Naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Snoopy1983, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en ik ben nu heel erg opgelucht :) Mijn huisarts nam me heel erg serieus ondanks dat we eigenlijk pas 6 maanden bezig zijn.
    Ik wil hiermee eigenlijk gewoon even zeggen: twijfel je of heb je vragen of ben je onzeker twijfel niet en ga gewoon eens naar je HA het heeft mij erg geholpen en ik voel me er beter bij.
    Ik was bang dat ha zou zeggen je bent jong en ga nog maar een half jaar proberen maar omdat ik zo'n mooie cylus heb (uitzondering deze maand) vond hij het een goed plan om het zaad van mijn man te testen.
    Natuurlijk weet ik dat niet iedere huisarts hetzelfde is maar je leest van alles en de een zegt dit en de ander dat en daar wordt je ook niet altijd wijzer van.
    Ben ook super blij met dit forum hoor! :D :D :D
    liefs Snoopy

2. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Hey Snoopy!
    Wat fijn voor je dat je zo opgelucht ben nu je naar de ha bent geweest :)
    Ik zat er zelf ook al aan te denken ik zit nu ook in de 7e ronde maar tot op heden helaas niets en toch een regelmatige cylcus al zeg ik het zelf.
    Had ergens anders al gelezen dat een zaadonderzoek al met een half jaar kan. Ik weet het liever ook nu dan later. En het zou me erg gerust stellen als dat goed is. Misschien dat ik nog even een cyclus wacht en dan toch ook even langs de ha ga!
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent en vind het fijn om dit te lezen!
    Groetjes Lara

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoi Lara :D
    Ja je hoort overal ook altijd dat er een jaar voor staat en het is natuurlijk ook wel zo dat je jezelf in ieder geval een jaar de tijd moet geven de ene is nou eenmaal sneller zwanger dan de ander en het is als je het allemaal bekijkt gewoon een wonder op zich.
    Maar dat wil nog niet zeggen dat je niet eerder naar de ha mag.
    Al is het maar om er gewoon iets geruster op te worden zodat je het allemaal weer wat positiever inziet :D
    Suc6 ermee! en ik hoop dat je snel zwanger bent!
    liefs snoopy

Deel Deze Pagina