Hoi Meiden, Ik ben hier nieuw en dacht ga toch eens een account aanmaken Inmiddels liggen wij hier als stel aardig onder vuur als het gaat over het zwanger worden en of het nu al eindelijk eens gelukt is.. (zijn in mei gestopt met de pil) dat ik er gek van word maar zo graag mijn verhaal wil delen en het leuk vindt op dit forum mee kan lezen. Ik ben vandaag 6 dagen over tijd, vandaag een test gedaan van kruidvat 2v5 : negatief... 2 dagen geleden ook een test gedaan, ook negatief.. maar goed... ik heb een regelmatige cyclus van 31 dagen (laatste menstruatie 16/17-08-2014 verwachte menstruatie was 17 september).. dus het wegblijven van mijn menstruatie is nu wel echt spannend. Vaak gelezen dat je de klok op je menstruatie gelijk kon zetten , bij mij het zelfde verhaal.... nu het volgende: sinds gisteren ochtend ben ik echt over de hele dag in vlagen kotsmisselijk, ik ben duizelig en nu zo rond half 8 ben ik echt helemaal opgebrand.. lekkere emo buien (surprise suprise was het weekend 1 tranendal )ik heb een soort van spierpijn in mijn rechterzij.. verder geen teken van menstruatie of bruine afscheiding... hellup wie kent dit.. en gebruiken mensen andere testen dan die van kruidvat.... what to do?
Allereerst welkom Je geeft aan dat je mei gestopt bent met de pil. Dit is dan de vierde ronde? Dus je rondes waren 31-31-31? Het kan best zijn dat deze ronde wat langer is, over zo'n korte periode spreek je eigenlijk nog niet gelijk over een regelmatige cyclus. De kruitvat testen zijn best gevoelig. Als je hier niet positief op test, denk ik niet dat je op een andere test wel positief test. Het kan twee kanten op of je ei moet nog komen of hij is al geweest. Misschien dat je net een innestelling gehad hebt? Ik zou volgende week gewoon nog weer even testen wie weet dan wel een tweede streep? Trouwens vervelend dat je nu al die vragen krijgt want je bent nog maar net bezig
Hoi! Hier een beetje hetzelfde verhaal, al ben ik begin augustus gestopt met de pil. Daarna netjes mijn onttrekkingsbloed gehad. Volgens mijn pil cyclus zou ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar mijn cyclus is momenteel in de war (vandaag 4 dagen 'overtijd'). Afgelopen zondag een test gedaan, deze was helaas negatief. Sinds vandaag pijnlijke tepels en zichtbare blauwe aders over beide borsten. Verder geen rare tekenen of verschijnselen.
fijn leuke reacties dank je wel in mei zijn wij gestopt met de pil , eigenlijk al in maart maar goed dat was zeg maar drama met de kraan open, de periode daarvoor ben ik een jaar lang regelmatig ziek geweest. bleek achter af een lactose intolerantie te zijn waardoor ik na iedere avond een gezellig bezoek op de toilet had ivm diarree, de huisarts heeft aangegeven dat het slikken van de pil deze periode totaal geen zin gehad heeft omdat deze met het eten in dezelfde rotgang naar buiten ging de regelmatigheid in mijn cyclus toen liet te wensen over.... vandaar dat ik spreek over regelmaat... inmiddels ben ik doorgewinterd allergant ( ja zelf bedacht ), want ik ben de keukenprinses welke alles lactose vrij kookt met het gevolg dat het ziek zijn niet meer aan de orde is, we wachten even af en testen van de week maar weer
Wel fijn dat je het zelf door anders te koken niet meer ziek bent Ik ga deze week afwachten en misschien toch nog een test kopen bij de kruidvat. Misschien zijn deze iets gevoeliger dan van de action? Ik heb namelijk afgelopen zondag getest met die van de action. Ik weet wel dat er een kleine kans is dat ik meteen na het stoppen met de pil zwanger zou raken, maar niet geprobeerd is zeker mis .
Ja dan heeft de pil idd niet veel zin , gelukkig dat het beter onder controle is!! Ben benieuwd, hopelijk krijg je gauw meer duidelijkheid
Hoi yvet, het zou natuurlijk wel uber gaaf zijn dat je direct raak "schiet".... zou toch een geschenk uit de hemel zijn ... ik weet alleen van mezelf dat door het onregelmatige pil gebruik ik aardig ziek kon worden op momenten dat ik niet lactose vrij kookte door het overschot aan hormonen... soms voelde ik mij beter op momenten dat ik ziek was van de lactose dan op momenten dat ik niet ziek was door de hormonen .. ik zeg.. we keep in touch....
Jullie liggen onder vuur vanwege nog niet zwanger en je bent pas in mei gestopt met de pil? Vreemd! Je cyclus heeft even tijd nodig om op te starten en zelfs als dat het meteen deed, heb je 4 kansen gehad... Dat is echt nog geen reden voor mensen om dit tegen jullie te zeggen. Anyway; het kan zomaar zijn dat je menstruatie laat is (late eisprong door, griepje, ander weer, beetje stress etc). Kan ook een zwangerschap zijn en dat je pas laat positief test. Kan ook zijn dat je lijf je voor de gek houdt omdat je het erg graag wilt.
Tja onder vuur meer in positieve zin. Jaren lang een intense relatie gehad naast mijn relatie maar dan met mijn studieboeken 😬 bijna verslavend maar inmiddels min of meer klaar mee. Volgende week krijgen wij onze nieuwe woning , super veel zin in... We wachten af! Gelukkig vandaag een betere dag en geen misselijkheid
Oh gelukkig! Dat je niet op een negatieve manier druk ervaart van anderen! Veel succes en hopelijk is het raak!
hoi ik heb hetzelfde. Ik heb mijn implanon sinds maart eruit gehaald en elke keer was het mis en nu ben ik ook elke dag misselijk en vaak naar de wc en heb ook hele erge stemmingswisselingen. Ook zelfs huil buien. Ben nu 1 dag over tijd maar ik heb ook veel stress dus daardoor kan het ook komen misschien ook bij jou zo? Maar natuurlijk hoop ik voor je dat het wel zo is maar trouwens testen moet je doen als je ongeveer 2 weken over tijd bent dat zegt mijn huisarts namelijk. heel veel succes verder!