Hallo Allemaal, Mijn vriend en ik willen dol graag een kindje , maar ik zit met een vraag: 25 september ben ik gestopt met mijn pil en gewoon mijn stopweek gehad. Na mijn stopweek hebben we om de dag seks gehad en had ik afgelopen vrijdag en zaterdag 12 en 13 oktober ineens helderrood bloedverlies, echt heel weinig maar en alleen bloed ( geen slijm ) Ook heb ik last van mn borsten, buikkrampen en rugpijn. Ik weet dat het een hele kleine kans is dat we nu al zwanger zijn en dat het waarschijnlijk heeft te maken met het stoppen van de pil. Alleen vind ik het helderrood bloedverlies vreemd? Omdat ik overal lees dat na het stoppen van de pil het langer kan duren voor je weer een menstruatie hebt. Enig idee wat het zou kunnen zijn? Groetjes Kris
- ovulatiebloeding of - je eerste echte menstruatie na pilstop. Deze kan verschillen met de bloeding die je altijd in je stopweek kreeg.
Ik had ook de eerste maand met het stoppen een "tussen bloeding" Schrok me ook rot toen en ben na de HA geweest. Was niks om me zorgen over te maken en moest gewoon afwachten. Uiteindelijk ben ik gewoon weer ongi geworden,je lichaam moet ook ontpillen. Succes!