6 dagen overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by Allahinkulu, May 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    wonfo...engels merk

2. tol81

tol81 Lid

May 7, 2008
    16
    0
    0
    hallo allemaal, mag ik hier ook mee schrijven...
    ik had afgelopen weekend ongi moeten worden, en je raad het al; niet gekomen.. onze kinderwens is groot, dus op zich vind ik het helemaal niet erg... maaaaaaar; de test van maandag gaf niet zwanger aan..
    Wat moet ik doen... Ondertussen heb ik wel last van mijn onderrug heb af en toe ongi-krampjes maar niet zoals normaal,heb last van brandend maagzuur, ben constant duizelig, pies me een ongeluk... en met vlagen voel ik me niet echt lekker, maar ook weer niet zo misselijk dat ikmoet overgeven...
    aaaaah, ik kan niet tegen afwachten....
    graag wil ik met jullie even gezellig mee kletsen, zodat ik in ieder geval mijn ei kwijt kan?

thanks!

3. tol81

tol81 Lid

May 7, 2008
    16
    0
    0
    ps, AllahinKullu van harte gefeliciteerd!

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    dankjulliewel! :)

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je bent toch zwanger! super, gefeliciteerd! :thumup:

6. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    wow wonderen zijn de wereld nog niet uit zie ik wel, Gefeliciteerd AllahinKullu geniet er van!

7. Helena7

Helena7 Lid

Jan 29, 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Maar ik heb geen stress, dat is zo raar. Ik ben dus ook nog steeds niet ongi! Heb nu wel een week kleine krampjes af en toe. Ik heb besloten dat als ik zaterdag nog niet ongi ben dat ik dan weer een test ga doen.

8. tol81

tol81 Lid

May 7, 2008
    16
    0
    0
    goedemorgen, ik dacht ik zal jullie ook even laten weten: ik heb gisterenavond nog een ker getest; en ben ook zwanger!

groetjes van mij

9. Helena7

Helena7 Lid

Jan 29, 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Wat leuk joh! Gefeliciteerd! Er is dus voor mij nog een kans. Afwachten maar.

10. Pip78

Pip78 Bekend lid

Apr 13, 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Gefeliciteerd! :D :D :D :D Je bent snel zwanger geworden zeg! Fijn voor je.

Ik heb ook getest gister, maar de test was nog negatief. Ik test over een week nog een keer, als ik niet ongesteld word.

11. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    hey meiden

Gefeliciteerd hoor..........Ik hoop dat ik me snel kan aansluiten maar heb al 3 negatieve testen gehad afgelopen zondag dinsdag en gisteren dus ik probeer de volgende test nog maar uit testellen.

12. Helena7

Helena7 Lid

Jan 29, 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Hé Pip, Wat vervelend voor je zeg!Dat duurt al best lang. Wat zegt de HA hiervan?

13. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

Apr 27, 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hoi Hoi Allemaal

Wat ik mij afvraag is of jullie je cyclus weten of net als mij gelijk na de pil eerste ronde in gaan. Ik moet geloof ik ook nu ongesteld worden maar nog geen tekens ofzo. Maar ik denk ook gewoon dat het een week later kan zijn omdat ik nu pas gestopt ben met de pil. Dus zal ook moeten testen.

Hoop dat jullie ook allemaal snel duidelijkheid krijgen.

Liefs

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Ik herken mezelf in jullie verhalen meiden. Doet me erg goed om te zien dat er al een aantal zwanger zijn. Moet misschien dan toch nog geduld hebben.....

15. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ik heb ook nogsteeds een hoop geduld nodig maar vind het wel irritant zo in onzekerheid wachten maar ja geen bloed geeft moed zegen ze maar ja zolang ik geen posi test heb blijf ik onzeker en ongeduldig

16. Helena7

Helena7 Lid

Jan 29, 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    LadyAnn, Ik heb al 4 maanden een cyclus van 28 dagen. ( nadat ik gestopt ben met de pil )Dus heel stipt. Ik heb wel af en toe kleine krampjes en ben soms heel warrig. Ook ben ik erg moe. Maar ja misschien praat ik het mijzelf ook wel aan. Geduld is op dit moment heel moeilijk, zo zie ik bij meer van jullie wel. We moeten maar afwachten..

17. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

Apr 27, 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    @ Helena wel fijn dat je cyclus gelijk weer zo goed doet na de pil. Ik weet nog dat ik van de prikpil na de gewone pil was overgestapt toen werd ik eerste maand wel en toen vervolgens maar niet! Erg irritant dus hoop dat het nu wel goed gaat haha.

Ik hoop voor je dat het raak is! Spannend he.

Hier ook 1 die zich van alles aan praat. En vervolgens dan weer heel nuchter zegt agh we zien wel bla bla Lekker onzeker dus.

18. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Heb vanmorgen weer negatief getest. pfff wat irritant zeg. Ben nu afgelopen week al eerst teleurgesteld geweest, toen weer hoopvol, onzeker en nu weer teleurgesteld.
    Ik wil of gewoon ongi worden, maar liefst weer zwanger zijn.
    Die onzekerheid maakt je gek. gelukkig is er ook nog positief nieuws hier, al wil ik eigenlijk gewoon niet eens meer hoop hebben. Dan krijg je daarna waarschijnlijk weer een teleurstelling.

Voor diegenen hier die recent gestopt zijn met de pil is het denk ik gewoon afwachten wanneer je ongesteld gaat worden. Als je in de eerste ronden na de pil zit kun je eigenlijk niet goed spreken van overtijd zijn. Je weet nl nog niet hoe lang je cyclus gaat duren. Dat kan best anders zijn dan voordat je de pil slikte. Dat neemt niet weg dat het niet heel spannend is.

19. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

Jan 2, 2008
    2,118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    Ik mag nie meer testen van vriendlief voorlopig dan. Ook ik ben nog niet ongie. Maar we hebben net ff sexy time gehad en misschien dat dat de ongie laat doorbreken (liever niet natuurlijk wil gewoon zwanger zijn)

20. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    zoals me banner al laat zien zijn de :evil: bij mij gekomen. nu dus een langere cyclus.

Alle wachtende/testende meiden, succes!

Share This Page