Als ik kijk bij je 2 foto's zie ik op de linker wel vrij duidelijk een roze streep. Is dat de test van vandaag? Ik denk wel degelijk dat je zwanger bent maar dat je nog te vroeg bent geweest met de CB test. Over 2 dagen nog eens testen met een KV2v5.
Hier ben ik t ook mee eens. Denk dat je wel zwanger bent maar minder ver dan je denkt. Je weet niet precies wanneer je eisprong daadwerkelijk was. Zou over 2 dagen nog eens testen.
De kv test is van zaterdag vandaag heb ik de cb test gedaan en die was negatief daarom snap ik het ook niet..hoop het zo
Dan zou ik morgenvroeg nog eens een KV test doen. Als er iets bezig is in je lichaam, en de linker test van afgelopen zaterdag is, moet er morgen wel al meer te zien zijn.
Ik heb net m'n urine opgevangen en ga zo ff snel naar de kruitvat en doe ik gelijk 2testen, ik zet ze er zometeen op, wish me luck!
Nou heb er 3gedaan en ze zijn super super ligt weer, ik gooi er een foto op maar je kan het bijna niet zien, snap er niks meer van
Ik zie wel iets maar het had toch wel echt al wat donkerder moeten zijn Ben bang dat het niet goed zit. Balen meis!!
Mag ik vragen hoe lang je gestopt bent met de pil? Hoe lang duurden je vorige cyclussen? Ben je regelmatig ongesteld? Wanneer was je eisprong en hoe heb je deze gevonden? Ik zou anders de huisarts even vragen of je bloed mag prikken im bepalen HCGwaarden. Als je echt al 6 dagen overtijd bent (inmiddels 7 dagen volgens mij) had je nu wel goed positief moeten testen. Of je moet een zeer late eisprong hebben gehad en ern zeer late innesteling.
Ik zie helaas vrij weinig op je 3 testen. Maar volgens mij moeten ze nog opdrogen heb ik het gevoel ??
Ik ben 6maanden gestopt met de pil ikheb altijd een cyclus gehad van 28/29. Ik had 2/3 februari ongesteld moeten worden en ik denk dat ik mijn eisprong 20/213 heb gehad toen hadden ik hele erge buikpijn
Maar waar ik mee zit is een test kan niet positief worden ook niet super ligt als er geen hcg waarde in je urine zit toch? En ik heb een paar testen 3 nu in totaal 2van vandaag en 1 van zaterdag die ligt positief zijn. Kan het dan zijn dat ik nog helemaal niet ver ben of Zie ik spoken? Word alleen maar nog ononzekerder van die testen
Mijn ervaring met kv testen is dat ze echt tegenwoordig er heel lang over doen om op te drogen. Dus ik zou zo meteen nog even kijken, waarschijnlijk worden ze geleidelijk aan donkerder. Maar wat een spanning, ik hoop dat je snel uit de onzekerheid bent!!
Kun je nog even foto's plaatsen van deze testen? Kunnen wij zien of ze donkerder zijn dan de vorigen. Voor een goede zwangerschap moeten ze toch echt duidelijker worden en niet supertuur blijven. En vooral als je al 6 dagen overtijd bent. Ik zou in jouw geval toch de huisarts bellen om advies. Want hier word je ook niet wijzer van.
Foto staat er op, mijn huisarts denkt dat ik wijnig hcg aan maak en dat ik als ik over 2wekrn een test doen het wel duidelijk moet zijn...als of ik nu zo lang kan wachten..ik ga nu vrijdag er pas weer een doen denk ik
Ik heb trouwens m'n clearblue gesloopt en die van afgelopen week stonden er 2controleer strepen en die van vandaag hebben er 3, ik zet de foto er ook wel op ik weet niet of dit iets zegt of niet?