hey hey hier hetzelfde verhaal ben nu 4 dagen overtijd en nega testen heel vervelend ik wacht het nog even af...maar ik herken je gevoel wel kimsasjel ik zit nu ook zo in onzekerheid bah
Hier ook 2 dagen overtijd. Ik wacht het af. Het niets waarvan ik denk "ohh hee ik ben zwanger! " Weer afwachten dus. Testen durf ik niet. Heb maanden lang getest en veel weggegooid aan geld voor die dingen. Dus ik doe het niet..... Pas als ik echt kotsend op de pot zit denk ik hahahahaha
hahaja ja echt he. ik was bij mn zoon ook niet ziek 1x gekotst maar bleek achteraf omdat ik ook medicatie had terwijl ik zwanger was en viel natuurlijk niet goed hahao
Hahahaha nee bij 1 zwangerschap kotste ik ook niet. Qua kwaaltjes voelde ik me echt geweldig! Tis dat de toemalige uroloog een echo maakte van mijn nieren en blaas anders was het kwartje nog niet gevallen denk ik! Terwijl een andere zwangerschap was 9 maanden lang kotsen. Was toen ook echt getrouwd met de wc
Balen he dames! Het wachtbankje duurt al lang genoeg al helemaal als het dan ook nog langer duurt! Ben hier ook erg onzeker, dacht begin van de week even dat ik toch een laat ei had, en nu gisteravond beetje roze bij het afvegen en vanmorgen redelijk veel karamel kleur afscheiding. Weet het nu ook allemaal niet meer hoe en wat. Erg he die onzekerheid allemaal.
Ja ik word er ook zo moe van! Ik had paar dagen geleden ineens van dat cervix slijm. En dat hield een paar dagen aan maar werd minder. Nu is het melk achtig en dun.... Geen idee dus! Heb je al getest meisje1987?
Ja heb er alweer een paar versleten. Ik dacht dat ik afgelopen woensdag vruchtbaar slijm had gespot, dus dacht een verlaat ei misschien. En nu dit weer, dus denk dat mijn lichaam in de war is deze ronde. 3dagen voor nod ook ms steekjes gehad wat ik normaal niet heb. Deze ronde loopt het allemaal erg vreemd en te laat. Maar ja kunnen niks anders doen dan wachten.
Hier met 9 dagen overtijd nog steeds een negatieve test. Snap er niks van. Hiervoor twee perfecte cycli gehad van 28 dagen en nu ineens zo dik overtijd... Word er behoorlijk down van zo langzamerhand...
Kan me voorstellen @Tammaday! Hier onderin me rug pijn buikpijn pijn in de lies wat uitstraalt naar de benen..... weet niet wat ik er mee moet..... zal wel niets zijn... maar op een of andere manier ga je gelijk denken "zou het"
Ben je tussendoor ook naar de huisarts geweest bodien? Ik zit eraan te denken maandag een afspraak te maken
ik nog niets geef de moed op. denk dat ik een cyclus skip ofzo. dus op naar ronde 11 als ik de pendels moet gelove 50% laten we t hopen! liefs hoop voor jullie ook snel duidelijke positieve testen xx
Ik dacht vanochtend dat ik met 10 dagen overtijd eindelijk ongesteld ging worden. Had slechts een lichte bloeding, het is nu weer bijna weg. Wat kan dat nou betekenen???
bij mij breekt het eindelijk door na 11 dagen overtijd en vreselijke buikpijn gisteravond. gelukkig want nu kan ik vooruit kijken. ga denk ik deze maand beginnen met ovulatietesten. al heb ik wel nog het idee om t vanzelf te laten gebeuren liefs kim