Beste dames, Zou iemand mij advies kunnen geven, ik word echt gek van het wachten en de onzekerheid! Mijn vriend en ik proberen al een aantal maanden zwanger te worden, maar steeds dacht ik dat ik dat ik alle symptonen had alleen bleek het toch steeds niets te zijn. Nu ben ik voor het eerst overtijd en al 6 dagen ook. Alleen die negatieve testen zijn er nogsteeds, ik kan geen test meer zien. Vanochtend weer een test gedaan en die was weer negatief. Ik heb vanochtend maar even de huisartsassistent gebeld voor info en die zei dat er geen verschil was tussen hun testen en die ik bij de drogist kocht dus dat ik maar weer een aantal dagen moest wachten. Ik ben zo bang als het geen zwangerschap is dat er misschien iets mis is. Kan iemand mij advies geven of herkend iemand dit?
Ik had vorig jaar januari ook zoiets gehad. Flink overtijd en negatieve testen. De klachten leken op zwangerschap. Uiteindelijk was ik 2 weken later toch ongesteld. Ik denk dat het bij mij door stress kwam. Maar het kan aan van alles liggen. Een latere eisprong kan ook. Heb je dat in de gaten gehouden wanneer je eisprong was?
Ik heb de afgelopen tijd ook veel stress gehad, misschien dat het inderdaad daarmee te maken heeft! En mijn eisprong voel ik niet echt dus dat is heel lastig 'plannen'. Nu ga ik volgende week op vakantie en ik hoop toch wel dat ik dan weet of het wel of niet zo is, want ik let er toch wel op met eten en drinken. Had jij ook stress door de onzekerheid of je wel of niet zwanger was? Ik heb het idee dat de ongesteldheid daar ook door uit kan blijven.
Bij mag kwam de stress door mijn vader die toen heel erg ziek was. Omdat mijn vriend en ik al hadden besloten weer met de pil te beginnen, vanwege mijn vader. Was ik helemaal niet met zwanger worden bezig. Maar stress kan idd de ongestelheid uitstellen. Maar kan ook aan een latere eisprong zijn geweest. 14 dagen na je eisprong word je ongesteld. Mocht je wel ongi worden, dan raad ik je aan de volgende ronde met ovulatie testen te beginnen. Dan weet je wanneer je eisprong is, aangezien je hem niet voelt. Test over een paar dagen weer. Bij sommige vrouwen worden er niet zo snel hcg aangemaakt.
Hallo, ik heb precies hetzelfde. Ik ging even googlen en toen zag ik deze pagina. Ik ben ook al 6 dagen over tijd en de testen zijn allemaal negatief. Ik ga morgen weer testen. Gisteren langs de huisarts geweest, daar was de test ook negatief Je voelt je zo onzeker over je lichaam
Hoe is het nu bij jou? Ik ben inmiddels nogsteeds overtijd, nu 10 dagen, en nogsteeds negatief. Ik word er gek van. Ik dacht gisteren dat ik iets zag dus ik de huisarts bellen en die zei dan kan je er bijna zeker van zijn dat het zo is. En dat ik het morgen (vandaag) nog eens moest proberen dat de lijn dan waarschijnlijk dikker zou zijn. Dus ik heb het net nog is geprobeerd en ik zag weer iets maar superonduidelijk, dus ik vroeg of mijn vriend wou kijken en die zag niets. alleen de 2 verticale lijntje waar eventueel de verticale lijn in zou moeten lopen als die er was geweest. Dus nu is mijn mijn blijdschap om eindelijk zekerheid te hebben weer ver te zoeken..
Hoi cyn02, Ik herken helemaal wat je zegt. Balen van die onduidelijkheid zeg... Vandaag ben ik ook 6 dagen overtijd terwijl ik normaal ook een cyclus heb van 28 dagen. Maar de test blijft negatief... Heb je ook klachten dan, die je doen vermoeden dat je zwanger bent? Ik hoop voor je dat je toch een mooie test zal krijgen. Ben je al lang bezig en voor de hoeveelste gaan jullie? Liefs shinie
Dit is voor ons de eerste keer dus ik weet ook niet helemaal wat ik zou moeten voelen , maar op dit moment heb ik nergens last van behalve soms een soort krampen/steken ik mijn rechter lies wat doortrekt naar mijn bovenbeen. Dus.. ik weet het ook niet maar afwachten is inderdaad heel vervelend! Ik hoop voor jou ook op een positieve test !! Hou me op de hoogte! Liefs
Hoi, Dit had ik ook mijn laatste cyclus. Mijn kindje is net 6 maanden oud en ik wil dus juist niet zwanger zijn. Maar ik ben altijd regelmatig 28 dagen. Met 34 dagen kwam het pas. Nog nooit gehad. Geen idee waarom ik nu ineens overtijd was. Gelukkig voor mij kwam de ongesteldheid. Ik denk, dat als je test negatief is je gewoon later ongesteld wordt. Succes!
ha meiden, wat rot zeg, die onzekerheid! toen ik zwanger wilde worden was ik ook wel eens zomaar een paar dagen overtijd terwijl ik normaal best regelmatig was.. maar werd dan toch nog ongesteld, denk ook door stress, en ging ook veel te veel letten op mogelijke symptomen heel moeilijk en rot, maar toch afwachten..........en toch af en toe een testje doen tot er evt ongi komt
Pas op dat je niet schijnzwanger bent. komt niet alleen bij dieren voor hihi. Ik heb het zelf ook gehad. was gewoon 3 maand niet ongesteld. Ik wou zooo graag zwanger worden en was er zo van overtuigd dat het zou lukken. Hoop dat jij het niet hebt meid. succes!
Ben inmiddels 15 dagen overtijd. Test negatief ook via het bloed. Normaal altijd een regelmatige cyclus gehad. Zijn nu bijna 1 jaar bezig. Wachten maar tot de menstruatie weer op gang komt????
Hoi, Ik wou nog even laten weten dat de test positief is na 2 weken overtijd Iedereen die nog in spanning zit superveel succes
Hallo, Eind december ben ik gestopt met de pil, daarna een vrij regelmatige cyclus gehad. Nu ben ik ook 6 dagen overtijd en was de test gisteravond negatief. Morgenochtend willen we opnieuw testen. Ik ben wel sneller moe en heb gevoelige, gespannen borsten en steeds wat vage buikpijn (anders dan als ik ongesteld moet worden) ook afscheiding is slijmeriger. Als ik zo lees, ben ik niet de enige...maar vind die onzekerheid maar niks, ben ik wel/niet zwanger...
Heb t ook gehad vorige cyclus misschien hebben jullie ook een langer cyclus nu door stress ofzo maar toen ik ging testen,kreeg ik de volgende dag mijn menstruatie... En ook ik was.6 dagen later t kan nog alle kanten op,je lichaam kan je erg voor de gek houden