jah zoiets jah en ook dat als je ligt in bed dat je ineens een steekje krijgt in je lies ofzo.... ik moet wel vaak plassen had al getest op blaasontstekingmaar dat was het ook niej...
nee voel niks in mijn liezen.... als je er teveel aan denkt dan ga je ook haast geloven dat je wat voelt, daar moet je wel voor uitkijken!
huisarts heeft net gebeld, Alles duidt op een schijnzwangerschap! hij gaat een afspraak maken voor een echo!
ik heb me er best wel in vast gebeten dat ik zwanger zou zijn...probeer het bij jou te voorkomen! Jij ook succes!
komt goed allemaal ik hou je wel op de hoogte als ik een test heb gedaan als de test van de week nog nega is ga ik ook gewoon naar de huisarts...
hey Mop0201 hoe is het nou bij jouw?/ ben je al bij de dokter geweest? ik wel en moest bloedprikken krijg een maandag de uitslag... ik hoor het wel van je
Hoi hoi! Ik moet woensdag voor een echo! afwachten dus maar, nog steeds niet ongesteld! JIj heel veel succes vandaag! ik duim voor je! Laat je het even weten? X
Kom even loeren....ik ben namelijk ook 6 dagen overtijd (wat ik normaal nooit ben) en test negatief... Mijn moeder zei dat toen ze zwanger was van mij dat ze de eerste 3x negatief testte... Ik wacht dus maar weer rustig af.. Succes allemaal!
Spannend he? bij mij is het al 20 dagen inmiddels. Voel met nog steeds niet anders en het komt er ook nog niet aan... ik moet echt woensdag afwachten! Sterkte allemaal
Dan krijg je een echo toch? Ben je onder behandeling bij de gyn? Op zich geen drama als ik ong. wordt hoor, we zijn nog maar net bezig. Het is gewoon irritant als je altijd een regelmatige cyclus hebt en nu overtijd bent maar wel negatief test. Laat me dan gewoon ong. worden dan zit ik wat minder vaak op de wc haha, ben nu steeds bang dat ik doorlek ofzo. Ik heb by the way een humeur om op te schieten, zo prikkelbaar!
Humeur? dat is een symptoom! haha.. Ja ik krijg een echo a.s. woensdag, ook het 1e bezoek bij de gyn, dus wel spannend allemaal! Alleen de dokter denkt niet dat ik zwanger ben! We zullen wel zien!
Met een echo weet je het tenminste zeker. Ik heb vanaf mijn ei buikpijn en zere borsten, soms blauwe aders ('s avonds) en vooral het humeur is erg, ik ben in 1 sec chago ergens om, meestal om niets. Gewoon supergeïrriteerd. En echt moe. Ik ga er van uit dat ik tegen de ong. aan zit te hikken en dat ik niet zwanger ben.
hoi dames. ik ben ok 23 dagen over tijd.. ik krijg 11 juni een echo om te kijken of ik idd zwanger ben.. testen geven steeds negatief aan.. afwachten dus..
Zou toch mooi zijn als we allemaal negatief testen en toch zwanger zijn haha! Ik wacht deze week weer af, test niet eerder dan donderdag of vrijdag, mocht mijn ong. niet op gang komen.. xxx
ik hads gebeld voor de uitslag maar ze hadden hem nog niet.... nu miet ik ff afwachten en morgen weer bellen....