Het kan zeker wel hoor. Ik testen duidelijk positief 6 dagen na de verse terugplaatsing van 2 embryo's van 3 dagen. Waren beide 8 cellig. Hier vind je mijn testen, die zijn vanaf 7 dagen na terugplaatsing, toen had ik ook een positieve clearblue en ben zwanger van beide embryo's.. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/640702-10-dpo-begin-hopen.html
Oooh wat mooi gefeliciteerd 😍 Ik maak me wel beetje zorgen heb wel echt menstruatie krampen en die bloedverlies kan niet anders dan afwachten
Menstruatie krampen heb ik ook gehad. Heb erg veel last van mijn buik gehad en had door het opbouwend hcg overstimulatie. Bloedverlies kan heel veel redenen hebben hoeft niet meteen slecht nieuws te betekenen. Ik heb ook bloedverlies gehad, met regelmaat zelfs.
Jane leek jou bloedverlies ook op een menstruatie dan want dat van mij lijkt er enorm op ik heb geen goed gevoel meer ik moet zoiezo nog een test doen van t Zh volgende week durf nu niet meer te testen doe ik ook niet meer x
een beetje bloedverlies geeft kans van 50/50, maar als het op een menstruatie lijkt dan lijkt het mij niet goed. sterkte in deze onzekerheid