Hallo allemaal, Ik zou graag willen weten of iemand mij kan helpen of eventueel ervaringen uit kan delen. Ik ben 26 april ongesteld geworden ben toen 8 dagen ongesteld geweest wat normaal 4 dagen is. 11 mei heb ik als het goed is me eisprong gehad, hand toen een drukkerige pijn in me rechter zij, en steken op 1 plek onder in me buik. Nu zijn we 7 dagen na de eisprong verder, en had ik gister best veel bruin slijm. heb hier niks van gemerkt, dus toen ik naar de wc ging zag ik het in me ondergoed zitten. Iemand enig idee wat dit kan zijn? of iemand ervaring hier mee?
Ik heb ook 6 dagen na eisprong slijm verloren maar niet bruin helemaal doorzichtig lijkt net eiwit zou ook niet weten wat dat is nooit eerder gehad ..misschien iets wat met innensteling te maken heeft hopen maar
Ja ik hoop het dat het met een innesteling te maken heeft en het blijft zitten, al ben ik bang van niet na vorige maand. het zou wel een mooie verrassing zijn, want zou dan echt onverwachts zijn. heb er deze maand ook echt niks aan gedaan.. wel toevallig geklust de dag voor me vermoedelijke eisprong. dag er na kreeg ik die steken.. dusja.. maar na die ontstoken eierstok en die cystes allemaal vertrouw ik het toch niet zo.. had het ook bij de gyn door gegeven gister.. maar die gaf er niet echt een reactie op.. hmm
Ja ze zeggen wel als je er minder mee bezig bent dat je toch meer kans maakt.. Ik heb vorig jaar ook een onsteking gehad die was meteen over met een antibiotika verder helemaal geen info of na controle gehad..ook geen last van gehad..
Ja, maar nu dat ik dat bruine slijm heb ben ik er juist mee bezig pfff hope dat het geen kwaad kan.. en ook hope dat het innesteling bloeding is, en niet iets anders. Ben er wel een beetje klaar mee nu. En vond het helemaal vreemd dat de gyn er weinig gehoor aan gaf. Als ik het morgen nog heb dan ga ik even naar de poli bellen omdat ik toch wel onzeker ben. En ja cyclus bijhouden dat is niet echt veel boeiends is maar 1 maand moet over 1 maand weer terug komen dusja weet niet wat ie dan wil zien.
Vandaag maar de gyn gebelt, deze belt maandag pas terug pff.. Dus ik ben natuurlijk zo ongeduldig en wil graag weten wat het kan zijn.. dus heb maar de huisarts gebelt, de assistente ging het na vragen en na 15:00 uur moet ik terug bellen, hopen dat ze me wat meer kan vertellen. heb een beetje een dubbel gevoel, of het is weer een probleem, of toch innestelings bloeding.
Ik had het na mijn eisprong zo'n 6 dagen met naar het toilet gaan, was alleen meer roze/oranje ipv bruin. Ben morgen 5 weken. Spannend en succes!
Nou heb de huisarts gebelt.. Kreeg te horen dat het idd een innestelingsbloeding kon zijn.. En dat ik volgende week maar moest testen.. Dus toch wel een beetje goede hoop.. Als het geen valse hoop is.. Het zal ook wel een keer tijd worden na 9 maanden.. En het probleem met me eierstokken!
nou das fijn rn hopen maar dat het dat is . heb het zelfde alleen geen bruin slijm maar dan doorzichtig ben benieuwd.
Nou het bruine slijm is volgens mij gestopt.. gelukkig.. Wel sinds gister steeds wat steekjes en krampen, net als de menstruatie pijnen alleen dan veel minder dan normaal. Ook een opgeblazen gevoel onder in me buik, en ook weer net als vorige maand en de maand terug gevoelige borsten alleen is het later begonnen en minder erg als toen.. Dus begin een beetje de moed op te geven en denk dat ik me eigen alleen maar gek aan het maken ben. denk dat ik toch dinsdag of woensdag ga testen dat is 1 a 2 dagen voor nod, want als ik 14 dagen na me ei reken dan zou ik donderdag me menstruatie moeten hebben. dus ben toch wel benieuwd.
ja het is echt heel moeilijk dat wachten en maar blijven letten op je lichaam. we mogen ongeveer zelfde tijd testen ben dom geweest en vandaag een testje gedaan natuurlijk negatief. ga dinsdag weer testen denk dat het vandaag wel erg vroeg is geweest.
ook spannend voor jou dan! En jij ben niet alleen stom geweest, ik heb gister ook al gestest, ook negatief natuurlijk, en ik denk dat het ook eerder dinsdag wordt dat ik ga testen ipv woensdag, haha ben nogal ongeduldig. misschien dat ik morgen wel weer een testje waag!
ik ga zeker geen testje halen voor dinsdag ander hou ik me niet in dinsdag ochtend halen en testen lijkt me het verstandigst. en nooit meer testen in huis halen. dan kriebelt het steeds om te gaan testen.
Ik haal idd ook geen testen meer in huis hahaha ook pas op de dag dat ik zou moeten en kunnen testen.. Hope dat het positief is dinsdag voor ons allebij.. Maar ik heb er een hard hoofd in gekregen sinds gister voor mezelf.. Dus beter wordt ik eerder ongesteld dan hahaha.. Dan hoef ik ook niet negatief te testen.. En nog een hele week tot volgende week vrijdag wachten met testen dat ken ik echt niet!
ik ben net zo stom geweest haha. heb gister getest, uiteraard ook negatief. is ook veel te vroeg. maar ik heb geen geduld zie dat we zo'n beetje dezelfde dagen gaan testen? leuk! spannend!!
@terra, haha net zo ongeduldig als mij! Maar ja ga nog toch maar even door de zure appel heen bijten! En even wachten nog met testen! Idd wel leuk dat wel allemaal rond de zelfde tijd kunnen teste ! Ben benieuwd! Succes! Hoeveelste ronde is het voor jou?
voor mij de eerste. maar misschien omdat het bij mijn zoontje na 1 ronde gelijk raak was verwacht ik dat dat nu ook kan. iets te optimistisch hahaha. ik ga er maar vanuit dat ik gewoon wacht op mijn ongesteldheid en ik ga voor donderdag niet testen! (zeg ik nu haha) ben benieuwd wat het bij jullie word dames!
Ja ik zeg dat ook steeds ik ga niet testen voor me nod maar het lukt nooit hahaha.. En ik hoop het voor je dat het de eerste keer lukt! Voor mij is het nu me 9e ronde en heb 3.a 4 weken terug in het ziekenhuis gelegen voor een ontstoken eierstok en hoop cystes.. Dus mag nu deze rond wel is tijd worden dat ik zwanger ben.. Maar ben er bang voor!