Was dat Eem digitale? Niet slopen hoor. Die strepen maken je gek. Ze staan er namelijk meestal zo. Niet doen dus
Kan je in die kruidvat test een paar drupjes water laten doorlopen en dan een foto t rekken met de test open gemaakt? Dat zal duidelijker zijn
Mijn huisarts denkt dat ik een verlate eisprong heb gehad rond de 26e...maar nu weet ik niet meer hoe ik moet rekenen wanneer had ik dan ongesteld moeten worden? Hoelang ben ik dan overtijd? Het kan de ligte testen verklaren
Top bedankt! Mijn huisarts is er van overtuigd dat ik zwanger ben maar nog niet zover als we eerst dachten. Ze zegt dat ik niet voor niets streepjes krijg op mijn testen dus er is hoop!
Ik weet niet of het al gevraagd is maar welke digitale clearblue doe je? Die alleen zwanger of niet zwanger aangeeft heeft meer hormoon nodig dan de digitale met wekenindicator. Die is gevoeliger.
Help! Ik ga net naar de wc en heb bruine afscheiding, wat is dit moet ik me zorgen maken? Heb ook buikkrampen er bij...??!
Hmm aangezien je al een tijdje test hadden ze al donkerder moeten worden naar mijn mening.. en nu heb je bruine afscheiding en krampen, of je menstruatie is er aan gekomen of het is niet goed gegaan met innestelen.
Onee meis. Wat vervelend heb even het topic terug gelezen en lees nu dat je een miskraam heb gehad. Sterkte ermee.
Dit is balen!! Ik weet hoe je je voelt!! Veel sterkte toe gewenst om dit te gaan verwerken en een plekje te geven. Ik raad je aan dat ook echt te doen. En hopelijk een volgende plak baby.