Gefeliciteerd prachtige testen! Je kunt het beste de testjes van om de dag even onder elkaar leggen dan zie je het beste de oploop
Ja vreselijk dat wachten! Ik heb de normale dipsticks van zwanger & kids besteld. Je moet doen waar je je goed bij voelt! Ik ken iemand die netjes tot 2 weken na de terugplaatsing heeft gewacht en die had direct een knaller. Ik zou zelf helemaal gek worden van de spanning om zo lang te moeten wachten..
Bedankt allemaal ❤️ Ik geloof het nog niet hoor, eerst maar een knaller en dan daarna een goede echo Het ziet er in ieder geval wel positief uit allemaal!
Jaaaaa, ik wist het wel! Pregnyl-schommelingen for the win! Alvast gefeliciteerd natuurlijk, maar ik snap ook volledig je terughoudendheid tot aan de eerste echo. Ik zie die eerste echo zelf eigenlijk altijd pas als de échte zwangerschapstest. Maar de streepjes zijn in elk geval al prachtig! ♡
Ik vond dit zo spannend. Een week na de terugplaatsing. Had ik erge buikpijn Vroeg me steeds af... Is dit nog van de ivf punctie Of een komende menstruatie Of toch een innesteling of zit er nog hormonen in mij. Heel lastig dat wachten.
Ik ging ook meteen op de testdag testen om 7.00u (man was werken maar kon niet meer wachten) had een zichtbaar duidelijk kruis maar nog kon ik t niet geloven. Dacht er zit vast nog hormoon in mij en vandaar een vertekend beeld. Maar het was gelukkig waar. Volgens mij mag ik jou ook feliciteren.
Ik begin het nu een klein beetje meer te geloven, hij loopt goed op ❤️ Hopelijk krijg ik ook snel een knaller!
Dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik vind het nog een beetje onwerkelijk, hoop echt dat dit een plakker is ❤️