hallo allemaal ik hoop hier vrouwen te vinden die dit samen met mij willen delen en ook een beetje in het zelfde schuitje zitten . ik ben op 26-11-2011 ons kindje verlooren . ze is ons 2 kindje veel problemen gehad in de zwangerschap alleen maar bloed verlies elke dag maar weer en met 23 weeken wert het een zwanrte dag ik lag al in het ziekenhuis en ze moesten ingrijpen voor mijn leven dus ons dochtertje esmee is dood geboren mijn heele verhaal staat wel in de vlinderthuin vind het moeilijk om weer het heele verhaal te tieppen sorry . we hebben wel nu weer de drang om weer voor een kindje te gaan , mijn kinder wens is toch echt niet zo vervuld al het had moeten zijn . ik mis esmee heel erg en ze zou ook altijd diep in mijn hard blijfen . ik begin dus nu weer met ronde 1 en ik zou echt niet weeten waneer ik een eisprong heb ik ben met mijn alle bijde dochters meer dan 2 jaar druk bezich gewees om te klussen . ik hoop voor mijn gevoel dat het niet weer zoo lang duurt . ik moed deze maand ong worden op de 20 of 22 het schomelt zo af en toe een beetje . hoop dat er meer meiden met de zelfde angst en liefde gevoel voor een kindje . liefs van mandy
Ik ken je verhaal uit de vlindertuin. Zelf ben ik 16 oktober bevallen van een meisje met 23 wkn. Ik snap dat je bang bent voor een nieuwe zwangerschap. Maar wat fijn dat jullie er weer voor willen gaan. Een nieuwe zwangerschap zal altijd moeilijk zijn of je er nu voor wilt gaan of nog een half jaar wacht. Die roze wolk zal het helaas niet meer worden voor ons. 9 maanden spanning. Zelf heb ik bij mijn vorige zwangerschap geen ovulatietesten e.d. gebruikt om zwanger te worden. Ik dacht toen: we zien wel wanneer het wil lukken. Bij ons was het toen met 3 maanden raak. Maar nu we weer besloten hebben zwanger te willen worden wil ik iedere maand optimaal benutten. Ik heb daarom ovulatietesten gekocht en daardoor beter zicht gekregen op mijn vruchtbare dagen. Geeft me toch een beetje meer rust moet ik zeggen. De volgende spanning zal wel komen als ik daadwerkelijk zwanger ben. Maar eerst maar eens zwanger proberen te raken. Ik hoop dat het voor jou ook snel mag lukken meid!