Kv 2v5 positief daarna negatief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by magda en ?, Nov 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. magda en ?

Oct 1, 2005
    62
    0
    0
    Huismamma
    Rotterdam
    Goeiemorgen dames!

2 en 3 nov testte ik positief :D maar 4 en 5 nov ineens negatief...?! Iemand een idee?? Heb 2 zoontjes en weet dus hoe het is om zwanger te zijn. Voel me dan ook exact zo! Alvast bedankt voor de reacties dames ;)

Liefst Magda

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ja.. om eerlijk te zijn ben ik altijd voorzichtig bij zulke dingen.
    In theorie zou het kunnen dat de schommeling van je hormonen zorgt dat de test even neg. uitslaat. Omdat de hcg concentratie dan net te licht is.
    Maar het kan ook zo zijn dat de zwangerschap in een vroeg stadium misgelopen is en het hcg dus weer aan het verdwijnen is.

Ik duim voor jou voor het eerste.

3. helena14

helena14 Bekend lid

Oct 28, 2011
    768
    0
    16
    sluit me aan bij nanette.. en hoop idd ook het eerste!

4. Arian

Arian Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,587
    36
    48
    Het kan ook je eisprong zijn geweest! Ik teste vorig weekend ook positief, alleen bleek achter af de test te reageren op mijn ovulatie! Probeer anders morgen of overmorgen een CB-digitaal.. Succes!

5. magda en ?

Oct 1, 2005
    62
    0
    0
    Huismamma
    Rotterdam
    Hallo dames! Bedankt voor de reacties. :) Heb er vanavond nog een testje tegenaan gegooid en toch weer een 2e streep! Denk dat ik me maar niet zoveel zorgen meer moet maken ;) as dinsdag trouwens een echo bij de gyn om te kijken hoe ver ik ben aangezien ik door de pil ben zwanger geraakt.

Liefs Magda

6. Channie32

Channie32 Bekend lid

Oct 30, 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Wow nog mag ik je feliciteren! Maar door de pil heen? Spannenddd

7. magda en ?

Oct 1, 2005
    62
    0
    0
    Huismamma
    Rotterdam
    Dank je wel :D Ja was eigenlijk (nog) niet de bedoeling... paar dagen vergeten in te nemen vanwegen verhuizing maar daarna netjes weer iedere dag ingenomen... totdat ik vreemde bloeding kreeg en kwaaltjes :p

8. magda en ?

Oct 1, 2005
    62
    0
    0
    Huismamma
    Rotterdam
    Even showen! :D

Share This Page