6 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Allahinkulu, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@happybest,succes morgen ik zal aan je denken!

2. Revenant

Revenant Lid

22 okt 2007
    47
    0
    0
    verkoopmedewerker
    Overijssel
    Succes morgen, happy best.

3. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heeey happy

Hoop dat je zo met goed nieuws thuis komt. Spannend allemaal he! Denk aan je.

Mell hoe is het met jou? Bloeden al wat minder ? Hoe voel je je? Ook pijn? Moet je nou tot 16 juni wachten voor een echo?

Hier is het nog steeds alleen bij afgvegen soms een verkleuring gister morgen voor het laatst. Vervelend ook wel hoor. Maar goed komt vast wel allemaal goed.

Liefs

4. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Helaas meiden, slecht nieuws!
    Voor dat de echo gemaakt werd zei de gyneacoloog al dat als de testen negatief zijn, ik niet zwanger ben. Ze zijn tegenwoordig erg gevoelig. Met de inwendige echo bleek dat inderdaad ook het geval te zijn. Ik ben toch eigenlijk best wel verdrietig, omdat alles dit keer anders was. Mijn borsten waren gevoelig (zijn ze anders nooit omdat ik eraan geopereerd ben en ze redelijk gevoeloos zijn). Ik moet 1aug weer komen voor een echo om te zien of het eitje/cyste die er zat dan weg is. bah!
    Ik hoop voor de meiden die wachten, dat ze het tegendeel bewijzen en wel zwanger kunnen zijn met een negatieve test. Voor mij is het wachten tot ik eindelijk ongie wordt zodat we weer verder kunnen. Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Liefs

5. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hey Happybest, wat vervelend nieuws! Weten ze niet of het nu gaat om een eitje of om een cyste? Kan dat zo lang blijven zitten dan? Heel veel sterkte ermee! Hoop dat je ongi snel komt. Dan kun je weer verder!

@Mel:Ik denk dat het voor iedereen hetzelfde voelt hoor, of je nu lang of kort bezig bent. Ik kan het in 1 woord samenvatten (en veel met mij denk ik). Veel sterkte! Ik denk aan je!

@LadyAnn: Hoe is het nu? Klinkt het bij jou niet als een late eisprong en dus een late innesteling? :D Dan kan het kloppen dat je negatief test!

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs Olivia

6. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hoi Olivia,

Ik hoop ook dat het snel begint, dan kunnen we inderdaad weer verder. Het gaat om een corpus luteum (geel lichaam of zoiets) dat blijft over na de eisprong. Dat moet binnenkort vanzelf weggaan. Vandaar die tweede echo. Maar ik snap alleen niet waar mijn eisprong is gebleven :-s . We zullen wel zien.

X

7. Niet meer actief

@happybest:sterkte ermee!

@olivia:dankjewel!hoe voel jij je nu?

@ladyann:geen buikpijn,(ook niet gehad) geen bloedingen meer,voel me lichamelijk heel goed.heb gisteren met de dokter gebeld,en eigenlijk wel een soort van bevestiging gehad!als hij het allemaal zo hoorde ,dan was het een vroege miskraam geweest.ik mag eventueel als ik zelf nog twijfels heb gewoon de termijnecho laten doen.eigenlijk is het voor mij ook gewoon heel duidelijk dat het over is!ik moet nu 1 menstruatie afwachten en dan mogen we weer verder met oefenen.liefs

8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    He mell wat vervelend allemaal. Ik had zo gehoopt dat het goed zou gaan. Heel veel sterkte!
    x

9. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heeey Dames

Mell ben blij dat je je lichamelijk weer goed voelt. Hopelijk ben je snel weer zwanger en mag je zwanger blijven.

Happy je blijft toch altijd hoop houden he ookal wist je het al een beetje. Wel klote dat je eitje kwijt is :( das toch niet zo handig. Hoop voor jou dat de :evil: dan maar snel komen.

Olivia ja heb ik aan gedacht maar duurt innestelling dan zoveel dagen? En soms wel met afvegen maar vaker toch ook weer niet. Snap het ook niet zo goed. Heb natuurlijk al hele poos niet meer getest. Zal voor de zekerheid volgende week als er niks veranderd even testen. Ben al wel begonnen met teunisbloemolie kan dat ook kwaad? Heb wel beetje last rond de navel maar geen ongi pijnen of wat dan ook. Zal allemaal wel bij ontpillen horen denk ik. We zullen zien.

Olivia gaan jullie gelijk weer proberen of weer even afwachten een ronde?

Liefs Ann

10. olivia79

olivia79 Lid

20 feb 2008
    94
    0
    0
    Hoi!

LadyAnn, ik heb geen idee hoe lang een innesteling kan duren. Ik had twee weken bruinverlies (weinig, maar wel constant) na de innesteling. Helaas was dat bij mij foute boel, maar ik was wel zwanger. Ik hoorde ook (oa vd HA) dat het helemaal niet fout hoeft te gaan (sommigen hebben het 9mnd!), alleen is er niemand die je dat kan bevestigen van tevoren. De tijd zal het leren. Die verdomde tijd ook altijd :) Ik heb geen verstand van Teunisbloemolie, sorry. Als je gaat testen, laat je het dan weten? Ik hoop voor je dat het wat betekent allemaal!
    Wij willen het liefst zo snel mogelijk verder! Ik ga morgen naar de gyn. Bloeding is weer terug. Ff afwachten wat zij zegt (en vindt) :( .

Mell, goed te horen dat je je weer beter voelt. Hoop dat je het snel achter je kunt laten en snel weer zwanger wordt! (wij met zijn allen trouwens :D )

Hey Happy, al tekenen van je eisprong?

Liefs Olivia

11. Niet meer actief

hoi meiden,is het heel raar als ik toch de termijnecho nog laat doen 16 juni voor extra bevestiging?of haal ik nu rare dingen in me hoofd!wat vinden jullie?liefs

12. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hey Olivia, hier nog steeds niets te bekennen.

Ik heb nu geen enkel idee hoe het moet met klussen. Zou het alleen zin hebben als ik weer ongie ben geweest (theoretisch gezien)? Heeft iemand enig idee.

Hey Mell, als je de afspraak nog hebt staan en je vindt het fijn om zeker te weten, waarom zou je het dan niet doen. AL is het voor je eigen rust.
    X

13. Niet meer actief

hey,ik laat de afspraak nog even staan voor de zekerheid.
    ik durf je geen antwoord te geven op je vraag,want hoe lang duurt het nog voordat je menstruatie er weer is,lastig hoor dat wachten ,ik hoop voor je dat de ongi snel komt ,dan kan je snel weer verder,en anders bel je gewoon de dokter om te vragen wat hij er van vind!vragen mag altijd toch? liefs

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hallo allemaal
    Ik kom er hier ook bij

Nou steeds overtijd en nu dus al 15 dagen
    heb gister een testje gedaan en die gaf negatief aan
    En heb vanmorgen de dokter gebeld
    en die zei dat ik nog 2 weken moet wachten en dan een testje doen (tussendoor ook een test ;) )
    en als ik dan nog niet ongesteld word...moet ik een afspraak maken en langskomen

Waarom het nou niet kon: was omdat ik nog maar 2 weken overtijd was
    en hun gebruiken de zelfde testen zei ze

Het wordt dus pas 19 juni dat ik naar de huisarts kan
    Waarom niet gewoon wat eerder...ze kon toch ook gewoon een bloedtest doen?
    Ik hou dat echt niet vol hoor...nog 2 weken pffffffffff
    Wordt al gek van de gedachte zeg
    Het kan heel goed zijn dat je zwanger bent maar dat de test het nog niet meet
    Omdat je dan te weining HCG aanmaakt :rolleyes:

Verder ben ik iedere keer met vlagen misselijk
    heb last van zuurbranden :(
    Ben ook moe en dus niet vooruit te branden
    Af en toe wat last van krampen en steken
    Ren de hele dag naar de wc om te plassen :rolleyes:

Hoop echt dat ik posi test van de week...want ik wordt echt gek

15. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heey allemaal

Het wordt hier steeds drukker en gezelliger. Wel jammer dat we allemaal hier moeten schrijven maar ok.

Mell ik zou gewoon ook de afspraak laten staan. Als jij je er goed bij voelt. je kan die dag altijd nog beslissen of je gaat of niet. Ik zou denk ik hetzelfde hebben toch even kijken. Je houdt misshcien nog beetje hoop? succes in elk geval.

Olivia wat naar dat je weer bent gaan bloeden. :( Misschien niet alles er uit? Je zult het vandaag wel horen bij de gyn. Succes! En tuurlijk laat ik het weten met testen. Denk dat het niks is hoor maar toch beetje spannend hahah raar he!

Hier al sinds woensdag niks meer te bekennen! :( Vind het wel vreemd. Maar zoals happy het heeft je weet nou natuurlijk niet goed wanneer je kan klussen. Wij hebben nu even niet geklsut omdat ik dacht dat ongi kwam. Maar goed in de week ervoor wel en daarna aantal dagen roze met afvegen dus ik weet ook niet meer wanneer enzo. Wel lastig hoor.

Maar zoals Olivia zegt de tijd zal het leren! We wachten weer af. :) Zijn we ondertussen erg goed in geworden haha

Senna welkom bij ons clubje. :D Wanneer ben je eigenlijk met de pil gestopt? Was ik even nieuwschierig naar. Wel vervelend he dat wachten, we weten hoe je je voelt. HELAAS.

16. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Hallo allemaal!
    Zit hier af te wachten, ( heb stiekem net een test gedaan, maar.. negatief ) Heb ook niet echt het gevoel dat het deze ronde raak is, jammer. Ik had er zo op gehoopt. As zondag ben ik jarig dus dan had ik graag een posi test gehad! leuk kadootje toch?! Maar ja , ik denk dat we nog maar een ronde moeten.

@Ladyann: Nog steeds niets bij je meid? Echt vervelend zeg! Klus je nog wel steeds door? Misschien heb je ongemerkt toch nog wel een eisprong gehad! Ik weet dat het moeilijk is maar hou de moed er in meid!

Voor alle meiden: heel veel sterkte/succes. Ik duim voor ons allen!

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@LadyAnn

Dank je wel
    En ik ben nooit aan de pil geweest ;)
    dit is de eerste keer dat ik zolang overtijd ben
    Ga van het weekend nog weer een testje doen

18. Margarita

Margarita Lid

15 mrt 2008
    66
    0
    0
    ... ik duim alvast voor je!
    X M

19. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hallo Maar weer :)

Ik was even weekendje weg. heerlijk weer en even minder met alles bezig ook wel goed denk ik. Alleen nog steeds niks hiero. Banner houd me gelukkig op de hoogte zodat ik de dagen kan tellen. Heb ook niks meer met afvegen gehad enzo dus ja wat dat nou was. Heb ook geen klachten of symtomen dus verwacht niet dat er wat in is genesteld. maar van de week voor zekerheid even testje dan is het toch al wel 9 dagen geweest. Zou het dan al kunnen?

@ Helena jammer dat de test negatief was. Hoop voor je dat je toch nog misschien positief test van de week. Spannend. En nog gefeliciteerd natuurlijk!

@Senna ja ontpillen ben je dan ook niet aan het doen haha maar goed wel vervelend en raar dat je dan zoooo lang overtijd bent natuurlijk.

Hoe is het met de andere meiden? Ben toch wel benieuwd!

Liefs

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    pfff zitten we dan met z'n allen in een schuitje..
    Ik kan niet tegen het wachten tot je weer ongesteld moet worden :( Het is echt vervelend...
    Heb op de 1e dag van test getest negatief.. en nu wacht ik maar tot mijn lichaam weer op gang komt..

Ik duim voor jullie allen!

Deel Deze Pagina