Help?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nessa88, Mar 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Hey dames,

Ik heb even hulp nodig. Ik ben in september en november zwanger geworden met behulp van ovulatietesten. Nu willen we het weer proberen dus ik ben weer begonnen met testen. Nu heb ik een wat langere cyclus van 30 tot 35 dagen momenteel zit ik op dag 14 en had dus nog niet echt een knaller verwacht maar tot mijn verrassing knalt de test behoorlijk. Nu had ik nog 2 soort testen liggen waarvan 1 nieuwere (2besure) die dus knalt. ik had nog een oude liggen (action) dus ik denk ik test die dan ook maar even en die heeft amper een streep..... hoe kan dit? En wat is nu wijsheid? Oftewel wie heeft raad. Ik voeg even een foto toe zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.

Attached Files:

2. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Bijzonder dit inderdaad haha. Al denk ik dat ie nog wel een tikkeltje donkerder moet. Ik zou nog even doortesten. Heb je trouwens getest met dezelfde urine?

3. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ja het zelfde kopje urine ongeveer 3 minuutjes na elkaar. Gek he, dat er iets verschil in kan zitten snap ik maar dit is wel het ene uiterste met het andere uiterste.

4. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik vind je 2besure dipstick wel echt positief. Ik gebruik deze testen ook altijd. Volgens mij is de teststreep zelfs nog 'n tikkie donkerder dan de controlestreep. Lijkt mij wel je piek.

Heb vaker negatieve ervaringen gelezen over de testen van de Action. Dat andere testen wel al positief zijn maar de action bleef licht. Heb het idee dat het bij sommige vrouwen wel goed werkt maar bij anderen weer niet. Maar wel vreemd idd!

5. Emir

Emir Actief lid

Jul 7, 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind ze alle 2 positief, de ene reageert gewoon heftiger als de andere

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,121
    800
    113
    Blijft action altijd zo licht dan?

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik heb de action testen eerder gebruikt en daar ook echt veel duidelijkere tests mee gehad. Nooit een super knaller maar wel gewoon bijna zo donker als de controle streep. Daarom vind ik het nu ook zo gek dat het verschil zo groot is.

8. IDF2009

IDF2009 Lid

Nov 21, 2011
    98
    1
    0
    goudsmid/huisvrouw
    Brielle
    bij twijfel gewoon de liefde bedrijven dan zit je hoe dan ook goed hihihi

9. shania26

shania26 Actief lid

Jul 20, 2013
    160
    1
    16
    huismama
    spijkenisse
    action testen waren bij mij ook geen knallers terwijl die van zwanger en kids ervan af knalden....toch echt geovuleerd want ben zwanger daarnaast merk ik mijn eitje ook vaak op aan meerdere klachten

10. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ja heel verwarrend dat het zo verschilt. Maar denk dat 2besure wel betrouwbaar is hoor ;) ik test altijd hiermee en heb een aantal maanden follikelmetingen gehad. Heb toen gekeken of de ovulatie testen overeenkwamen met de echo's. En ja hoor.. als op de echo mn ei op knappen stond werd ook mijn ovulatie test positief :) ik zou zeggen aan de klus vanavond haha.

11. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ga sowieso even aan de klus :p baad het niet dan schaad het niet zullen we maar zeggen. Maar ik vind het wel gek zeker omdat ik mn ovulatie eigenlijk dus pas volgende week verwacht.

12. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Nee ze zijn echt niet allebei positief. Die van de action sowieso niet en die andere kan maar mijn idee ook nog iets donkerder.

13. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    ja nog donkerder? Ik vond deze al zo duidelijk voor mijn doen:)
    Die action vind ik ook alles behalve positief vandaar dat ik een beetje in de war ben. Ik ga de komende dagen maar gewoon door testen en om de dag aan de slag dan heb ik alle opties gecoverd

14. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden

Hoi dames
    Bij mij werken de action testen wel prima..althans ik begin er ongeveer 5 dagen voor mij eisprong mee en danloopt het altijd mooi op..xx

Attached Files:

15. nessa88

nessa88 Bekend lid

Sep 3, 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    hey Riri,

Ja ik heb dat normaal dus ook met de action test. Maar nu had ik dus een ander geprobeerd en die is nu al zo duidelijk en de action test dus nog amper wat. Ik vond vooral het verschil zo raar en vroeg me af of meer mensen dat hadden gehad. Want met test 1 zou ik zeggen dat mn ei ergens de komende dagen moet komen met test 2 zou ik denken dat ik nog wel een dag of wat te gaan heb voor ik een positieve test kan verwachten.

16. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja in principe moet je gewoon om de dag klussen..onze voorouders en veel verder terug in de tijd hadden ook niet zulke testjes en werden toch allemaal zwanger haha zo moet je t zien ! gewoon vaak genoeg gemeenschap hebben en dan raak je wel zwanger :)

Share This Page