6 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Allahinkulu, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben 6 dagen overtijd, maar heb de tweede en derde dag overtijd negatief getest..ik heb eigenlijk de hoop opgegeven dat ik zwanger zou zijn.
    Maar wat kan de reden zijn dat ik overtijd ben?

Ik ben al jaren niet aan de pil, heb altijd een hele regelmatige cyclus (25 dagen) (heb 1x twee maanden geleden opeens 28 dagen gehad maar buiten dat ben ik nog nooit langer overtijd geweest dan 28 dagen)

heb trouwens wel al 2 weken ongesteldheidspijntjes (buik in onderbuik, krampjes, pijn in onderrug) wat nu wel verminderd is meestal savonds wanneer ik moe ben komt het een beetje terug)
    Ik wil gewoon ongesteld worden en verder kunnen..maar het wilt maar niet komen.

Is er iets wat ik kan doen om de menstruatie op te wekken ofzo? Ik raak hier echt zwaar gefrustreerd van.
    Het is nog maar de eerste maand dat we besloten hebben voor een tweede kindje te gaan en dan heb ik meteen zoiets..:(

wie heeft er tips?

2. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Hoi!

Spannend, hoor! Ik zou nog even wachten en over een paar dagen weer een test doen, misschien zijn je hormonale waarden nog niet hoog genoeg. Als je niet zo lang kunt wachten, kun je ook naar de huisarts voor een bloedtest; die geeft meestal wat meer zekerheid.
    Heb je voor de rest andere zwangerschapssymptonen? Ben je misselijk? Zie je aderen over je borsten lopen en wat is de vorm van je borsten/tepels?

Ik hoop dat het raak is voor je! Succes!

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik weet dus niet meer precies wanneer ik bij mijn dochtertje getest had maar volgens mij bij 4 dagen overtijd ofzo..en dat waren echt meteen twee dikke strepen..

IK heb echt heel soms vlagen misselijkheid..had ik een week terug wat meer..nu niet echt eigenlijk..mijn tepels zijn ook gewoon normaal volgens mij..aders heb ik ook niet..(had ik bij mijn eerste ook niet trouwens)

Maar geen tips om, mocht de menstruatie gewoon de weg kwijt zijn, deze op te wekken?
    het moet toch ergens zijn..ik heb hier nog nooit last van gehad pff..

Ik had clearblue testen besteld..voor mocht ik nog een keertje overtijd gaan (maar dan moet ik wel eerst ongesteld worden en weer verder kunnen klussen natuurlijk :S) denk dat ik die morgen of overmorgen binnen heb..zal daar eens eentje van testen dan..mocht er dan nog niets te zien zijn..dan maar naar de dokter..want het lijkt me toch niet normaal voor iemand die altijd stipt op tijd is?
    Zou de dokter er wat aan doen?

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Soms kan je lichaam ineens een cyclus langer duren of overslaan. Niet leuk, maar het kan wel. Heb je je eisprong gehad en gevoeld/gezien op de test?

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    En daar doet een dokter niks aan, omdat het bij meerdere vrouwen voorkomt en niet kwaad kan. Succes!

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb gehoord dat je menstruatie opwekkende pilletjes hebt...vandaar..

Heb nog nooit in mijn leven een cyclus overgeslagen..

Ik houd mijn eisprong niet bij..maar heb wel krampjes gehad rond de datum dat hij zou moeten zijn..dus ik ga er vanuit dat ik eigenlijk wel een eisprong heb gehad..had ook vruchtbaar slijm..dat was als het goed is zo uit mijn hoofd gerekend de 18e van april..

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

die pilletjes bestaan wel, maar geen ha zal ze je voorschrijven voor 6 dagen overtijd.
    ik hoop dat je gewoon zwanger bent!

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    bedantk voor jullie antwoorden..
    Normaal gesproken helpt het bij mij ook altijd om gewoon te klussen voor de dag dat ik ongie zou moeten worden of de dag dat ik ongie zou worden. Echter ook dat heeft niet geholpen.

Misschien ik er dan inderdaad wel veels te veel mee bezig geweest en is mijn menstruatie op hol geslagen..

Marieke: die hoop heb ik echt opgegeven eigenlijk.
    2 negatieve testen is voor mij gewoon ok je bent gewoon niet zwanger. daarom had ik ook nog een keer die tweede test gedaan..omdat ik alsnog niet ongesteld was geworden en ik dacht dat het wellicht kwam doordat ik er zo mee bezig was geweest..heb er dus nog een gedaan om mezelf in te prenten van kijk je bent echt niet zwanger...
    me lichaam is er blijkbaar niet in getrapt :)

Wanneer ik die testen binnen heb..zal ik er nog eentje doen (echt als laatste...want die ene procent dat het nog mogelijk zou zijn dat ik zwanger ben zou dan over 2 dagen toch wel duidelijk moeten zijn...) en daarna maar een bezoekje aan de dokter..wie weet is er wat anders aan de hand..

Er zit niets anders op dan te wachten blijkbaar......hehe..

9. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Hoi hoi,

Kan ook door spanningen en zenuwen komen dat je ongesteldheid later is.

Suc6

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat is zeker waar! Ik ben eens 9 dagen ovetijd geweest in een tentamenweek..

11. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Misschien ben je toch wel zwanger, ik ken verhalen van mensen die pas na weken overtijd een positieve test hadden.
    En geen enekele zwangerschap is hetzelfde natuurlijk
    En anders toch nog geduld hebben, cyclus kan altijd langer duren, helemaal nu je je er misschien zo druk om maakt.
    Opwekken van menstruatie doen ze vaak pas als je een maand of 3 / 4 niet ongesteld bent geweest.
    succes ermee, hopelijk gewoon zwanger!

12. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

30 dec 2007
    2.799
    0
    0
    Utrecht
    hoi hoi,
    Je weet het ik zit in hetzelfde schuitje! Weleens waar een paar dagen korter over tijd. Ook geen pil etc. Ik vertrek morgen voor 3 weken naar spanje dus langs ha kan ik ook niet... Als jij een 'middel' vind hoor ik het ook graag hahaha

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    lautje..spannend!
    Ben benieuwd..hoop voor ons allebei dat als we niet zwanger zijn dat we dan gewoon heel snel ongesteld worden..en als we dan wel zwanger zijn dat die achterlijke testen gewoon eens positief aangeven :)

14. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Ik sluit mij even bij het rijtje aan.

Ik ben dus 5 dagen overtijd en heb ook niet de indruk dat ik snel ongesteld wordt. Normaal heb ik 2 of 3 dagen daarvoor erge last van mijn rug en krijg gekleurde afscheiding. Afscheiding is helder wittig en ik ben de afgelopen dagen ontzettend vergeetachtig ( in de AH staan en vergeten waarvoor ik er ook alweer was bijv. ). Mijn test was ook negatief ( 2 dagen geleden gedaan ). Ik vind het zeeeeer apart!

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    vreemd he helena..misschien vandaag of morgen nog maar eens testen?

Als je dan nog negatief test dan zou het inderdaad gewoon door de stress komen. Die conclusie heb ik bij mezelf maar gesteld.
    Vandaag of morgen krijg ik die digitale clearblue testen binnen en daarvan zal ik er eentje doen..gewoon als laatste voor de duidelijkheid..is hij dan nog steeds negatief kan ik er toch echt wel vanuit gaan dat ik echt niet zwanger ben. Denk dat ik dan even naar de dokter ga. Waar ik woon zijn ze wat makkelijker daar in.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ik ben pas 2 dagen overtijd, maar heb ook net negatief getest, dus zit me van alles af te vragen...

Ik wilde eigenlijk vragen of jullie zeker zijn van je eisprong. Door ovutest, slijm/bmm waarneming, temperaturen?

Altijd regelmatig zijn is nl geen garantie dat je het juist deze maand ook bent. Nou ik hoop voor iedereen snel duidelijkheid.

17. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije

Ik denk dat dit duidelijk genoeg is :)

18. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Dat lijkt me duidelijk!
    Gefeliciteerd!

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heee dat is top! Gefeliciteerd zeg!
    Daar hoop ik ook op!Voorlopig nog maar even afwachten.
    Welk merk was je eerste test eigenlijk?

20. Pip78

Pip78 Bekend lid

13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Hallo Allemaal,

Ik ben ook overtijd. Had rond 20 april ongesteld moeten worden, en ben nog steeds niet ongesteld. Ben gister bij de huisarts geweest om dit te bespreken. Het is bijzonder, ben 20 februari gestopt met de pil vanwege kinderwens, ben heel keurig 19/20 maart ongesteld geworden en daarna niet meer. De huisarts denkt dat of dat ik zwanger ben en dat de zwangerschapstesten het nog niet herkennen (vraag me wel af wanneer ze het wel herkennen?) of dat mn cyclus in de war is, de komende weken doe ik weer wat zwangerschapstesten en als ik in juni nog niet ongesteld ben en niet zwanger dan naar de gyn. en dan wordt de ongesteldheid opgewekt. Hoop dat blijkt dat ik zwanger ben, had vorige week wel last van ongesteldheidsgevoel (deze week nog niet) en volgens de huisarts hoort dat wel bij een prille zwangerschap. Ben erg benieuwd wat het wordt, maar ga er zelf van uit dat ik niet zwanger ben.

Mijn vraag aan jullie is: Komt het vaak voor dat zwangerschapstesten je zwanger zijn niet herkennen? En ik hoor wat over een digitale test, wat is dat dan?

Misschien hoor ik van jullie. Groetjes PIP! :D

Deel Deze Pagina