Hoi Hoi, Wij hebben op dit moment geen actieve kinderwens (onze kleine is bijna 1 en daar genieten wij vollop van) maar nu heb ik gisteren en eergisteren tijdens het afvegen wat bloederig slijmverlies gehad (sorry voor de smerigheid) en vandaag alleen slijmverlies we hebben zo ver als mogelijk veilig sex (condoom) het zou toch niet een innesteling kunnen zijn? Of juist wel? het was overigens dag 15 en 16 van mijn cyclus (van een 34 dagen durende cyclus) Ik weet dat ik moet afwachten tot mijn NOD, maar ergens ben ik een beetje nieuwschierig/bang naar wat het kan zijn..Misschien hebben jullie een idee?
als ik uitga van de gemiddelde LF van 14 dagen (dagen tussen eisprong en menstruatie) zou je op rond dag 20 je eisprong hebben. Sommige vrouwen verliezen rond de eisprong wat bloed. Dit heet een ovulatiebloeding. Denk dan eerder dat het zoiets is geweest
Was het helderrood van kleur of wat donker? Hier namelijk de periode van menstruatie tot ovulatie regelmatig donkerbloedverlies. Is iets wat de ene cyclus meer aanwezig is dan de andere.