Hoi meiden, hoe gaat het nu verder? Al nieuws? Ik ben al bijna weer door mijn menstruatie heen, wat ik wel vreemd blijft vinden is dat mijn symptomen wel aanhouden. Dus ochtendmisselijkheid, vermoeidheid, rommelende buik, pijn in mijn rug, brandend maagzuur, enz... Normaal heb ik dit niet tijdens mijn menstruatie, nu had ik op sommige sites ook alweer verhalen gelezen van meiden die alsnog zwanger bleken ook al waren ze ongesteld, maarja dat weet ik niet, vandaag ga ik alsnog bloedprikken... Liefs
zeker ja pff maar ben wel blij met de zekerheid haha nu op tijd beginnen met ovulatie testen zodat we hem nu niet missen
Wanneer krijg je uitslag samsan? Heel benieuwd! Hier dag 12 overtijd, geen menstruatie, negatieve test. Vanaf vanmiddag wat krampachtig gevoel... Hoop op duidelijkheid morgen... Ongesteld of posi test. In ieder geval iets.
Ha dames, Hier ook duidelijkheid! Vanmorgen begon met buikpijn, en vanavond brak t eindelijk door. Er is op m'n werk veel onrust en ook op de opvang van onze kinderen dus misschien dat die onrust er voor zorgt dat alles op slot zat, vanmiddag moest ik flink huilen, alles kwam er even uit... En een uur later was ik ongesteld.... Toeval of niet... We kunnen verder....
heb je al nieuws Samsan? Weten jullie of ovulatietesten wit blijven als je bijv tijdens je menstruatie zou testen? Ik had vandaag een vaag lijntje maar vraag me af of je altijd een vaag lijntje krijgt omdat er altijd wat hormonen in je bloed aanwezig zijn in lage hoeveelheden
ze blijven vaag want je hebt altijd iets van dat hormoon en als je piek is zijn ze als het goed is beide even donker
Hoi meiden! Sorry dat ik ff niet meer op het topic was, ik had een begrafenis enzo, maar ik ga vandaag bellen voor de uitslag van de bloedtest, ik heb nu al 2 dagen last van donkerbruin bloedverlies, niet heel erg veel zoals bij een normale menstruatie, want die had ik 2 dagen geleden, maar goed beetje raar dus.. Hier nog nieuws verder? Liefs