Bij Etos is er een nieuwe test,je kan met die test 10 dagen voor je NOD al testen of je zwanger bent... Heeft iemand deze al gebruikt? Groetjes,
10 dagen! pfff dat vind ik wel heel snel. Vruchtje gaat toch ook pas hCG aanmaken als het ingenesteld is...en dat gebeurd op dag 5-10...
10 dagen voor NOD , nee nooit gebruikt maar lijkt me ook beter om zo'n test niet te gebruiken, het gaat zo vaak mis voor je NOD, volgens mij kun je beter het idee hebben dat je gewoon ongesteld bent geworden dan dat je weet dat je even zwanger bent geweest. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk, soms is wachten ook wel erg lastig
Volgens mij kan zo'n test ook teleurstelling geven. Ook al is je eitje bevrucht dan kan er nog zo veel gebeuren voor je NOD. Gebeurd heel vaak dat je er geen innesteling plaats vindt. Maar dan maak je wel al hcg aan. Van Matcare heb je ook hele gevoelige testen maar die adviseren in de handleiding toch om pas te testen op je NOD omdat het een verkeerde uitslag kan geven. Voor mij zou zo'n test niet zo veel toevoegen. Ik wacht liever en dat ik het dan zeker weet.
ik blijf wel lekker dan bij die van kruidvat 2 voor 5 euro en werken ook perfect want vertrouw het inderdaad ook niet zo
Het moet niet gekker worden Trap niet in die onzin er gaat zo vaak wat fout bij een innesteling dat wil je toch niet weten
Is dit echt serieus? Waarom zouden ze zoiets op de markt brengen? 10 dagen voor je NOD is er nog helemaal niets ingenesteld, lijkt me sterk dat je dan al positief kunt testen. En trouwens, een innestelling wil ook nog niet alles zeggen, er kan dan nog van alles misgaan. En ik ben op zich helemaal niet tegen testen voor je NOD (heb zelf ook 2 dagen voor m'n NOD getest), maar 10 dagen ervoor is wel erg vroeg. Je hebt hierdoor alleen maar kans op een grote teleurstelling.
50% van alle zwangerschappen gaan al fout voor de NOD dus dat zou betekenen dat de helft van de zwangerschappen die 10 dagen voor de NOD wordt opgespoord..nog voor de NOD eindigt in een miskraam..... Zou er niet heel blij van worden...