Ik zie ook duidelijk oploop! Is je zo gegund na je laatste ervaring met een positieve test.. ik blijf duimen maar durf je voorzichtig te feliciteren
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik kon uiteraard niet langer wachten. Weet niet of ik echt oploop zie, zo ja dan is het heel minimaal. Wat vinden jullie?
Thnx voor de vergelijking. Ik heb het zelf ook geprobeerd maar heb een nieuwe telefoon en snap niks van dat bewerkingsprogramma. Ik heb vannacht zo naar gedroomd, voor de 2e keer deze week gedroomd dat het mis ging. Denk dat mijn vorige ervaringen onbewust nog ergens verstopt zitten in mijn hoofd. Niet leuk Dat hij hetzelfde is als gisteren, is het dan toch pregnyl of is er wel iets gaande?
Ik ga straks nog een testje doen, heb niet helemaal hetzelfde tijdstip aangehouden qua plassen. Weet niet of dat uitmaakt een paar uur verschil maar hopelijk maakt dat mijn dag straks goed
Ja zeker ik zie vanaf 10 september al een oploop, ook de kleur kan nooit meer zijn van de pregnyl, gefeliciteerd, ik heb 4 dagen na jou een tp gehad heel spannend.
Dank je ❤️ Ik geloof het pas bij een goede echo hihi. Ga jij nog eerder beginnen met testen? Ik duim voor je!
Na zoveel tegenslagen ben ik te bang om te testen, maar het kriebelt zo erg dat ik me niet kan inhouden! Welk testen heb jij gebruikt? En waar heb jij ze besteld?