Goedendag allemaal, ik zit vandaag 11 dagen na pregnyl 10.000 en 6 dagen na verse terugplaatsing. Vanochtend meende ik te zijn geprikt voor mijn schildklier en hoorde net dat ze hcg hebben genomen per abuis want die staat in het systeem voor volgende week maandag, dus nieuwsgierig naar de waarde van hcg was 4 wat vinden jullie daarvan?
ben je dan 9 dpo? Van 3 daags embryo? ik had een hcg van 6,7 op 10 dpo (was wel cryo tp op dag 5, welke gemiddeld iets later op gang komt dan vers en dag 3) en nu 19 weken zwanger. Dus het kan nog. Maar dan moet je morgen wel iets van oploop zien.
Vanmiddag weer getest, de onderste is van vandaag en de bovenste van gisteren, vandaag 7 dagen na tp en 12 dagen na pregnyl
Heb je van de bovenste een foto van de verse test? Het is nu niet goed te beoordelen of er een oploop is omdat die van gisteren dus ingedroogd is. En heb je beide testen met eenzelfde soort urine gedaan?
Misschien heb je hier wat aan! Ik ben 6dpo (punctie is ovulatie) begonnen met testen om te zien of de pregnyl verdwijnt. Vervolgens loopt hij weer mooi op. Ik hoop voor jou hetzelfde ❤️