6 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Allahinkulu, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hey Allemaal

Er zijn nou hier toch best veel overtijd. Vervelend als je dan ook nog negatief test. Hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

Mell veel succes vandaag met de echo. Helaas is deze echo niet zoals je gehoopt had.

Helena ook al lang overtijd. Succes met wachten!

Hier alles ok. Merk wel dat het meer en langer is dan de pil ongi maar goed ik zal nu haast wel klaar zijn en dan klussen voor de volgende ronde. Helaas weten we niet wanneer mijn ei komt dat zou wel helpen haha Hoop alleen niet dat ik nu weer zon lange cyclus heb want dat is niet leuk zeg 2 maanden!

Nou meiden tot snel

Liefs

2. Niet meer actief

hey allemaal,ik heb vanmiddag de echo gehad eerst uitwendig toen inwendig,en er is behalve een slijmsliert niks meer te zien,ik heb dus een abortus completed gehad.het bloeden zal nu minder gaan worden als het goed is.nu de eerste ongesteldheid afwachten en dan hebben we groen licht!ik wil jullie bedanken voor de lieve woordjes en steun,en voor jullie hoop ik dat jullie wens snel uit mag komen!dus eigenlijk is dit mijn laatste berichtje hier ,maar wie weet ben ik er volgende maand weer bij (je weet maar nooit?)ik houd de site in de gaten om te zien hoe het met jullie verder gaat.meiden tot gauw he!xx

3. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hey meiden,

Gefeliciteerd alle zwangeren. Geeft toch nog wat hoop gezien sommige van jullie ook al lang overtijd waren. Ik ga morgen nog maar eens een testje doen. had vanaf een paar dagen voor mn NOD buikpijn maar dat is nu weg.
    Ik heb wel last van mn darmen en prikkende ogen maar weet niet of dat bij een zwangerschap hoort hihi.
    5 juni was mn NOD en 8 juni was mn temp heel laag en schoot ie weer omhoog en ik zit al een paar dagen op 36,8.
    Ben verder nooit over tijd altijd regelmatig, 28 dagen.
    Nou ja afwachten maar wat denken jullie?

4. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

van je temp op nod is wel raar! mischien wel de innesstelling asl je zwanger bent! want dan daalt je temp ook ff! spannend!

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Misschien is het wel een verlate eisprong dacht ik, maar rond de 22 mei had ik wel een positieve ovulatietest.

6. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

mm ok! dan heb je denk ik toch je ei gehad! nou ben beniuewd morgen ochtend! laat je het wel meteen weten!

7. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    De duivels zijn gekomen ... kan beginnen met persona :D

8. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Hey Ladies!

Na 2 weken overtijd en 2 negatieve testen is het dan toch echt werkelijkheid! Ik ben zwanger!
    Ik ben zo blij!
    Dus meiden...ook na een negatieve test kan een positieve komen. Ik heb nu ook geleerd dat je goed moet rekenen vanaf je langste cyclus. Ik duim voor jullie!

P.S. weet iemand hoe je moet bereken wanneer je uitgerekend bent? Dan kan ik mijn banner veranderen.

9. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    @ Tanja... ik was dus ook 12 dagen overtijd... dus het kan altijd nog...

10. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    dus toch nog zwanger!dat was zeker echt heel fijn om te horen want ik neem aan dat je dan al denkt dat het nietzo was.nou van harte dan maar.
    groetjes

11. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Ja precies, na 2 testen denk je wel: Ok nu geloof ik de testen en dan toch nog....

12. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wow Helena, da's gaaf! hoe kwam je er nu achter, toch 3e test gedaan?
    en is die gelijk goed duidelijk positief nu?

ben zelf ook over tijd (ben dat nooooit, maar heb een vmk gehad vorige ronde, dus misschien ligt het daaraan). heb stiekem nog wat valse hoop op zwanger zijn... twee testen (1 van 3 dagen voor NOD en 1 van 1 dag voor NOD) waren negatief. ga nu afwachten, en anders vh weekeind weer testen.

ben superbenieuwd naar verhalen van meiden die ook over tijd waren, negatief testen en toen tóch zwanger bleken!

13. tanja8

tanja8 Niet meer actief

@ helena7 Gefeliciteerd! Nou dat geeft toch weer hoop, heb morgen de zwangerschapstesten in huis ben benieuwd. Geniet van je zwangerschap! Wat heerlijk voor je!

14. Niet meer actief

Ik bedoelde natuurlijk een volledige miskraam i.p.v abortus (oeps stom foutje!)

15. Niet meer actief

@helena7:gefeliciteerd meid wat onwijs leuk voor je!geniet ervan..
    even over je vraag:als je de eerste dag van je laatste menstruatie aanhoud en dan naar de calculator gaat kan je die datum invullen, en dan geeft ie het vanzelf aan als het goed is!ze houden dit altijd aan de eerste dag van je menstruatie ,maar in principe ben je natuurlijk rond je eisprong bevrucht geraakt dus meestal zo een twee weken later zeggen ze!maar goed ik ben geen dokter he ?hahaha !meid geniet ervan....liefs

16. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    @Lien78: Ik heb inderdaad een 3e test gedaan en die gaf zeker een streep aan, niet donker maar wel een normale streep. Misschien heb jij nog wel te vroeg getest. Gewoon afwachten. Het is moeilijk, dat weet ik, maar probeer het toch!

@Mell, bedankt voor de tip! Hopen dat jij binnenkort ook positief nieuws krijgt. Mag wel na zo'n klap.

@Tanja, zeker geeft dat hoop! Ik dacht ook dat het niets was nu maar ja de test gaf toch echt zwanger aan! Laat je het nog even weten? Ben benieuwd

17. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heeeey Helena GEFELICITEERD dus toch zwanger he! Hopelijk kun je lekker genieten van het zwanger zijn en voor je het weet heb je je kleine wonder in je armen.

Hoe is het met de andere damens? Waar kletsen jullie nu verder nu jullie ongi is gekomen?

Meiden die overtijd hopelijk heb je snel beter nieuws of ongi of zwanger. Ik duim voor jullie.

Hier eindelijk de duivels weer verdwenen dus nu moeten we maar vaak klussen omdat ik nog steeds me cyclus niet weet. Lastig hoor. Maar komt vast een keer goed. Blijf wel me teunisbloemolie slikken. Hopelijk helpt het bij zwanger worden.

Liefs

18. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    @LAdyann, dank je wel! Ik kan nu al niet wachten op de 1e echo!
    Misschien moet je ovulatie testen proberen, dan weet je ongeveer wanneer je eisprong komt.

Succes!

19. Revenant

Revenant Lid

22 okt 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
    Ik wil toch nog even melden, dat er bij mij nog steeds geen ongesteldheid is doorgekomen. :x

20. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heeey Revanant

Wat balen zeg dat je nog steeds geen stap verder bent! Je hebt wel steeds van de lange cyclussen hoor. Echt super vervelend.

Succes met wachten!

Liefs

Deel Deze Pagina