Hier is het ook zo ondertussen ben 7 dagen overtijd.. Heb al ongeveer 10 dagen last van pijn in m'n buik.. Een soort van steekjes voel ik ( anders heb ik dit nooit ). Nu al een paar dagen helder slijm terwijl als ik ongi moet worden daar geen last van heb.. Normaal ist meer een droog gevoel dat ik dan heb.. Nog niet durven testen omdat een 2/3 maand geleden was ik ook 6 dagen overtijd en ben ik toen alsnog ongi geworden,, Denk dat ik gewoon nog niet getest heb om niet teleurgesteld te zijn. En eigenlijk zit je nu gewoon meer te wachten tot m'n ongi erdoor komt dan dat je de hoop erop zet dat het raak zou zijn Hoe verloopt het intussen bij jullie?
wat een drama weer...mn baarmoeder heeft volgens mij 10 dagen extra zitte ophope sjonge jonge...maar blijven lachen....kan nu wel weer door naar de volgende ronde voor de dames in t zelfde schuitje succes en veel klusplezier en de,ladies op het nod wachtbankje sterkte en hopelijk voor jullie een mooie positieve test! xx
Hier een negatieve test maar ook nog geen menstruatie.... Afwachten dus! Maar we zullen wel weer een ronde verder zijn....... Succes dames! Oh en kimsasjel sterkte met de menstruatie pffffffffff Knuffel
haaaiii even,een berichtje tussendoor. officieel zou ik vanaf de 12e mn klusperiode hebben...maar zou toch zweren dat ik nu iets als een eisprong voel. hoop het want we hebben gister nog goed geklust. hoop het zo dat t deze mnd eindelijk raak is! hoe is het bij jullie??