Ik ben vanmorgen ongesteld geworden! morgen geen echo dus, maar gelukkig is die onzekerheid weg en kunnen we doorgaan voor de volgende ronde! Ik hoop dat het voor jou wat gunstiger is!
jah ik hoop het ook,,, this ff afwachten nou kijk als de bloeduitslagen zeggen dat ik niet zwanger ben jah dan is die onzekerheid ook weg.... nou veel succes voor de volgende keer en ik laat van me horen zodra ik de uitslag heb...
Hallo meiden, Ben vandaag bij de gyneacoloog geweest voor een echo. Ze hebben een inwendige gedaan en ik was niet zwanger. Het is heel gewoon als het een keer gebeurdt dat een eitje laat of niet springt. Heb ik dat! Ben ik een keer overtijd (nog nooit geweest) ben je toch niet zwanger. Volgens haar ben je gewoon niet zwanger als je een negatieve test hebt. Omdat deze tegenwoordig heel gevoelig zijn. Ik hoop voor de meiden onder ons die nog steeds wachten, dat ze het tegendeel bewijzen. Helaas voor mij niet en moeten we afwachten wanneer ik eindelijk weer ongesteld moet worden!
heb vanmiddag weer gebeld voor de uitslag... maar ze hebben hem nog niej dus nu moet ik wachten tot donderdag... dus het is even afwachten..
Nou ik zou dus morgen hetzelfde als jij te horen hebben gekregen als ik vanmorgen niet ongesteld was geworden. Heeft ook nog gekeken of verder wel alles goed was?
Verder was alles goed. Ik moet 1 aug weer komen om te zien of het eitje/cyste weg is. Wel vervelend dat je ongesteld bent geworden, maar aan de andere kant kun je nu weer verder. Hoelang was jij ook alweer overtijd?
Ik was 23 dagen overtijd! Nu je weet dat je niet zwanger bent, ben je zo ongesteld verwacht ik. Toen de dokter tegen mij zei dat de kans heel klein was begon mijn lichaam al anders te voelen... hopen dat het snel komt en dan kan je ook weer verder! Het valt allemaal niet mee he? als je het zo graag wil!
Ik hoop het. En nee het valt inderdaad niet altijd mee haha. Hoelang proberen jullie al zwanger te worden? Heb je normaal wel een regelmatige cyclus?
Vanaf vorig jaar maart! Dus we zijn er al even zoet mee om het zo maar te zeggen! Ga vanmiddag nog wel naar de gyn om verder te kijken voor een vruchtbaarheidsonderzoek, dit in overleg met de huisarts... dus ben benieuwd! Ben je al weer een beetje bijgekomen van de teleurstelling? want dat is het toch elke maand weer en zeker nadat we zo lang over tijd zijn! En wat betreft mijn cyclus, die is normaal keurig 28 dagen.. Succes!
Dat is inderdaad al een poosje. Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt, zodat je niet de hele medische molen door hoeft. Laat je even weten wat ze zeggen (als je wilt natuurlijk). Ik heb gister een cd rom mee gekregen met informatie over de behandelingen enz. Hij heet: Als zwanger worden niet vanzelf gaat. Misschien is het ook wat voor jou? Je kunt het altijd vragen. Ik ben wel weer wat bekomen. Ik heb namelijk een lievert van een man, die me heel goed kan motiveren. Dankzij hem kan ik het elke maand weer opbrengen, omdat het voor mij zo zonder medicijnen best pijnlijk is. Gelukkig weten we waar we het voor doen. Hij vond het gister het belangrijkste dat er niets lichamelijks aan de hand is. Heel veel succes vanmiddag! Ik zal aan je denken.
Oh dat is inderdaad wel iets wat ik kan vragen ja! Bedankt voor de tip. Ik heb ook een hele lieve man en gelukkig is het een stuk makkelijker dan... Hij gaat vanmiddag ook mee, vond ik wel lief van hem! Hij heeft er tenslotte ook mee te maken natuurlijk! En natuurlijk houdt ik je op de hoogte, wel lekker als er nog meer mensen zijn die hetzelfde meemaken of hebben! Zou het leuk vinden om contact te houden!
En hier ook de , nu heb ik voor het eerst in mijn leven een langere cyclus, heb mijn banner op 29 gezet, mocht ik de volgende keer weer een langere cyclus hebben dan verander ik het, ik ga ervan uit dat ik overtijd was door spanning. Ik ga proberen me wat minder te fixeren op een zwangerschap, want genieten van andere dingen doe ik nu weinig...en logisch dat dan je menstruatie uitblijft...wat is een vrouwenlichaam toch lastig!
pffff dat zkkr jah ik ben nu 22 daagies overtijd word er gewoon gek van van die onzekerheid.... had bloedgeprikt vorige week en heb morge pas de uitslag....
Normaal hoor je dat toch binnen een dag of maximaal 2 wel te weten? Ik heb vanmiddag onderzoek bij de gyn. Ik ben doorverwezen voor een vruchtbaarheidsonderzoek!
jah dat zij me moeder ook ik zit er nu al een week op te wachten.... echt vervelend gewoon... had ik nou maar gewoon die zekerheid.... van wel of niet....want dit is ook niet leuk meer en me vriend zit ook elke keer al van jah gvd heb je de uitslag nou nog niej... die begint me ook al opme zenuwen te werken.... maar ik weet wel hoe dat komt want hij wil het zo graag...
Probeer wel samen rustig te blijven, als jullie er allebei teveel mee bezig zijn, dan kan het ook langer duren. Dat werkt bij een man ook tegen zei mijn huisarts! Ik denk dat als je de uitslag nu nog niet hebt, dat je er van uit moet gaan dat het niet zo is en dat je het over moet geven... ik hoop niet dat je me dit kwalijk neemt dat ik dit zeg. Maar als een test nu nog negatief is, is het volgens mij zo dat je niet zwanger kunt zijn. Ik hoop voor je dat je snel die duidelijkheid hebt! En bedankt, ben wel zenuwachtig voor vanmiddag!
zal wel goedkomen ik blijf aardig rustig eronder maar me vriend gaat ook elke keer buiten zitten enzo... hahah maar mijn moeder had tot de 5e maand van haart zwangerschap ook elke keer nega testen (niet gezecht dat ik dat ook heb) maar je weet niej ik wacht morge wel af