super gevoelige tepels, raar verhaal!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mieksiejj, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieksiejj

Mieksiejj Lid

19 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..
    Nou de titel zegt het al..
    ik heb sinds gister gevoelige tepels.. maar dan echt alleen mijn tepels en niet het rondje eromheen.
    ik dacht dat het wel over zou gaan maar heb er nu nog steeds last van.
    Ik heb mijn vriend al gevraagt of hij er misschien op gebeten had, hij zegt van wel maar niet extreem hard ofzo,

Nu komt het rare van dit verhaaal.
    In mijn tepels zit werkelijk nooit gevoel, ik ben er al een keer voor naar de dokter geweest omdat ik me toch wel zorgen maakte, ze zei dat ik er niks aan kon doen want het schijnt te zijn dat ik dus weinig prikkel in mijn tepels heb.

Ik kan dan ook normaal gezegt zo me tepel vastpakken en er aan trekken, draaien en kan er zo gezegt alles mee doen. (ben een beetje een rare :()

HOE kan het zo zijn dat ik dus nu ineens pijn heb aan mijn tepels als ik eraan kom? De 'pijn' lijkt door te dreunen naar binnen in mijn borst.

Ik heb een kleine cup B en niet enorm grote tepels maar ook niet extreem klein..
    Ze zijn lichtrose van kleur en zover ik weet is het nu iets roser dan normaal, maar niet rood.

Kan iemand mij missschien helpen? ik heb geen flauw idee wat dit kan zijn en aangezien ik dus normaal nooit gevoel heb in mijn tepels.. maar dan ook echt totaal geeeeen gevoel, vind ik dit toch wel een beetje vreemd.

Liefs Mieke

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    je hebt wel een echte menstruatie gehad? niet een hele lichte in vergelijking met normaal?

3. Mieksiejj

Mieksiejj Lid

19 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    uh.. oke even denken.
    Ik was gestopt met de pil toen 2 weken daarna op 19-7 werd ik ongesteld, op 22-7 stopte mijn mentruatie, hij leek niet minder dan normaal, ik werd ongesteld op de normale manier en had vrij veel bloed, denk wel iets meer dan normaal ik moest echt om het ander half uur een nieuw verbandje in doen.
    en toen het stopte was het gewoon ineens weer weg.
    Dus wel een kleine afwijking aan mijn normale ongesteldheid.
    Maar dit was ook de eerste ongesteldheid zonder pilgebruik.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien is je eerste eisprong in aantocht.
    Misschien komt het door het stoppen met de pil. Ik zie dat je daar nog maar kortgeleden mee gestopt bent. Je lichaam gaat nu alles zelf weer doen. Wellicht door je hormonen dat je tepels zo gevoelig zijn.

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ik sluit me hierbij aan :)
    en mocht je echt twijfelen kun je natuurlijk altijd een zwangerschapstestje doen (kv 2v5 ;))

6. Mieksiejj

Mieksiejj Lid

19 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer begonnen met de pil sinds maandag.. aangezien ik misschien binnenkort een baan krijg wil ik niet halverwege zwanger zijn en de kans lopen dat ze me wegsturen.. dus mijn zwangerschap zal nog even moeten wachten.
    Bedankt voor alle reacties!! ik hou mijn tepels in de gaten. heb toevallih nog een test van de kruidvat liggen.. bedankt allen
    liefs

7. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Ik heb ook sinds dat ik gestopt ben met de pil gevoelige tepels net na de eisprong. Vaak een dag of 4-5 en dan trekt het weer weg. Waarschijnlijk hormonen?

Deel Deze Pagina