6 dagen overtijd, geen spoor van ongi, negatieve testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SamLonny, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niets...........
    Ik had gister wel rekbaar slijm dus hoop maar dat ik niet net mijn eisprong gemist heb :(

Bij jou nog nieuws Puppy28?

2. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Nee helaas, niet ongesteld en negatieve test. Toch maar binnenkort even langs de huisarts. Vind het nu wel heel lang duren.

3. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfffffffffffff het schiet niet op voor ons he Puppy28
    ik kan me voorstellen dat je langs je huisarts gaat. Ik zie dat je al enige tijd gestopt bent met de pil dus ontpillen kan het nu niet meer zijn

Laat je even weten hoe het afloopt bij de huisarts?

4. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Ja precies, frustrerend zo :(
    Maar ik laat je zeker iets weten!

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ladies sterkte hopelijk gauw duidelijkheid

6. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden,

hier weer een berichtje van mij haha, lees wel mee hoor af en toe.

Sterkte voor iedereen met negatief nieuws!
    hier vanochtend weer maar eens een testje gedaan maar nog steeds negatief en ook nog niet ongi, ondertussen 17 dagen over tijd.
    zou ik dan toch geen eisprong gehad hebben?
    wat denken jullie, een paar weken wachten tot ik weer ongesteld zou moeten worden of toch volgende week maar langs de huisarts?
    geen idee wat die gaat zeggen.. twijfel er een beetje over. nog nooit zoiets mee gemaakt. wie weet hebben jullie nog tips?

7. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eindelijk duidelijkheid :)
    vandaag precies 2 weken overtijd en vanmorgen ongesteld geworden. Hopelijk krijgen jullie ook snel zekerheid!!

Heb je al contact gehad met de huisarts Hondagirl?
    Lastig Mamaneel, ik vrees dat je huisarts zal zeggen dat je af moet wachten maar je kan altijd even bellen en de assistente vragen wat te doen :(

8. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum

ik heb al in de MMM kort gelopen... ik blijk soms geen ei te hebben en dat gebeurd vaak in extreme lange cyclussen, maar verder is alles goed met ons tussen de 30 en 40 dagen schijnt '' normaal' zijn maar het is wel irritant

btw je moet gewoon zeggen dat je cyclussen enorm verschillen dan moeten ze je wel helpen omdat dat erg frustreert als je zwanger wil worden ( zoals bij mij ) ik moet over 6maand terug komen en dan kan ik clomid krijgen... maar wil het eerst nog tijd zelf proberen

9. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aahhh ook hier geen duidelijkheid... 15 dgn, geen menstruatie, negatieve test...

10. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Wauw Birdie, eindelijk zekerheid. Misschien niet de gewenste zekerheid, maar beter dan ONzekerheid! Nu kun je eindelijk verder!

Hier nog steeds niets, hoop voor mij hetzelfde heel snel want een zwangerschap geloof ik niet meer in.

11. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hi Mamaneel. Hier precies hetzelfde en ik ga toch de huisarts opzoeken. Wellicht dat je dat ook kunt doen, al is het om jezelf een beetje gerust te stellen. Kwaad kan het nooit in iedergeval! Sterkte

12. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey,

jij ondertussen al bij de huisarts geweest? heb besloten toch nog maar ff te wachten, ik ga er maar van uit dat ik gewoon een ei gemist heb.. nog nooit gehad dus vind het wel erg vreemd maar wacht gewoon nog ff 2 weken af, als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik toch de dokter maar eens opzoeken. heb zaterdag nog een test gedaan maar die was nog steeds negatief dus zwanger zal het wel niet zijn neem ik aan.
    Dus ik ga maar gewoon lekker afwachten :D

13. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113

Hey, nou het grappige was dat ik naar de dokter ben geweest, die heeft me verteld dat het, ook na zolang regelmatig te zijn, zeker wel eens voor kan komen dat je een keer een latere eisprong hebt. Die dag erna kreeg ik bruinverlies en daarna werd ik ongesteld!

Ben heel erg opgelucht nu! Hoop voor jou ook meer zekerheid binnenkort in de vorm van een positieve test of een menstruatie. Dan kun je tenminste verder!

14. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    wow 60 dagen zie ik gelukkig wel ongesteld nu en zekerheid :)

15. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Jeetje wat een onzekerheid he meiden! Hoop voor jullie dat het snel allemaal een beetje op z'n plek gaat vallen!

X

16. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, dat verwachte ik dat ze bij mij ook gingen zeggen dus vandaar afwachten. Wel fijn dat je nu ongi ben dan kan je idd weer verder!
    Hier nog steeds helemaal niets.. Als ik echt een ei overgeslagen heb zou ik volgende week ongesteld moeten worden als ik 2x een cyclus reken maar weet niet of ik daar op kan rekenen. maar als ik binnen 2 weken nog niet ongi ben dan ga ik toch de huisarts maar eens opzoeken, want dan zou ik 2 x overslaan dan word het toch wel heel gek..

ik doe 1 x p week telkens nog maar een testje, je weet maar nooit.
    nou ik ga weer maar lekker verder afwachten, ben geloof ik de enigste van deze groep hier die nog niet ongi is..:(

17. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Laten we hopen op ook de enige dan met een x een positieve test in de hand!

En inderdaad mocht het zo zijn dat het te gek gaat worden, dan toch even naar de huisarts, wellicht dat hij dan toch verder wil gaan kijken dan alleen maar af doen met 'het kan weleens gebeuren dat...'

Succes!!

18. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Je bent niet de enige :)
    Ik ben sinds 24 juni niet meer ongesteld geweest...
    Ben naar de huisarts geweest en loop nu bij de gyn. Dus als ik jou was, zou ik zeker eens naar de huisarts gaan!
    Succes :)

19. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké en is er al wat uit wat het is of zou kunnen zijn dan?, ik wacht nog ff een week af, zou eind deze week in principe weer ongesteld moeten worden om het zomaar even te zeggen, als ik dat volgende week nog niet ben dan toch maar eens de huisarts bellen.

20. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum

krijg je trouwens geen menstruatie opwekkers van de gynaecoloog wel erg lang vanaf juni al !

Deel Deze Pagina