vreemd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SunFlower85, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Ik heb vandaag een redelijk positieve ovulatiestest... alleen het probleem is dat mijn temperatuur 2 dagen geleden is gedald en nu al 2 dagen hoog is... dus volgens mijn temperatuur zou ik volgens mij al mijn ei zaterdag gehad hebben.

Volgens de testen zou het vandaag of morgen zijn denk ik ? ... ik weet niet wat ik nou moet geloven..
    Heb vorige wek ook een aantal ovutesten gedaan maar die waren heeeeeeeeeeeeel licht dus dat zegt niks.. toen paar dagen niet gedaan want had het al op gegeven maar nu dus toch donkerdere streep..

Wat denken jullie ??

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als ik je temp zie, zeg ik dat hij al geweest is, maar misschien is er een andere reden dat hij al hoog is?

Heb je dit weekend misschien een wijntje op of ben je wat snotterig? Of is het warmer op je slaapkamer? Mijn temp is deze maand 2 tiende lager gemiddeld, omdat de kachel ineens uit staat. Dat scheelt dus best behoorlijk. Ik zou maar van beiden uitgaan dan zit je altijd goed en als er morgen weer een dip is, dan bevestigt de temp alsnog je test van nu. Of misschien even een clearblue doen, dan weet je het zeker.

3. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Hm ... geen veranderingen verder in huis, en drink geen alcohol ofzo dusja..
    We gaan er gewoon nog maar even van uit dat hij komt dan kunnen we m niet missen :)
    Dankje voor je antwoord

Deel Deze Pagina