steken in baarmoeder

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by MaDe87, Feb 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaDe87

MaDe87 Actief lid

May 30, 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

Ik heb op 18 oktober een na-curretage gehad, nadat ik voor een zwangerschapsafbreking heb gekozen om 14.5 week (kindje had helaas trisomie 13). Ik ben ingeleid in het ziekenhuis, maar er was nog restweefsel van de placenta aanwezig, vandaar de na-curretage.

Na 78 dagen ben ik weer ongesteld geworden, 7 dagen lang.
    Nu zit ik inmiddels weer op dag 38 en nog niets te bekennen.

Ik heb echter wel regelmatig last van steken in mijn baarmoeder/eierstokken. Deze steken herken ik van mijn zwangerschap, en waren toen de oprekkingen die ik voelde.
    Ik heb inmiddels een paar tests gedaan, maar die zijn steeds negatief. In de avond heb ik vaak ook een opgeblazen buik en vage misselijkheid. Maar het zijn vooral de steken waar ik me zorgen over begin te maken.

Kan het zijn dat er verklevingen in het spel zijn?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Dat vind ik erg moeilijk om te zeggen. Ik kom zelf nooit in aanmerking hiermee omdat het iets gynaecologisch is. Klachten kunnen zijn: bruine afscheiding;pijn in de onderbuik en menstruatiestoornissen. Als je twijfelt of je dat hebt zou ik zeker even de huisarts of gynaecoloog vragen om advies.

Groeten Evelien

Share This Page