6 dagen overtijd en testen zeggen NIET ZWANGER

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sammii88, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    @sammie88: Ik hoop voor je dat je hetzelfde hebt als je moeder.Mijn gyneacoloog zei dat als je tegenwoordig negatief test, je gewoon niet zwanger bent, maar ik hoop het voor.

@mop0201: Tuurlijk houden we contact. Ik ben allang blij dat ik het met iemand kan delen en dan ook nog met iemand in hetzelfde schuitje. Ik was ook zo zenuwachtig gister, alsof ik weer examen moest doen. Ik hoop dat het meegevallen is.

2. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik wacht het wel af....
    ik ga me er echt niet druk om maken...
    als het niet zo is is het jammer natuurlijk...
    en dan proberen we het gewoon nog een keertje....

3. Mop0201

Mop0201 Actief lid

21 mei 2008
    133
    0
    0
    Ben gisteren voor onderzoek geweest, heb toch een echo gehad.
    Alles zag er goed uit, krijg nu een vruchtbaarheidsonderzoek, waarvoor ik gisteren bloed geprik heb, nu moet ik over 18 dagen weer en als dan alles goed is dan moet het gewoon kunnen en als dit niet goed is, dan gaan ze verder kijken...krijg 2 juli de uitslag!

Happy best: nog niks te zien bij jou?

Sammie: ik hoop ook voor je dat je het tegendeel kan bewijzen!

4. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dan duimen we nu voor een goede afloop! Ik ben erg blij voor je dat alles er verder goed uitziet.

Bij mij nog steeds niets te zien. Hoop dat het niet lang meer duurt.

5. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Ben nog steeds een beetje aan het meelezen, al ben ik nu niet meer overtijd. Ben heel benieuwd naar de uitslag Sammie! Hoop voor je dat je iig zekerheid krijgt. Happybest: het is ook niets als je weet dat je niet zwanger bent maar geen ongie hebt.... Ik vond mijn vorige cyclus (47) ook gruwelijk lang duren en hoop echt dat die niet zo lang blijft...
    Duim iig voor jullie!

6. mijnengel

mijnengel Actief lid

10 mei 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    hallo dames ik ben nu ook al bijna 3 maanden overtijd.En testen zijn allemaal negatief ik was 18 maart voor het laatst ongesteld.Ik heb vanochtend bloed laten prikken en krijg morgen de uitslag.De huisarts vond het wel gek dat ik normaal elke maand ongie word maar nu 3 maanden niet.dus ben benieuwd naar de uitslag van morgen.

7. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Jeetje mijnengel, das ook spannend! Afwachten maar... 3 mnd is wel errug lang hoor!

8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dank je houmar, ik hoop ook dat het opschiet. Ik zit nu op dag 53, best gek want mijn max was 33 dagen. Ik heb ook nog niet het gevoel dat het komt, nooit gedacht dat ik eens zou hopen op ongie :( .

Mijn engel: Inderdaad jemig hé, 3 maanden, wat super lang! Ik hoop dat je meer geluk hebt dan mij :D en dat de uitslag positief is. Wat zegt je gevoel? Laat je het morgen ff weten?

x

9. mijnengel

mijnengel Actief lid

10 mei 2008
    106
    0
    0
    schoonmaakster
    den haag
    ik denk soms wel dat ik zwanger ben maar misschien denk ik dat omdat ik het te graag wil.

10. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Das idd een herkenbaar probleem! Wanneer je het zo graag wilt dan praat je jezelf en je lichaam van alles aan. Ik let ook ineens op alle mogelijke signalen. Nu ik midden in mijn cyclus ben maak ik mezelf ook weer gek. Check continu of ik vruchtbaar slijm heb etc... Je weet dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is maar het valt toch niet mee wanneer je echt graag wilt.
    Maar: Ook wij kunnen elkaar echt een keer feliciteren met de zwangerschap! :D Positief blijven is 1 van de belangrijkste dingen!

11. Mop0201

Mop0201 Actief lid

21 mei 2008
    133
    0
    0
    @ happybest

Probeer het over te geven dat je niet zwanger bent, nu je contstant bezig bent met het feit dat je ongesteld moet worden, duurt het nog langer voordat je het bent.

Ik heb ook weken rekening gehouden met eten en drinken de laatste weken en maanden , en afgelopen weekend hadden wij een feestje en toen heb ik ook gewoon een biertje gedronken een sigaretje gerookt.. daardoor zet je het wel even van je af en toen is het dus rustig op gang gekomen bij me!

Ik hoop voor je dat allemaal wel weer op gang komt, dan kan je weer verder en is het allemaal wat rustiger in je hoofd!

Liefs

12. missa

missa Fanatiek lid

7 jan 2008
    1.049
    0
    0
    Holland
    hoi hoi

Ik had ook negatief getest en toen ik 9 DAGEN overtijd was pas positief en ben nu echt 10 week zwanger!

succes

13. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    hoi hoi...

ik heb gister de uitslag van de bloedtest gekregen ben niet zwanger...
    nu maar wachten to ik ongesteld word....

14. houmar

houmar Actief lid

19 mei 2008
    470
    0
    0
    Hoi Sammii, trek je het een beetje?
    Je zit nu ook even in een rotpositie! niet zwanger en ook niet ongie. Hopelijk zet het snel door, als je het een beetje los kunt laten zul je vast snel ongie worden zodat je weer nieuwe kansen hebt!
    Knuff

15. sammii88

sammii88 Actief lid

25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik hoop dat ik het snel ben... en ja ik trek het wel this jammer maar goed zo is het levennou eenmaal... volgende keer beter....al sik volgende week nog niej ongie ben moek naar de gynn...

knuffels

16. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Jammie Sammii88! Ik hoop dat je snel ongesteld zal worden.

Aangezien dit een beetje op een nod topic begint te lijken, ga ik deze sluiten.

De Nod topics kunnen jullie bij de NOD fora vinden.
    Ik zou zeggen sluit je aan bij de betreffende maand.

Groetjes
    Elvira

Deel Deze Pagina