Tina ben erg benieuwd ook hoe het met jou is? Is er al wat van de ms te merken of morgen een testje? Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, Succes ook voor jou
hey ladyann,bedankt voor je reactie!ik heb nog geen test gedaan was eigenlijk van plan om tot morgen te wachten,dus ik haal morgen even een testje.ik had altijd toen ik de pil nog slikte de vierde dag buikkrampen en de 5e dag werd ik ongesteld en als ik weer begon met de nieuwe strip was het over.dus eigenlijk altijd een constante cyclus gehad van ongeveer 27 dagen.en nu met het ontpillen is het gewoon moeilijk te zeggen,2x 28 maar nu toch ongiklachten, het zet alleen niet door!erg vervelend.wat ik kort uit jou verhaal begrijp is dat je net gestopt ben en nog niet je cyclus weet ?was je tijdens het slikken wel altijd constant?ben benieuwd ?gr mel
Hey Mell Ja tijdens slikken van de pil was ik altijd hetzelfde. Ik slikte 3 weken dan stopweek en vaak werd ik na die stopweek os maar dan begon ik ook weer met slikken. Dit werd de laatste tijd beter en werd ik in mijn stopweek os en dus als ik weer moest slikken was het over. Nu was ik 7 april voor laatst pil os en dus die week voor 7 april laatste pil genomen. Dus ja wat voor cyclus ik zal hebben geen idee! Was altijd wel licht en voor de pil wel constant. En de overstap van prikpil naar de gewone pil heeft toen ook even geduurd toen sloeg ik cyclus over. Hier hebben we al wel wat testen in huis online besteld idiaal omdat ik niet weet waar wanneer en hoe hebben we ze maar in huis. En das goedkoper dan in de stad halen! Ben zo benieuwd wat er met je zal gebeuren. Hoop voor je dat het raak is en anders moeten die duivels maar snel opschieten! Liefs Ps sorry beetje lang verhaal snap je het nog hahahaha
hey ,ja ik snap het nog goed hoor!ben je overtijd of duurt je cyclus zolang?dat is nu dus afwachten,wel lastig in onzekerheid te zitten he? we houden elkaar wel op de hoogte,en als ik meer weet laat ik het zeker aan je weten,en maak je niet te druk! alles op zijn tijd,we zijn tenslotte nog aan het ontpillen en dat kan rare dingen met je lichaam doen hoor!succes en zal voor je duimen en ben je niet zwanger dan snel maar weten wat je eerste cyclus is!liefs
hoi dames,heb vandaag maar een testje gedaan. maar helaas negatief!maar ook geen ongi te bekennen.niet leuk hoor die onzekerheid!ik ging trouwens die test doen en binnen 1 seconde kwam die horizontale streep die ging best snel eigenlijk, is dat wel normaal?gr mel
Ladyann, sorry beetje late reactie... Leuk dat we een beetje contact met elkaar gaan houden, gezellig ( en handig ).Wij klussen vanaf dag 8 van mijn cyclus ongeveer om de dag. Ik heb nu van een vriendin gehoord dat wanneer je taaie draderige slijm krijgt of echt een prop dat dan je ei op springen staat dus ik ga daar op letten en dan ook die dag klussen! Ik ben er soms ook heel erg mee bezig en soms denk ik, ach het komt wel, niet druk om maken, maar ja je bent niet voor niks gestopt met de pil, toch?
heeey Meiden Hier ben ik weer even. Ik heb gister ook nog een test gedaan die was negatief. Vind het opzich niet meer erg want moest medicijnen slikken. Nu kreeg ik ook nog een kuur van de dokter dus had voor zekerheid nog eerst even test gedaan. Verder hier ook nog geen duivels! Mell jammer dat het negatief was! Ja die streep is bij mij ook snel. Denk dat het wel zo hoort. Helena hadnig die info over dat slijm! ga er ook zeker op letten dan. Nee we zijn idd niet voor niks gestopt en hopen op snel resultaat hahahahhaha Liefs
Hey Meiden ben bijna weer beter kuur slaat aan. Dus nou wil ik ook wel weer voor de kleine gaan. Maaaaar ja dan zal ik toch eerst even die rode duivels moeten krijgen om de volgende ronde in te kunnen. Of moet wel HELE late ei hebben wil het nu nog lukken hahahaha Doei doei
nou meiden zie mijn banner!kan het nog niet geloven!zo snel ook he?had vanochtend dus een positieve test na acht dagen over tijd te zijn!ik hoop het ook zo voor jullie!het kan dus inene werkelijkheid worden wow....!ik duim voor jullie,.liefs
Gefeliciteerd Mell (ik las hier alleen mee, maar wil toch even reageren ) Ben ook benieuwd hoe het nu met TinaMania en LadyAnn gaat...spannende tijden dames!
hoi mikkie, dankjewel!ja ben ook erg benieuwd wat er bij de andere meiden gaat gebeuren jij bent ook 1 dag overtijd he?spannend hoor!succes! liefs
Hier nog zo'n meelezer hihi ! Alle zwangeren gefeliciteerd en alle wachters ik duim voor een positieve test voor ons allemaal! [-o<
hey dames, dankjewel! ik zal voor jullie ook heel hard gaan duimen!liefs mell p.s meelezen is niet verboden toch?hihi
Gefeliciteerd, voor degenen met de positieve test! Ben zelf op het moment 2 dagen overtijd, en 2x een negatieve test, uitgaand van mijn langste cyclus, 32 dagen, ben zelf in oktober al gestopt met de pil, en pas in maart weer ongesteld geworden, ja, dat was pas ontpillen zeg. Niet leuk, maar we kunnen er weer tegen aan nu, ben nu netjes weer 2x ongesteld geworden, en nu bleef hij uit, we zullen zien.
hoi revenant,spannend hoor!ik hoop dat het snel raak is bij jullie.ik had 12 mei nod ,vrijdag 16 getest negatief,vanochtend getest positief!dus ik had pas een positieve test na 8 dagen overtijd.waarschijnelijk heb ik nog niet zoveel hcg gehad afgelopen vrijdag bij de eerste test ,en vanochtend dus wel!meid veel succes en wie weet?.liefs mell
Hé Mel,gefeliciteerd! Toppie! Volgens mij komt bij mij mijn ei binnenkort,dus ik ben al behoorlijk aan het klussen! Ladyann: Hoe gaat het met jou daaro? Ben je al beetje beter? Heb je alweer getest?
Inmiddels 2 dagen heeeeuuul spannend ja... Nog altijd geen spoor van ongesteldheid hier, mijn temp is nog altijd hoog, mijn boobs doen megapijn en mijn buik voelt...ja...'vol'. Ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik volgende week maandag een testje ga doen, niet eerder, want ik ben bang dat hij dan negatief gaat zijn. Jij hebt ook pas positief getest na 8 dagen zie ik. Maar ik moet zeggen...ik ben tegelijkertijd ook bang dat hij positief gaat zijn Ik denk dat ik dan helemaal gek word van de zenuwen