ik denk dinsdag.... maar heb jij ook een druppeltje ongeveer bloed verloren ikwel namelijk en weet niet wat dat is... weet jij dat miss
Ik heb helemaal niks verloren, weet ook niet wat het kan zijn, je leest wel eens iets over innestelingbloeding, maar weet niet precies wat dat inhoudt!
neej ik ook niet ik wacht wel even af.. maar het is maar een druppel en niet meer dus ff afwachten dan... en wannneer ga jij weer testen
[Morgenochtend ga ik het weer proberen! wil gewoon toch wel eens duidelijkheid! welk merk gebruik jij?
hoi hoi, allemaal heel veel succes met testen..... ik duim voor jullie... ik ga morgen ook nog maar eens testen.. Mop: succes! de rest natuurlijk ook
die had ik ook ja, maar vond het zo goedkoop! waarom kosten andere dan zoveel... ( toch altijd meer vertrouwen in ) moet straks nog gaan halen bij de drogist!
Dank je Lis! Jij ook! toch maar wel morgen proberen! spannend hoor! Morgen moet ik wel werken, dus weet niet wanneer ik een berichtje achter kan laten, maar we lezen het snel genoeg van elkaar! Succes! Liefs
Ik vind het heel spannend! we kijken er al zolang naar uit! en als het nu dan eindelijk zover is! lijkt me heerlijk!
Hey, even druk geweest met werk... Heb gister ook weer test gedaan, maar was negatief. Vanmorgen ongie geworden....... Baal er wel van omdat mijn cyclus gelijk helemaal ongelukkig lang is en dat ik de volgende keer dus nog langer moet wachten voor ik kan testen Goeie nieuws is dat ik nu eindelijk duidelijkheid heb en voor de nieuwe ronde kan gaan. Hou jullie allemaal nog wel ff in de gaten op dit topic en hoop dat er bij jullie goed nieuws komt te staan!
hoi lieverds hier ook 1 die vanmorgen niet positief teste ondanks dat ik al in de 40 dagen zit in totaal he.. nou sterkte allemaal he
hoi hoi, nou ik ben ongesteld geworden gisteravond...voor mij niet erg..hoop voor jullie op positief nieuws..en volhouden he..al blijft hij negatief,kan best. Liefs
Hoi meiden, Zijn jullie al lang gestopt met de pil (of andere hormonale anticonceptie)? Of heb ik daar overheen gelezen? In mijn vorige ronde was ik 8 dagen overtijd als ik van een cyclus van 28 dagen uitging (dat had ik nl. ook altijd voor ik met anticonceptie begon), toen deed ik de eerste test. Die was negatief. Ik verwachtte snel ongesteld te worden, maar dat bleef uit en ook ik had niet het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Ik plande om op de 17e dag overtijd weer een test te wagen, maar juist in de nacht van die 16e op 17e dag werd ik ongesteld. Die cyclus heeft 45 dagen in totaal geduurd. Als jullie ook nog maar net zijn gestopt met anticonceptie, kan het ook ontpillen zijn dat je een veel langere cyclus hebt. Ik hoop natuurlijk voor jullie dat jullie wel zwanger zijn. @ Houmar: Het hóeft niet te betekenen dat je weer zon lange cyclus zal krijgen, nadat je vorige cyclus zo lang is geweest. Mijn vorige cyclus was 45 dagen (langer ivm 'ontpillen' van Implanon), maar vanmorgen had ik een positieve ovutest met de CB digitaal, dus is mijn cyclus blijkbaar deze ronde al weer hersteld naar 28/29 dagen. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval mag zijn.
hallo ik ben 14 dagen overtijd geweest en vandaag ongi geworden had dus toch blijkbaar een hele late eisprong... vreemd hoor zo'n lichaam gr eveline
@ iloiza, dat geeft weer wat hoop! Duurt anders zo lang! Ik gebruik nu nog geen ovu testen waardoor ik dus niet echt weet wanneer mijn eisprong is. @ Sammi, heb jij intussen nog getest? Ik had voor mezelf besloten dat ik naar de ha zou gaan mcoht ik na het weekend nog steeds niet ongie zijn en negatief zou testen. Bij mij dus niet meer nodig.. Alle anderen: Diegene met waar de ongie is gekomen, volgende maand beter! Voor diegene met geen ondie en negatieve testen er is nog hoop!
hey houmar, ik heb een digitale gdaan ook weer nega... dus ik wacht het weekend ook nog maar even af...