6 dagen overtijd, geen positieve test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Smile82, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjan01

marjan01 Lid

12 okt 2010
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik heb 5 jaar een spiraaltje gehad waardoor ik niet ongesteld werd. Dit is er sinds september uit en daarna werd ik telkens na 28 dagen ongesteld. Ook deze keer zou myn cyclus 28 dagen moeten zijn, want op 25 december had ik een positieve ovulatietest. Ik had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, ben nu dus 3 dagen overtijd! er is nog hoop!

2. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    Gefeliciteerd!!
    ik nu 5 dagen voor NOD en negatieve test, maar dat wil dus nog niet alles zeggen?
    Geniet van dit gevoel, moet heerlijk zijn!!

3. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Succes vandaag @ Marjan 01, Ashley Rose, Jaira!!!!!!!
    Duim voor jullie.

@ Ilo30: Heb je al een test gedaan? Of wanneer ga je deze doen?

4. Ilo30

Ilo30 Actief lid

2 jan 2011
    100
    0
    0
    @smile82
    ja, ik heb al testen gedaan. gisteren al 2 en vanochtend weer een (ik kon het niet laten!)
    allemaal zijn ze negatief. ook vanmorgen de hele vroege van zw&kids... verlies de moed een beetje....

jij super gefelciteerd!

5. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Ilo30 zolang je niet ongesteld wordt, weet je het nooit.

Hou je voorgaande positiviteit vast, kan nooit kwaad.

6. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Ik ben inmiddels 3 dagen overtijd. Heb vanochtend een test gedaan kv2v5 maar deze was negatief. Ben altijd regelmatig ongesteld op dag 30. Zou er nog hoop zijn??

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ik heb de hoop ook opgegeve hoor.. zit nu al op dag 40. terwijl ik normaal een cyclus van 28 heb en me langste was 35 dus alsnog overtijd.. en me testen blyven negatief..

8. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ook predictor??

jeetje schrik me rot, blijken negatief te testen, ik zit ook al 5 dagen over tijd

9. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Clientje, sterkte!! Ik teste pas 5/6 dagen overtijd positief

@ MirandaV, ben je al naar de HA geweest? Sterkte!

10. kikka1983

kikka1983 Lid

14 jan 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik had rond 25 december ongi moeten worden dit verspringt nog wel eens met 2a3 dagen. IK ben nog steeds niet ongi geworden dus ben bijna 3 weken overtijd. heb afgelopen zaterdag een test gedaan die was negatief en die zaterdag er voor ook weer negatief. heb vandaag weer een test gedaan en die was ook weer negatief.(goedkope test van de kruidvat 2 voor 5 euro )
    Ik heb nog steeds geen ongikwaaltjes want dat verneem ik heel snel als ik het moet worden.
    Nu komt mijn vraag zijn deze testen betrouwbaar??
    Of moet ik morgen wat duurdere test halen?
    Ik heb geen last van ochtendmisselijkheid maar wel veel plassen en eerder honger. ook heb ik last van een wat lichtroze afscheiding en krampjes in de buik . wat zeggen jullie? opnieuw testen of naar de huisarts?

lieve groetjes van mij

11. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kikka,

Misschien toch een bezoekje aan de huisarts?
    3 Weken is lang voor als je normaal hooguit 3 dagen afwijkt.
    Wil je trouwens graag zwanger worden of niet?

Groetjes Moisie

12. kikka1983

kikka1983 Lid

14 jan 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal maandag maar even een afspraak maken met de huisarts want word hier behoorlijk gek van . jahoor zijn bezig met zwanger worden.

13. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben al naar de ha geweest.. Afgelopen vrijdag.. Heb bloed late prikken.. Morgen of dinsdag de uitslag.. Spannend.. Heb gemerkt dat me urine erg troebel is met witte vlokjes:s:s

14. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Kikka 3 weken is wel lang..... Laat even weten wat de HA zegt. Het niet weten is heel irritant.

@ MirandaV, toch even langs geweest dus, nou hoop voor je dat je snel een uitslag hebt, positief zou wel erg leuk zijn, wordt je wachten beloont.

Sterkte meiden!!

15. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja hoop het wel maar heb er een hard hoofd in.. Dit is nu al dag 47.. Nog steeds geen positieve test.. Begin de moed te verliezen.. Maar geluKkig lees ik ook dingen zoals, pas na 3 weken positief testen of pas na 6 weken.. Heb sommige kwaaltjes wel zoals een heel netwerk op me borste van aders.. Nooit gehad.. Vrder niet veel last van me borsten.. Ze zijn al vrij groot.. En erg troebele urine met vlokjes.. Heel vaag.. Geen blaasontsteking.. Pfff wachte wachte wachte..

16. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    MirandaV, sterkte met wachten.........

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ja dankjewel..

wat ik net meemaak..
    ik zit gewoon op de bank.. in eens onwijze pijn in me buik steken in me vagina heel vaag.. lopen ging moeilijk.. toen ging ik nmaar de wc had ik een beetje rozigslijm verlies..
    wat kan dat dan weer zijn..
    zal ik dan toch ongesteld gaan worden..:(

18. kikka1983

kikka1983 Lid

14 jan 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vanmorgen met de huisarts gebeld. de assistente vond het niet nodig dat ik vandaag langs kwam omdat het geen noodzaak was. word morgen tussen 10 en 11 terug gebeld door de dokter zelf. hij wil dan overleggen wat we gaan doen.. spannend.
    Krijg er al meer 'rare' klachten bij.. zal het dan toch??
    Zwangerschapstest was weer negatief.. Hoor het morgen wel.. liefs van mij

19. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Miranda En weet je al wat meer?;)

@ Kikka sterkte voor morgen, wat is jou normale cyclus ongeveer of is die heel uiteenlopend?

20. kikka1983

kikka1983 Lid

14 jan 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben vanmorgen gebelt door de dokter en nog niks wijzer geworden. Moet maar afwachten tot april wat mijn ongesteldheid doet. omdat ik pas in juni gestopt ben met de pil kan het voorkomen dat ik een periode oversla. Moet dus maar gewoon afwachten en mocht het uitblijven dan moet ik maar even weer bellen.. Dus meneer de dokter kan door de tel vertellen dat er niks aan de hand is. mijn normale cyclus is elke maand gelijk verspringt wel eens een dag. En merk ook wanneer ik weer ongi word tot zover geen klachten dat ik het moet worden.25 november was het de laatste keer. alle testen zijn negatief. wel had ik de afgelopen paar dagen veel krampjes in de onderbuik maar dat was geen ongikrampjes. ook meer witte vloed dan anders en had 1 keer wat slijm met wat bruinig soort vliesje leek het. Verder kan ik de hele dag wel slapen en heb vreetbuien en af en toe pijnscheuten in me hoofd .. Ik wacht deze maand maar af kijken of ik toch nog ongi word.. Zo niet dan ga ik maar met de vk bellen en hun mijn probleem voorleggen. Dus nog maar even in onzekerheid zitten..
    Ik had voordat ik die testen deed toch echt een gevoel dat ik zwanger was maar door die negatieve testen weet ik het gewoon niet meer.. zucht.

Deel Deze Pagina