hallo allemaal, mag ik hier ook mee schrijven... ik had afgelopen weekend ongi moeten worden, en je raad het al; niet gekomen.. onze kinderwens is groot, dus op zich vind ik het helemaal niet erg... maaaaaaar; de test van maandag gaf niet zwanger aan.. Wat moet ik doen... Ondertussen heb ik wel last van mijn onderrug heb af en toe ongi-krampjes maar niet zoals normaal,heb last van brandend maagzuur, ben constant duizelig, pies me een ongeluk... en met vlagen voel ik me niet echt lekker, maar ook weer niet zo misselijk dat ikmoet overgeven... aaaaah, ik kan niet tegen afwachten.... graag wil ik met jullie even gezellig mee kletsen, zodat ik in ieder geval mijn ei kwijt kan? thanks!
Maar ik heb geen stress, dat is zo raar. Ik ben dus ook nog steeds niet ongi! Heb nu wel een week kleine krampjes af en toe. Ik heb besloten dat als ik zaterdag nog niet ongi ben dat ik dan weer een test ga doen.
goedemorgen, ik dacht ik zal jullie ook even laten weten: ik heb gisterenavond nog een ker getest; en ben ook zwanger! groetjes van mij
Gefeliciteerd! Je bent snel zwanger geworden zeg! Fijn voor je. Ik heb ook getest gister, maar de test was nog negatief. Ik test over een week nog een keer, als ik niet ongesteld word.
hey meiden Gefeliciteerd hoor..........Ik hoop dat ik me snel kan aansluiten maar heb al 3 negatieve testen gehad afgelopen zondag dinsdag en gisteren dus ik probeer de volgende test nog maar uit testellen.
Hoi Hoi Allemaal Wat ik mij afvraag is of jullie je cyclus weten of net als mij gelijk na de pil eerste ronde in gaan. Ik moet geloof ik ook nu ongesteld worden maar nog geen tekens ofzo. Maar ik denk ook gewoon dat het een week later kan zijn omdat ik nu pas gestopt ben met de pil. Dus zal ook moeten testen. Hoop dat jullie ook allemaal snel duidelijkheid krijgen. Liefs
Ik herken mezelf in jullie verhalen meiden. Doet me erg goed om te zien dat er al een aantal zwanger zijn. Moet misschien dan toch nog geduld hebben.....
Ik heb ook nogsteeds een hoop geduld nodig maar vind het wel irritant zo in onzekerheid wachten maar ja geen bloed geeft moed zegen ze maar ja zolang ik geen posi test heb blijf ik onzeker en ongeduldig
LadyAnn, Ik heb al 4 maanden een cyclus van 28 dagen. ( nadat ik gestopt ben met de pil )Dus heel stipt. Ik heb wel af en toe kleine krampjes en ben soms heel warrig. Ook ben ik erg moe. Maar ja misschien praat ik het mijzelf ook wel aan. Geduld is op dit moment heel moeilijk, zo zie ik bij meer van jullie wel. We moeten maar afwachten..
@ Helena wel fijn dat je cyclus gelijk weer zo goed doet na de pil. Ik weet nog dat ik van de prikpil na de gewone pil was overgestapt toen werd ik eerste maand wel en toen vervolgens maar niet! Erg irritant dus hoop dat het nu wel goed gaat haha. Ik hoop voor je dat het raak is! Spannend he. Hier ook 1 die zich van alles aan praat. En vervolgens dan weer heel nuchter zegt agh we zien wel bla bla Lekker onzeker dus.
Heb vanmorgen weer negatief getest. pfff wat irritant zeg. Ben nu afgelopen week al eerst teleurgesteld geweest, toen weer hoopvol, onzeker en nu weer teleurgesteld. Ik wil of gewoon ongi worden, maar liefst weer zwanger zijn. Die onzekerheid maakt je gek. gelukkig is er ook nog positief nieuws hier, al wil ik eigenlijk gewoon niet eens meer hoop hebben. Dan krijg je daarna waarschijnlijk weer een teleurstelling. Voor diegenen hier die recent gestopt zijn met de pil is het denk ik gewoon afwachten wanneer je ongesteld gaat worden. Als je in de eerste ronden na de pil zit kun je eigenlijk niet goed spreken van overtijd zijn. Je weet nl nog niet hoe lang je cyclus gaat duren. Dat kan best anders zijn dan voordat je de pil slikte. Dat neemt niet weg dat het niet heel spannend is.
Ik mag nie meer testen van vriendlief voorlopig dan. Ook ik ben nog niet ongie. Maar we hebben net ff sexy time gehad en misschien dat dat de ongie laat doorbreken (liever niet natuurlijk wil gewoon zwanger zijn)
zoals me banner al laat zien zijn de bij mij gekomen. nu dus een langere cyclus. Alle wachtende/testende meiden, succes!