Jeetje wat heb jij je moeten verdedigen in dit topic. Geniet ervan, je bent hartstikke zwanger! Van harte gefeliciteerd en hopelijk een prachtige echo de 28e.
Ja snap ik. Ik heb 7 mei mijn eerste echo en eerste kindje super spannend hopen op een kloppend hartje
Wat super zeg!!!! Nu heerlijk gaan genieten En dan klopte mijn "vermoeden" dat je tijdens je eerste test nog erg vroeg zat (voor 7 dagen na ei)
Wow arme jij, al deze reacties zo absurd hoe stellig er soms gereageerd word of om verantwoording gevraagd word. Be-lach-e-lijk!!!!!!! Maar zit wel vaker met kromme tenen, (sommigen denken in je baarmoeder te kunnen kijken) dan screenshot ik t weer naar m'n vriendin en kunnen we samen even frustreren want zodra je er wat van zegt word je zelf aangevallen Nou meis je hebt in elk geval na deze spannende testen en bloedverlies een mooie echo, ga er lekker van genieten!!!
inderdaad! Sommige doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben hier. @Tienermoeder1999 gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap
Gefeliciteerd @Tienermoeder1999 Jammer van een aantal reacties, maar BAM, je laat ze allemaal zien dat je niet gek bent!