JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MELL30! Gefeliciteerd super leuk hoor! Na 8 dagen het is toch wat he! Nu lekker gaan genieten en ons wel beetje op de hoogte houden he @revanant 5 maanden later pas ongesteld Hoop toch echt niet dat ik zooooo lang moet wachten! Is er niet iets waardoor je het eerder kunt laten komen? @ Helena hoop voor jullie dat het raak is deze keer! Hier weer beter. Zit nog wel aan kuurtje maar dat is iet zo erg. Heb vrijdag test gedaan voor de kuur omdat ik zeker wou zijn of het kon. Negatief, dus ik verwacht nou toch echt niks meer. Ook geen symtomen hier. @ mikki77 wel erg spannend allemaal! Ik zal voor je duimen. Het wordt hier nog gezellig met al die dames hihi Hier ook nog geen duivels. Weet dat het lang kan duren maar baal er wel van kan er niks aan doen. Probeer er zo weinig mogelijk aan te denken in de hoop dat er snel wat komt. Liefs
Inderdaad wat duurt wachten dan ontzettend lang hè! Wat voor testen gebruiken jullie eigenlijk? Ik heb nu twee keer negatief getest met de kruidvat testen (de gewone). Ik heb nu de nieuwe matcare testen besteld, diegene die het al 6dagen voor de NOD moeten doen. Ik ben van mijn langste cyclus van 33 dagen uitgegaan. Zelfs mijn man vindt het deze keer anders en is net zo zenuwachtig als mij hihi.
Heey Happybest ik had 1x apotheek test en 1x bij de boodschappen 1 meegenomen. Heb die van matcare ook in huis maar nog niet mee getest. Wel idiaal hoor we bestellen en dag later lagen ze in de bus! en dan 9 voor 17 euro! Ik was nu voor 1 al 7 euro kwijt hahahaha En je blijft lekker anoniem in de winkels ken ik best veel mensen. Nou heel veeel succes wanneer ga je weer testen?
Hi LadyAnn, Precies, dat scheelt veel geld en ook meer rust dan in de winkel haha! Ik krijg ze morgen in huis. Ik zou dapper wachten tot zaterdag :-# , maar ik denk dat ik het toch eerder doe . Erg hè. En wanneer ga jij weer testen? Ben je wel vaker zolang overtijd geweest (of heb je geen regelmatige cyclus)? Liefs
hoi allemaal, Ik zie dat er nog meer mensen overtijd zijn en negatief testen en ik zie ook dat er al wat mensen positief getest hebben, super! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook "overtijd", alleen is het voor mij lastig inschatten. Eerste 3 x was het netjes 28 dagen en de laatste keer was het 54 dagen, dus wat moet ik nou aanhouden, als ik 28 dagen aanhou ben ik overtijd en anders nog niet. Baal er enorm van, had gehoopt weer een regelmatige, korte cyclus te krijgen! Ik heb vanmorgen, tegen beter weten in, ook nog maar een test gedaan en helaas weer negatief! Ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar zolang je nog niet ongesteld bent, blijf je hoop houden, ik in ieder geval wel! Succes allemaal met wachten en testen en ik hoop dat er nog meer van ons zich mogen melden als zwangere! XSam
Hier ook bijna hetzelfde, 3 dagen overtijd... (denk ik) een test gedaan...helaas... en nu nog geen teken van een ongi.. heel irri omdat ik dan toch graag door wil, en als zo'n test dan negatief is wil je toch door naar de volgende ronde maarja je zit maar te wachten he... (ik heb wel de pil geslikt voor 10 mnd weer) ik geloof ook voor mezelf niet in "alsnog zwanger zijn" ik had gelijk zoiets van "ooh niets" x
Wat spannend allemaal! Ik hoop voor jullie dat het deze keer goed zit! Voor degene die zwanger zijn: GEFELICITEERD! Ikzelf ben ook overtijd. Ben erg nerveus deze keer. Ik heb namelijk al 11 dgn heeeel licht bruinverlies, maar niet ongesteld. Ook mijn boobs doen sinds gisteren pas zeer, terwijl dat normaal al net na mn ei is. Ga vanavond een test doen. Wist niet dat het zoveel geld scheelde die testen via Internet! Heb nu hele dure! Liefs Olivia
Sammetjen en Dora, weten jullie wanneer je eisprong was? Als je dat weet is het al makkelijker te berekenen, want dan zou je NOD ongeveer 14-18 dagen na je ei zijn. Bij een cyclus van 54 dagen kan je zo alsnog berekenen wanneer je ongesteld zou moeten worden. Ik weet zelf wanneer mijn eisprong was, en heb mijn NOD op 14 dagen daarna ingeschat. Maar het kan natuurlijk ook 18 dagen zijn...dus daarom durf ik nog geen test te doen. Ik kan net zo goed niet zwanger zijn
hallo allemaal iedereen gefeliciteerd die toch zwanger zijn. voor mij zit het er helaas niet in(denk ik)vorige week voor de 2de keer negatief getest word er zo langzamerhand gek van.ook nog steeds geen teken van ongie aanwezig.dus afwachten ben al voor de 2de maand overtijd nu.groetjes
We worden er met zijn allen niet goed van, of niet dan! Maar we houden hoop Ik zie dat je in overijssel woont, mag ik vragen waar, kom ook uit overijssel
hoi meiden,bedankt voor de felicitaties super leuk!ik kan het jammer genoeg niet echt meer bijhouden allemaal,maar zie dat er een aantal van jullie behoorlijk overtijd zijn!moeilijk he die onzekerheid,ik had dat ook de hele week gehad,ik verwachte hem eigenlijk negatief ,en dan ineens toch die streep!ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet echt geloof!het is ook best wel snel gegaan 14 jaar aan de pil 2 maanden gestopt en BAM RAAK!en ik heb ook eigenlijk weinig symptomen, beetje gerommel in me buik maar verder gelukkig nog geen klachten!dus nog steeds een beetje ongeloof ,maandag naar de dokter voor een gesprek.yesssssssss ongelofelijk maar waar!meiden ik denk aan jullie en hoop zo op een postieve test voor jullie allemaal!want die onzekerheid is het ook niet he?ik probeer jullie te blijven volgen,en hopelijk lees ik snel goed nieuws!liefs mell
heeey Allemaal Hier is alles rustig hahaha Worden er idd niet goed van maar ja kan er niks aan doen. Olivia toch ook zwanger! gefeliciteerd! Meiden echt super leuk en nu ook lekker gaan genieten van alles. Mell het is toch wel snel gegaan dan ja. Maar gelukkig maar want al die onzekerheid elke x is helemaal niet goed! Alle andere meiden ik weet hoe het voelt zo ondertussen:s Wel erg fijn dat we hier van ons af kunnen schrijven en elkaar op de hoogte houden. Ben blij met jullie hahaha
Heey happy was nog benieuwd of je al had getest! Ik moet mijn cyclus nog kennen. Ben in April met de pil gestopt dus kan nog alle kanten op hiero hahaha Ik kom ook uit overijssel trouwens las dat er meer waren hahahaha
Hey LadyAnn, Nee, nog niet. Wel spannend aangezien ik nog nooit overtijd ben geweest. Het wordt waarschijnlijk toch pas zaterdag, aangezien mijn man de komende twee dagen erg vroeg weg moet en er wel bij wil zijn. Zodra ik wat weet laat ik je weten. Olivia dus ook zwanger! Gefeliciteerd meid!
ik heb ook even meegelezen, en alle zwangeren gefeliciteerd! het is al spannend om mee te lezen! Mel, heb jij je aan een kluspatroon gehouden of je ovu getest/temp? ben benieuwd..
Bedankt voor de felicitaties meiden! @happybest: spannend! Laat je het even weten? Ik zal voor je duimen dat het raak is! @vlindertje85: vervelend dat over tijd zijn! Aangezien je geen tekenen van ongi hebt, heb je wel andere symptomen? Zijn jullie al lang bezig? Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent! Liefs Olivia
@olivia: gefeliciteerd super voor je meid! @happybest:spannend ben benieuwd! @madelon:nee ,ik heb niks bijgehouden,echt puur geluk gewoon! @ladyann:nog steeds geen positieve test gehad?
Hé Revenant wat balen zeg! Maar ik zie dat je een nieuwe banner hebt! Dus je bent het toch nog geworden?