Dankkkk.....ik ga zo gelijk na action, ovu testen halen, nu wil ik weten wanneer mn ei komt ook! En jouw duidelijkheid komt ook vast snel...
vriendlief zij denk dat je toch zwanger bent door je temperatuur die moet hoog blijven met zwanger... hihi hoop het maar denk zelf van niet... heb wel enorme zere borsten en pijn in de onderrug en honger buien... en soms enorm boos of verdrietig... wachten wachten maar verder af
Fijne vakantie mamaneel, hopelijk heb je hierdoor wat afleiding balen Samsan, vooral gezien je licht positieve testen had Ik duim voor je Hondagirl! Hoeveel dpo zit jij nu? Ik ben nu iets meer dan een week overtijd en geloof er eigenlijk niet meer in dat ik mogelijk zwanger ben. Ik ga denk ik net als samsan ovutesten halen om te kijken of ik binnenkort een eisprong kan spotten. @Hilly, je weet er wel veel vanaf, heb je een beroep in dit vakgebied toevallig?
officieel zoals mijn banner zegt maar snap er niks meer van... dus weet het eigenlijk niet meer precies dankje wel meid hoop het toch nog beetje hihi
Leuke poging om bijdehand te doen. Het verschil is dat ik probeer om antwoord te geven op de TS in plaats van in iemand anders z'n topic plompverloren over mijn eigen vraag te beginnen...
Nee, maar wel 4 jaar geprobeerd om zwanger te raken, waarvan 3 jaar in de MMM en 4 miskramen. Dus dan steek je wel het een en ander op. Helaas. Ik wilde dat ik heel gemakkelijk zwanger had kunnen worden en me nooit had hoeven verdiepen in deze materie
nee je zij dat wij een andere topic moesten maken... maar je bent er toch om samen over iets te praten jij zit nu toch ook in ons topic te praten maar je bent welkom
Gefeliciteerd Hilly, je hebt er lang genoeg op moeten wachten, het is je meer dan gegund! Hondagirl, jij zei volgens mij dat je vaker geen eisprong hebt, werd je dan pas 4 weken later weer ongesteld als je overtijd was of werd je dan ineens 2 weken later bijv alsnog ongesteld? Ik weet niet zo goed wanneer mijn cyclus weer op gang gaat komen
Oh samsam, jammer, er leek toch echt wat... Misschien dan een vroege miskraam.. Hier ook nog steeds niets... Ik snap er echt niets meer van! Al 12 dagen overtijd en al weer 2 dagen later als de laatste keer... En dat terwijl ik al bijna een jaar geen pil meer gebruik....???
Ik zeg niet dat anderen niet snel en goed zwanger willen worden. Ik bedoelde het als opmerking dat ik dan geen reden had gehad om me er zo in te verdiepen. En: dank je.
Aahh niet leuk voor je, maar aan de andere kant, nu heb je zekerheid en kun je verder. Ik heb nog steeds niks, heb ook niet meer getest, wel al steeds positieve ovtesten.