6 dagen na ongi al een ei

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zohra, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zohra

zohra Niet meer actief

hallo,

weet iemand dit

kan je na zes dagen na je ongi al een eisprong hebben?

gr sj

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik denk dat mijn ei er nu aan zit te komen, of al is geweest.. Ik lees mee ..

3. Felicia

Felicia Lid

17 nov 2008
    6
    0
    0
    Als je een korte cyclus hebt misschien wel?

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    hoi zohra,

ik heb het 8 dagen na ongi. Best kort aangezien ik zeker 5 dagen ongesteld ben. Tis allemaal te doen, maar idd wel erg lastig. Elke keer hopen dat je menstruatie voorbij is, voordat je je ei hebt. Zeker als je voor je vruchtbare dagen al wil klussen.
    Ik blijf dus meelezen.

5. zohra

zohra Niet meer actief

hoi allemaal

maar hebben jullie dat slijm dan ook ik heb n.l nu geen slijm wat ik anders wel heb, maar heb wel positieve ovu-test nu al een paar dagen.

zal straks als mn zoontje op bed ligt ff uitgebreider vertellen over mijn verhaal.

6. zohra

zohra Niet meer actief

hoi,

hier mijn verhaal even met betrekking tot mijn vraag.

in maart 2008 begonnen met temperaturen en ovu-testen hierbij altijd een regelmatige cycles gehad van 24 a 25 dagen eisprong altijd op dag 10 a 11 omdat mn cycles zo mooi was stopte ik eind july met temperaturen, nog wel ovu-testen gebruikt en daarbij kwam mn ei altijd op dag 10 a 11.
    een cycles waar we dus de klok op gelijk konden zetten.

midden augustus raak ik zwanger en deze eindigd eind september een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

de 1st cycles na de operatie niet mee gerekend zit mn ei gewoon weer op dag 10 maar mn ongi komt veel te vroeg n.l 4 dagen en dat stelt zeer weinig voor kan het met inlegkruisjes af en duurde maar 2 en halve dag, normaal duurt mn ongi 5 a 6 dagen.
    dit was woensdag 12 nov de ongi.
    vrijdag 14 nov ovutest licht positief
    zaterdag 3x getest ze worden steeds positiever behalve de derde test deze gaf niks aan ja de testlijn. temp was 36,1 (innestelingsdip?) zwangerschapstest negatief
    zondag weer iets minder positief.
    vandaag ovutest redelijk positief en zwangerschaps test negatief.

begin dus, eigenlijk al een positieve ovutest te krijgen op dag 4 na de ongi.

weet ff niet meer wat ik er van denken moet ben ik dan wel zwanger vanwege de laatste ongi die te vroeg was en mssch innesteling was.
    maar waarom dan de positieve ovu-testen, geen slijm en geen positieve zwangerschapstest.

ik snap er deze ronde er niks van terwijl ik anders zo stipt in ben.

wie o wie heeft dit ook eens gehad

gr sj

7. zohra

zohra Niet meer actief

hoi daan 78

mag ik vragen hoelang jou cycles is dan?

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Schijnt dat de Ovu testen al positief aangeven voordat je ei nog geweest is of moet komen..
    Schijnt ook dat die testen niet zo betrouwbaar zijn als ze lijken. Ze geven al heel vroeg positief aan...terwijl je je ei dan nog niet eens krijgt.

(heb dit gelezen, een artikel)

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik temp alleen nog maar dus nog geen ovu testen voor mij :) !

Deel Deze Pagina