Goedemorgen allemaal... op 5 okt ben ik voor het laatst ongesteld geweest nou ja dat was de eerste dag van mn laatste menstruatie ik had weer een blaasontsteking en ben afgelopen vrijdag bij de huisarts geweest heb hem gevraagt of mn menstruatie kan uitblijven als ik een blaasontsteking heb neej dat kon niet zei die, want vorige periode had ik een blaasontsteking en was ik maar 1 dag ongesteld heb toen ook dat bloedpropje verloren., maar goed nu duzz helemaal niet ongesteld geworden enne volgends de banner ben ik duzz nu 2 dagen overtijd, ik moest het afgelopen weekend al worden volgends mij maar ok, die vrijdag bij de huisarts een zw,test gedaan en was negatief en nu........... als ik nu een test doe heeft dat wel zin of juist niet of was het te vroeg met testen we zijn nu morgen een week verder heeft iemand hier ervaring mee, mijn eerste zwangerschap kwam ik pas na 8 weken achter en nu willen we het graag en weet ik niet hoe en wat raar he ik ben trouwens normaal heel stipt ongi, en echt 4 dagen, en daarbij ben ik ook al 4 jaar niet meer aan de pil. vanaf mn eerste zwangerschap niet meer