht dat ik sterker was en ervoor zou gaan'
    maar ik voel mezelf iedere dag wegzakken'
    ik faal in alles, mijn werk lijdt hier enorm onder' mijn relatie'
    mijn humeur en mijn huishouden....

Soms wil ik gewoon in bed liggen met het lichtje uit,niemand rond om mij' enigste wat ik wil is rust :(

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Hoi Sarah,

Ik heb je topic even verplaatst naar het juiste rubriek waar ik denk je meer lotgenoten zult vinden die je een hart onder de riem steken als waar je deze had geplaatst tussen de zwangeren.

Kop op meid ik hoop dat je hier steun zal vinden.

3. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

Aug 26, 2012
    1,090
    8
    38
    Female
    Arbeider
    belgie
    oh okeej Sorry hiervoor:)

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Hoi Sarah,
    k ken je situatie niet maar begrijp je gevoel volkomen! Ook hier ligt het aan mij. Ik heb pcos en wordt maar 1x in de 4 a 5 maanden ongesteld en heb geen eisprong.
    Laatst had ik precies hetzelfde gevoel. Ik kwam niet meer uit een dip. Iedereen leek zomaar zwanger te worden een bevallen behalve wij. Ik ging niet meer naar school, was saggerijnig op werk en reageerde me op iedereen af.

Hier op het forum heb ik toen veel steunende opmerkingen gekregen.

Denk aan de leuke dingen die je wel hebt. de dingen die je nog wil doen (die niet met kinderen te maken hebben), zoek afleiding.

Ik weet dat het moeilijk is als je je eenmaal zo down voelt. Maar ik denk dat jij ook wel weer uit dat dipje kan komen!

Heel veel succes de komende tijd!

Liefs LW85

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Sarah, balen dat je, je zo voelt. Kan het mij zeker in denken, heb het aangezien mijn PCOS ook geregeld... Maar kop op meid...!!

Heb je in je directe omgeving mensen waar je mee kan praten? Of ben je echt aan ZP gebonden in dat opzicht?!

Nou ja zoals Mirthe zegt misschien haal je hier je steun uit. Ik heb veel gehad aan de meiden hier... Meid het licht echt niet alleen aan jou!

Dikke knuffel

6. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

Sep 20, 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    pff begrijp je helemaal dat had ik gisteren ook was echt een baaldag!! maar we mogen echt niet opgeven daarom zeggen ze dat wij vrouwen sterker zijn!! kop op en put je energie ergens weer uit, weet dat het moeilijk is "spreek uit ervaring" maar vergeet niet

NA REGEN KOMT ZONNENSCHIJN!!

7. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

Aug 26, 2012
    1,090
    8
    38
    Female
    Arbeider
    belgie
    dankjewel allemaal ! Als ik zo zie Hoe men hier elkaar steunt :)
    Voor iedereen is het blijkbaar moeilijk' en dat is echt zo frustrerend
    je ziet dat iedereen zwanger word, maar hier zie je ook dat mensen het moeilijk hebben ook'

-bij mij ligt het probleem dat ik geen eiersprong aanmaak volgens de onderzoeken,dus moet starten met clomid 50mg en Pregnyl 5000
    maar ik vraag me af hoelang dat gaat duren? ik heb al een keuzen moeten maken tussen een kinderwens en mijn huwlijk die ik heb uitgesteld' eerst Voel je jezelf gelukkig en dan besef je dat je niets zomaar krijgt'
    mijn Partner is nu 30 dus voor hem is het mooi nu om vader te worden
    ik ben er 22 dus voor mij is er tijd, maar tijd heb je nooit als je iets wilt samen vind ik:)
    ik vind deze situatie ook niet goed voor onze relatie,
    constant die druk die erop word gelegt & die ruzie's die er komen
    En dan zwijgen we nog van de verwijten:) die komen het hardst aan:(

8. tiepetje

tiepetje Actief lid

Aug 1, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    knuf.... !

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Dikke knuffel meid. Hier ligt het ook aan mij alleen noemen ze het bij mij "onbegrepen verminderd vruchtbaar" kortom ze weten absoluut niet wat er precies aan de hand is met mijn lijf, ook lekker.
    Vanmorgen weer in alle hevigheid ongesteld wakker geworden 1 dag te vroeg dus we hebben een baaldag vandaag.
    En die gun ik mezelf ook. Dat helpt me om me na deze week weer bij elkaar te rapen en verder te gaan.

Heel veel succes meid!!

10. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Mijn vriend is 32 en ik 24. Ik maakte me meer druk om dat hij wel vader wilde gaan worden dan hij zelf! Nu iedereen van zn vriendengroep inmiddels wel vader is begint het bij hem te kriebelen, maar we hebben het zo leuk samen dat we zonder kindje ook heerlijk kunnen genieten van elkaar. Verwijten worden hier niet naar elkaar geworpen hoor, dan creeer je meer afstand en dat is nooit gezond.

Ik maak ook geen eisprong aan en ben nu met clomid begonnen. Het is " pas' de eerste ronde en 80% van de vrouwen raakt na behandeling binnen een jaar zwanger. Misschien iets om in je achterhoofd te houden?

Verder snap ik je wel heel goed hoor! Je voelt je onbegrepen en iedereen lijkt zomaar ineens zwanger te worden. Daarbij voelt het echt als falen. Je mag best af en toe down zijn.

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Hoi Sarah na oplettendheid van leden hier je nogmaals verplaatst om zo nog beter op je plekje te zijn.

;)

12. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

Aug 26, 2012
    1,090
    8
    38
    Female
    Arbeider
    belgie

hey Esther,

ook niet leuk bij jullie:( maar het doet me toch een plezier om te lezen dat je enorm veel moed erbij houdt!

13. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

Aug 26, 2012
    1,090
    8
    38
    Female
    Arbeider
    belgie

Okeejj Bedankt:)

14. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

Aug 26, 2012
    1,090
    8
    38
    Female
    Arbeider
    belgie
    hey,

we zitten blijkbaar dan in het zelfde schuitjé
    krijg je ook prengyl? Of is het enkel met clomid?
    een jaar lijkt me wel voldoenden,maar ben een persoon die graag wilt weten waar ik sta, en dat gevoel had ik niet bij mijn afspraak toen ik de resultaten kreeg, voor de dokter is het mss de zoveelste geval,maar ik had liever te horen gekregen of het echt wel zou helpen,
    heb hem wel gevraagd of er kans was, en hij zei dat gaat al veel helpen
    maar hoe kunnen ze nu feitelijk weten dat het mijn eisprong is?
    ze hebben mij maar 1x gecontroleerd met een folikelmeting
    mss op het verkeerde moment?

15. HopeSept12

HopeSept12 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Meiden,

Mijn verhaal is zowat hetzelfde

Ik ben 25jaar en mijn man 27. We zijn ondertussen al 2 jaar getrouwd.
    Vorig jaar in juni hadden we zo het gevoel: 'laten we aan een gezin starten', mooi huis gekocht en lekker gezellig gerenoveerd,...

Ik heb vroeger een jaartje de pil genomen en ben daar toen mee gestopt omdat ik daar enorm wisselvallig van werd. In juni 2011 begonnen we met 'onveilig' te vrijen. In November kreeg ik een positieve test,... helaas een paar dagen werd ik ongesteld. Héle vroege miskraam dus!!!

In december 2011 zijn we dan voor het eerst naar de gyn geweest. Ik werd niet meer ongesteld. We zijn dan onmiddellijk begonnen met clomid 50mg van dag 3 tot dag 7. Paar dagen later FM en dan Pregnyl 5.000 en dan lekker thuis klussen. Dit was echt niet vol te houden! De druk dat we 'MOETEN' vrijen was niet doenbaar. Na 4 keer waren we het beu en stelde de gyn IUI voor. 5de keer Clomid 50mg reageerde ik niet meer en dan maar gestart met 100mg clomid. (weer een domper). Ondertussen 2xIUI achter de rug en morgen krijgen we onze 3de IUI...

Hopelijk lukt het ons deze keer. Als het weer niet lukt dan gaan we over tot IVF! We doen dit zo snel omdat de gyn denkt dat ploseling 100mg clomid ook niet meer zal werken en ze kunnen het niet blijven verhogen in dosis. (ik zie er namelijk erg vanaf)

Vandaag maak ik een afspraak met een 'kaartlegster'. Ik wil weten of het ons ooit zal lukken of als het nooit zal lukken...

Ik probeer er in te geloven, maar het is steeds moeilijk!!
    emotioneel is het ook erg zwaar,... al die hormomen enzo

DUIM DUIM DUIM voor iedereen

liefs xxx

16. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

Aug 26, 2012
    1,090
    8
    38
    Female
    Arbeider
    belgie
    hey hey Hope,

Dit is echt niet leuk voor jou!!!:(
    ik vraag me ook telkens af zal dit wel helpen allemaal?
    tenslotte gaat je prive leven er ook aan onder vind ik'
    en dat vrijén op commando dat vind ik zo vervelend';)
    heb jij dan ook geen eisprong?
    kvind dat ik te weinig ingelicht ben over alles' ze kunnen toch nooit met zekerheid weten dat je geen eisprong aanmaakt als ze maar 1x foliekelmeting hebben gedaan? in mijn geval dan toch'

vind het allemaal deprimerend!

& ik hoop voor jou dat je snel positief nieuws krijgt
    ik duim voor jou!!!

xxjés sarah

Share This Page