Hallo allemaal, Ik heb me net geregistreerd hier en het is voor Mij allemaal helemaal nieuw. Wij zijn aan het proberen om zwanger te worden en ik vind het allemaal heel erg spannend. Zoals ik al zei het is zoooo nieuw. Ik ben nu 6 weken gestopt met de pil. De afgelopen weken hebben we hard gewerkt 😁. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. 6 weken nu bezig.Wel ervaar ik dingen die me onbekend zijn. Ik had bijvoorbeeld laatst een slijmprop met wat bloed erdoorheen (Sorry voor de details) op momenten veel afscheiding. Gisteren had ik Last van ongi krampjes lage rugpijn en felle steek waar ik toen echt zei auw!! Vandaag nergens last van. Nu het al 6 weken geleden is vraag ik me af of ik zwanger kan zijn en wanneer ik het beste kan testen. Ik moet even ventileren!!
Het kan zijn dat dat slijmpropje en veel afscheiding teken van je eisprong zijn geweest en wellicht die felle steek de innesteling maar het kan ook heel goed zijn dat je cyclus nog aan het rommelen is aangezien je nog geen eerste pilloze menstruatie hebt gehad. Je zou een test kunnen proberen en anders zit er niks anders op dan afwachten. Het kan soms erg lang duren voordat je cyclus herstelt is na pilgebruik. Succes!
Sommige vrouwen raken direct na pilstop zwanger. Maar de meeste vrouwen zijn eerst erg onregelmatig na pilstop. Je kunt sowieso al testen, want dan weet je immers waar je aan toe bent: zwanger of is het juist nog ontpillen?