Geen verschijnselen, toch zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MoederWensje, Jul 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Zijn er meiden die zwanger raakten zonder enige verschijnselen?

Heb namelijk morgen mijn Nod en voel helemaal niks! Dit is onze 5e ronde en normaal gesproken begint een aantal dagen voor mijn nod de menstruatiepijn al, tot mijn verbazing voel ik helemaal niks! Heb ook veel minder afscheiding vergeleken met de vorige 4 rondes (bijna niet zelfs). Goed of slecht teken? Haha.. Heb alleen gevoelige borsten/tepels meer niet.

Nou hoor graag jullie ervaringen xx

2. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Ik weet ondertussen dat ik zwanger ben sinds 4 dagen.
    Ik heb totaal geen voelbare symptomen.
    Ik teste op dag 35 en 39 negatief en dan op dag 44 plots zeer duidelijk positief.

Heb ook even gevoelige tepels gehad maar da s ondertussen al verdwenen.

Het enige dat ik heb zijn puisten (daarvoor totaal geen last) en moeilijk kunnen inslapen en regelmatig wakker en terug moeilijk indommelen.

Als het zo blijft, heb ik een droomzwangerschap :)

Hopelijk ben je ook zwanger!

3. kat80

kat80 Fanatiek lid

Jul 12, 2013
    1,311
    0
    36
    Moederwensje: alleen een test kan je vrees ik uitsluitsel geven.
    Ik voelde in het begin ook helemaal niets, maakte me ook enorm zorgen maar sinds enkele dagen toch flink misselijk en moe :)

4. masrya

masrya Fanatiek lid

Sep 11, 2014
    1,270
    2
    0
    Ik heb helemaal nergens last van, andere maanden zoveel kwaaltjes nu noppes.

Dus morgen wellicht een testje wagen?

5. MoederWensje

Bedankt voor de reacties dames:) heb trouwens ook last van puisten en al een paar dagen heel vroeg wakker geworden. Raar

Ben bang dat ik weer negatief ga testen:( wil dit keer een paar dagen wachten, hoe moeilijk het ook is! Pff..

6. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Een test zal inderdaad uitsluitsel geven. Maar het is heel normaal dat je continu denk, zou het deze keer raak zijn of weer niet?

Ik had ook schrik om te testen op dag 35, ik was er ook van overtuigd dat het weer niks ging zijn ( heb onreglmatige cyclus). En die test was negatief.

Op dag 39 deed de acupunctuur mij twijfelen en teste ik nog eens. Helaas ook negatief.

En dan op dag 44 ineens positief. Ik was in shock. Had dit totaal niet meer verwacht en voel ook helemaal niks ( de dag ervoor wat lichtjes last van mijn baarmoeder die continu leek samen te trekken en wat onderrugpijn)

Veel succes en hopelijk test je morgen positief! Laat het ons maar weten :)

7. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

May 21, 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had totaal geen symptomen toen ik zwanger bleek te zijn. Helaas vanaf 6 weken meer dan genoeg symptomen zoals maagklachten en misselijkheid.

8. aninaja

aninaja Niet meer actief

Ik ben 5 weken zwanger (eergister pas een test gedaan) en geen 1 verschijnsel gehad tot nu toe.

9. MoederWensje

Jullie maken me blij hihi, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Vervelend dat sommige achteraf toch veel klachten hebben:(..
    Ben trouwens normaal gesproken best gevoelig, bedoel word wel snel misselijk na een ritje in de achtbaan haha moet daarna al gelijk overgeven.. weet niet of dit wat uitmaakt:)
    Durf morgen nog niet te testen:( als het me lukt wil ik nog een paar daagjes wachten..

10. MoederWensje

Heb vanochtend negatief getest :( (actiontest) pff

11. masrya

masrya Fanatiek lid

Sep 11, 2014
    1,270
    2
    0
    Action is niet erg gevoelig.

Je zou de k2v5 kunnen proberen maat heb ook goede dingen gehoord over de nieuwe predictor early.

12. Abbii

Abbii Actief lid

Feb 12, 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had ook echt geen symptomen (voor de eerste keer haha) daarom dacht ik er ook niks van, achteraf gezien was dat de eerste keer dat ik er echt totaaaal niet mee bezig was dus heb ook niks 'in kunnen beelden'. Nu is dat wel totaal anders, heb op het overgeven na ieder symptoom uit het boekje haha maar goed, we weten in ieder geval dat het hard aan het werk is!!

Action test zoals Masrya zegt is volgens mij niet per se extreem betrouwbaar, zou inderdaad over 2 dagen nog een keer met een kv test testen! Ik ga duimen :D

13. Annelke

Annelke Actief lid

Jun 14, 2015
    383
    0
    16
    Hoeveelste dag is dit nu?

Ik zou precies ook een andere zwangerschapstest proberen.

Groetjes

14. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    1,462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Weet je hoelang je cyclus is en hoeveel dpo je bent? De action test werkt prima maar heeft vaak meer hcg nodig. De nieuwe predictor early werkt wel heel goed. Maar hou er rekening mee dat veel dames pas na hun nod positief testen. Dus dat een negatieve test een paar dagen voor nod nog niks zegt.

15. MoederWensje

Zou vandaag ongesteld moeten worden, nog helemaal geen klachten.. Heb af en toe steken gehad, nog steeds gevoelige tepels meer niet.
    Cyclus is: 29-28-32-28. Zal overmorgen k2v5 proberen:( ik durf echt niet meer pff

16. MoederWensje

Heb trouwens ook de Clearblue Plus in de la liggen.. Anders toch die proberen? Iemand ervaringen?

17. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

Mar 9, 2015
    277
    0
    16
    Female
    Ik zou niet de clearblue al pakken. Die van de kruidvat (2 voor 5) zijn erg gevoelig. Als die positief uit slaat kun je die van cb doen! Ik zou tot morgen wachten (als je zwanger bent is je hcg verdubbeld en zou de test het moeten oppikken)!

Overigens had ik nergens last van voor en op mijn nod, twee dagen daarna toch maar een test gedaan en jawel: hartstikke zwanger! In de dagen daarna veel klachten ontwikkelt!
    Maar symptomen zeggen helaas niks. En ik heb geen glazen bol. Testen dus! En als het alsnog negatief is en je vertrouwd het niet dan kun je altijd aan je ha vragen om een bloedtest.

Succes!

18. MoederWensje

Heb niet kunnen wachten en toch getest vandaag:( helaas negatief weer haha word er gek van heb maar geen geduld. Heb geen testen meer in huis en ga pas vrijdag eentje kopen. (Als ik nog niet ongesteld ben natuurlijk..)

19. Spannend01

Spannend01 Actief lid

Jul 8, 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    ga voor je duimen, nog niet ongesteld is iig een goed teken!

20. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

Mar 22, 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ik werd 'pas' bij 7 weken misselijk, pijnlijke borsten etc. Die verschijnselen ga je nog genoeg haten ;) (geloof mij, na 4 maand overgeven en geen eten verdragen ;))

Dus ik denk dat een test je als enige zekerheid bied. Duim voor je

Share This Page