AAhh pooh balen zeg...........maar kop op nieuwe ronde nieuwe kansen toch je weet iig waar jij aan toe bent. Mijn as man wil niet dat ik nog ga testen maar ik denk dat ik nog wel een pakje ga halen zou een leuk moederdagkadootje zijn en mijn voor mijn vader ook want die is maandag jarig en een extra kadootje is altijd leuk.
je moet doen wat je gevoel je in geeft! Als jij wilt testen moet je dat doen. Heb je je langste cyclus aangehouden? Bij mij was me cyclus nu ook langer.... Wil je geen teleurstelling aanpraten Hoop vanharte dat je snel een pos test in handen hebt en idd een leuk moederdag cadeau en voor je vaders verjaardag!
Heeey Meiden Wachten , wachten, wachten duurt zo lang lalalala haha liedje van ernst en bobbie hahaha Maar goed hier nog niks! Dacht gisteravond nou komen de rode duivels maar die zijn weer voorbij gevlogen tot nu toe. Had wel zere onderrug en ongi krampen dus ben benieuwd. Als ik niet zwanger ben laat ze dan nu ook maar komen. Wel jammer hoor dat ze bij jullie toch zijn gekomen en dat de cyclus dan langer duurt. Je weet nooit waar je aan toe bent eigenlijk. Hier wachten we nog even met testen omdat het idd me eerste x na de pil is dus vind het zonde van al die testen dan. Meiden geniet van het mooi weer en positief blijven ondanks alles! Liefs
hier nog eentje al vreselijk lang overtijd en test gedaan na 10 dagen overtijd negatief helaas.ga van de week weer testen want die ongie wil maar niet komen verdorie.heb echt gevoel dat me lichaam me voor de gek houd.hopen dat ik toch nog zwanger ben hoewel ik ervan uitga van niet.groetjes
Sorry beetje laat maar helaas.... Ik ben zaterdag ongie geworden! Maar ik bekijk het maar positief, sommige meiden moeten heeeel lang wachten tot ze ongesteld zijn. Nieuwe poging
Nou Lynn heel veel succes en maar veel duimen. Ik hoop het voor je meid! Heb je al getest of wacht je nog even? Ik zit in ieder geval weer in mijn cyclus dus volgende ronde maar weer... Succes!
Hey Allemaal Hier nog steeds geen ongi. Maar heb precies 14 dagen terug roze slijm gehad met afvegen 3 dagen lang. dus vermoed toen me ei. Wel 1 x geklust maar had gister even test gedaan die was negatief. had even getest omdat ik keelpijn enzo heb denk ontsteking en wou dus heel graag ibuprofen slikken. Kan dus met nega test. Nou hopen dat de ongi dan gauw komt. Ben er nou al weer flauw van hahaha Liefs
Nog even volhouden Ladyann! Ik dacht ook zo: kwam die ongi dan maar dan kunnen we weer verder. Ik ben weer in de volgende ronde nu jij nog ( of niet en krijg je alsnog een posi test! ). Heb je vaker last van onregelmatige cyclus?
Hoi dames, Ik ben momenteel 6 dagen overtijd. Ik heb steeds stipt een cyclus van 30 dagen. Nu zit ik al aan dag 36. Dit heb ik nog nooit meegemaakt in de laatste 6 jaar. Zondag deed ik een urinetest (3 dagen overtijd): Negatief. Gisteren liet ik in de namiddag bloed trekken bij de HA. In afwachting deed ik een test van het kruidvat, deze gaf al binnen de 10 seconden een tweede blauwe streep, dus ik in de wolken. 's avonds bel ik naar de ha voor de bloeduitslag, blijkt dat ik NIET zwanger ben. Waarom dan een positieve test via urine? Iemand dit al meegemaakt? De HA zei om maandag nog eens bloed te laten prikken, maar hij lacht me precies uit. Vrijdag doe ik nog een testje, deze keer zal het eentje van de Carefour zijn, als die positief is, dan heb ik toch mijn bedenkingen bij dat labo hoor. Maar ik voel me dus absoluut niet zwanger he. Echt om helemaal gek van te worden.
@ Helena nee dit is pas de eerste ronde. Heb begin april laatste pil genomen dus moet me cyclus nog ontdekken. Hoop alleen dat die snel gaat idd. Hopelijk brengt de volgende ronde ons dan mooi positesten Tinamania dat is allemaal nog wel onzeker dus ondanks test van de dokter. Hopelijk geeft de volgende test je meer duidelijkheid en anders idd nog x bloed prikken?
Ladyann, misschien gaan we dan allebei wel voor de 2e ronde. ( Ik heb eerst 4 maanden aan ontpillen gedaan). Ik hoop voor je dat je snel meer weet. Ik duim voor posi-testen!
Helena had je ook echt last van ontpillen enzo dan of viel dat mee? wel knap dat je 4 maanden kan wachten en dan proberen. Mijn vriend is er wel lekker mee bezig hahaha heeft gelijk ff 9 testen online besteld van matcare ofzo geloof ik hahahahah. Maar nu ik ziek ben zegt ie als je pijn hebt moet je maar gewoon ibruprofen nemen. Probeer het uit te zingen met 1 a 2 per dag. heb paracetamol geslikt maar dat helpt niet :S wel lief van hem
Ik had totaal geen last van ontpillen. Ik vond het niet moeilijk om 4 maanden lang te ontpillen maar nu we er eenmaal voor gaan, kan ik niet wachten tot mijn eisprong is en wanneer ik kan testen! Wat leuk dat je vriend zo actief mee doet! Misschien ben je ook wel overtijd door dat je ziek bent of omdat je nog aan het ontpillen bent. Zullen we elkaar een beetje op de hoogte houden?
Ja dat lijkt me erg gezellig Het is best een groot forum en nod mei kan ik al niet echt bijhouden hahaha Hoe is jullie kluspatroon een beetje voor je ei? (sorry beetje persoonlijke vraag) :S wij hadden om de dag maar ben er daarna niet echt meer mee bezig geweest. Dus ik weet niet wanneer me ei was en ga er dus ook vanuit dat er nu niks is dat zou wel heel knap zijn hahahahaha ene keer ben ik er ook heel erg mee bezig en andere keer denk ik agh we zien allemaal wel. Daar ook of ?
@Helena: dank je voor de belangstelling. He is inderdaad zeer vervelend. @LadyAnn: Het probleem is dat je er niet op kan vooruit gaan he. Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, maar langs de andere kant... Ik heb reeds drie kids en van deze zwangerschappen had ik nooit een urinetest gedaan. Ik was overtijd en belde toen naar de gyn. Nooit deed ik een thuistest of bloedtest bij de HA. Telkens was ik 8 weken toen ik bij de gyn zat. Daar deed ik dan een urinetest en tekende positief. Dus ik weet absoluut niet hoe snel ik hcg aanmaak. Of ik beeld mij het allemaal in. Het blijft toch vreemd. In elk geval, als de ms er nog niet zijn vrijdagochtend, dan doe ik nog een testje. Als het terug positief is, dan kan de ha de boom in hoor. Deze keer zal ik een testje van de carefour gebruiken.
hey hallo ,ik ga me ook even bij dit topic aansluiten.ik ben sinds 14 februari gestopt met de pil.heb nu twee keer een cyclus gehad van 28 dagen en ik ben nu dus drie dagen overtijd,ik heb geen symptonen! alleen sinds gister heel erg last van buikpijn en best wel constante steken.ik had ook toen ik de pil slikte een constante cyclus.zit het er toch aan te komen de ongi ? wat denken jullie?
Hoi meiden.. Ik ben nieuw hier op het forum, dus weet niet of dit allemaal goed gaat. Ik ben al gestopt met de pil sinds okt 2007. Eerst een hele lange cyclus gehad van 56 dagen(ontpillen) Toen was het 41, toen 40, daarna 35 dagen. Opzich een lange cyclus maar was allang blij dat ie korter werd. Nu zit ik inmiddels op dag 42.. Ben dus 1week overtijd als ik uitga van mijn vorige cyclus. Heb al 3testen gedaan, en allemaal negatief! Als ik jullie verhalen zo lees krijg je wel nog hoop.. heb helemaal geen symptonen dus misschien weinig hcg? 2 testen waren van een slecht merk.. hoor er veel negatieve verhalen over.. en die ander was vandaag van de etos. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik daar wel redelijk snel positief mee. Nu hoop ik dus dat ik zo snel mogelijk ongi word, maar liever dat ik zwanger ben natuurlijk! Heeft er iemand hetzelfde meegemaakt als ik? En testte je later alsnog positief? Groetjes
Hier nog steeds niks. Maar nog steeds wel ziek bah bah bah begin van allebei nu wel te balen. Maar doordat ik ziek ben denk ik meer aan de pijn dan aan de duivels dus hopelijk komen ze dan ook sneller hahahaha @ Shirley wat een mega lange cyclus zeg! Hoop niet dat bij mij nu ook zo lang duurt! Hoop voor je dat je snel zwanger bent! @ mell30: heb je al testje gedaan? Ben toch wel benieuwd als je al 2x goeie cyclus hebt gehad is nu wel spannend! wel hoor je vaker dat je cyclus nog moet wennen, omdat de pil nog niet zo lang geleden is. ( al lijkt het voor ons al maaaaanden) hihi Succes allemaal!