6 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Allahinkulu, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hoi revenant,ik heb ook pas op de 8e dag overtijd een positieve test in handen gehad!ik heb waarschijnelijk ook wat minder hcg dus vandaar de late posi test!het kan dus zeker nog!als ik je een tip mag geven doe maandag pas weer een test,ze zeggen dat je hcg om de dag verdubbelt(mocht je zwanger zijn!).als je dit allemaal al weet ,dan heb ik natuurlijk niks gezegt!liefs mel

2. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hoi meiden,

Mou ik heb weer getest van morgen met de "zeer gevoelige" matcare test, maar helaas, weer negatief. Ik snap er niets meer van. Ik denk dat ik woensdag nog eens probeer en anders de huisarst maar eens bel. Volgens mij zitten de :evil: :evil: er nog niet aan te komen. Afwachten maar weer.

3. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames,

Ik ben pas gestop eind maart met de pil.
    Ik zit nu pas in mijn tweede ronde, en ben nu 3 dagen overtijd...
    ik heb dus deze week al twee testen gedaan negatief waren die :(
    Maar vanmorgen ga ik dus 2x op mijn derde dag overtijd testen staat er wel een heel licht streepje.
    Dus ik ga maandag het over doen en hopen dat het streepje er nog staat.
    Oh spannend dit ze want het kan natuurlijk ook nog alle kanten op gaan en ik ben er best wel te veel mee bezig :oops:
    Maar ben stiekum al een beetje verdrietig van blijschap.

En ik hoop dat jullie ook snel zwanger raken meid! ik :thumup: voor jullie!

Knuffels

4. Revenant

Revenant Lid

22 okt 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel

5. Revenant

Revenant Lid

22 okt 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
    Hee, dutchangel, zie dat je zekerheid hebt over je zwangerschap, gefeliciteerd! :)

6. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hoi Hoi

Hier was ik ook weer eens. Alles is nog steeds rustig hier. Heb me er bij neer gelegd dat ik nog geen goeie cyclus heb nu ik ben gestopt met de pil. Heb al wel teunisbloemolie in huis om cyclus goed te laten lopen maar heb die nog niet genomen wacht nog ff af.

Happy en Revenant het is toch nog wel spannend wat jullie lichaam wil en doet. Jullie cyclus was toch aardig goed leek mij. Dus ben benieuwd of jullie toch ook nog een positieve test krijgen net als Mell30 en Olivia! Succes!

DutchAngel Hoop dat je streep snel duidelijker wordt! Maar alvast gefeliciteerd! Een streep is toch een streep hihihiih

Liefs Ann

7. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    @ DutchAngel: gefeliciteerd meid, geniet ervan!

@ LadyAnn: Dank je!

@ Revenant: Heb je al getest? En......

8. Revenant

Revenant Lid

22 okt 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
    Negatief weer. ](*,)

Ik was zo blij dat ik weer ongesteld werd na +5 maanden,
    en nu lijkt het weer alsof ik weer helemaal opnieuw begin.

9. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik ben na het stoppen direct netjes ongesteld geworden (zie inderschrift) hoewel het maar 1,5 dag is de laatste paar keer en erg weinig, maar toch. Ik snap er ook niets meer van. Wanneer ga je weer testen? Ik morgen maar weer. :( . En dan maar hopen dat er eindelijk eens iets positiefs uitkomt.

10. Revenant

Revenant Lid

22 okt 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel

Na het stoppen ben ik ook direct ongesteld geworden, daarna bleef hij dus 5 mnd uit, ben er toen ook mee naar de huisarts geweest, die zei dat als ik in aug (!) nog niet ongesteld was geworden, ik dan maar weer moest komen. Daar heb je wat aan. Nu ben ik dus in maart plots weer ongesteld geworden, en goed ook, haha. Dus gelukkig duurde het niet tot aug. Netjes 2x een cyclus van 32, en nu blijft hij dus weer uit, ben er helemaal flauw van, en heb dus in het laatste +- half jaar ook een fortuin uitgegeven aan zwangerschapstesten. De dokter vond me te jong om er wat medisch van te maken, dus het is weer afwachten, hij ging bijna overstag om er toch verder te kijken aangezien mijn vriend 30 is. Maar daar stapte hij toch weer van af, we waren beide nog jong, en we moesten maar gewoon afwachten. Fijn dan.

Ik zie wel wanneer mijn hoofd weer een beetje naar testen staat. Op het moment heb ik er mijn buik vol van, en laat ik het even terzijde, en hoop ik gewoon dat er snel duidelijkheid komt.

11. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dan ben je er inderdaad gauw flauw van. Ik ben naar de gyneacoloog geweest op doorverwijzing van de reumatoloog. Die zij ook eigenlijk zonder te luisteren, je bent nog jong en niet in dat gebied geopereerd dus probeer eerst maar een jaar. En dat terwijl ik een heel medicijn geschiedenis heb. Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt. Waarschijnlijk hetzelfde als bij jou. We zullen het wel zien.
    Kop op en sterkte meid :thumup: , ik duim voor je :D !

12. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi hoi olivia79 bedankt voor je reactie.nou ben eindelijk gister ongesteld geworden ik zou juist van de week naar de ha nou gelukkig hoeft dat niet door te gaan.ik heb waarschijnlijk een maand overgeslagen ofzo.ja we zijn voor mijn gevoel best lang bezig ongeveer 9/10 rondes nu al.nou het is afwachten gewoon nog even.o jee ik zie net dat het mis is gegaan bij jou dat moet vreselijk voor je zijn het spijt me zeer voor je.
    groetjes

13. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

24 jan 2008
    280
    0
    16
    hoi ik woon sinds kort niet meer in overijssel maar ik woonde in kampen ben tijdje geleden verhuisd naar flevoland.
    groetjes

14. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hallo dames!

Allemaal nog geen duidelijkheid zie ik! Ik ook niet dus we moeten allemaal nog langer afwachten.
    Ben wel ontzettend moe! ZOu dat van ontpillen komen? en vandaag naar gevoel onder in de buik. En lage rugpijn. Hoop dat er eindelijk wat door gaat breken.
    Die testen zijn idd allemaal duur zat en steeds naar een nega test kijken helpt ook niet echt he! Ik zal af en toe toch wel moeten jullie ook denk ik. Wij klussen namelijk wel door.

@ Olivia ik zie dat het mis is gegaan. Wat erg meid! Heel veel sterkte.

Allemaal weer op het wachtbankje dus :s Nou hopen dat we er snel weer af kunnen

Liefs

15. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Hier ben ik weer, na lange tijd afwezig ( druk aan het klussen ). Nog een dikke week voordat ik kan testen, ben zooooo benieuwd!

@Ladyann, hoe gaat het nu met je? Hoop al wat beter. heb je lange tijd niet gesproken.

16. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heeey Helena gezellig dat je even komt kijken. Ik hoop zo voor jullie dat het raak is deze maand! Zal duimen voor je.

Hier nog geen ongi heb wel 2 dagen last van zeurderig gevoel in onderbuik maar dat kan ook zo weer even weg zijn. Heb het vooral als ik loop en sta. Hoopte dat het nu door zou zetten maar tot nu toe nog niks. Misschien volgende week nog even testje doen omdat we wel door klussen. We zien wel weer :)

Revenant en Happy ook nog niks?

Liefs

17. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    nee helaas niet. Gister nog een test gedaan maar die was nog steeds negatief. Morgen naar de huisarts en hopelijk wil die me laten bloedprikken, ben namelijk ook erg moe :( . En we willen toch wel eens zekerheid.
    Afwachten maar weer :rolleyes: .

18. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Wat vervelend Happy. Het zou fijn zijn als de ha je bloed wil laten prikken. Zekerheid is idd wel lekker. Dat moe zijn heb ik ook heel erg. Slaap erg veel als ik het kan. Hoort het misschien bij ontpillen? Maar ja jij bent al 5 maanden pil vrij toch? Dat zou dan wel raar zijn!

Succes morgen.

19. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dank je!
    Inderdaad ik ben in oktober gestopt en sinds november ook medicijnvrij. Dus al 6maanden. Ben benieuwd wat de HA zegt. Ik laat het wel even weten. :)

20. Revenant

Revenant Lid

22 okt 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
    Nee, hier ook nog niks!

Happybest, Ik ben benieuwd wat je huisarts zegt!

Deel Deze Pagina