6 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Allahinkulu, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hai meiden,

Dat wachten is wat hè, haha. Hier helaas ook nog niets te melden en te bespeuren. Duurt toch wel erg lang hoor! Ik was 14 april tot 15april voor het laatst ongie, we zijn nu bijna twee maand verder :( ! Maar ja we kunnen er niets aan doen. Ik groei helaas wel erg in maag/buik regio, dat is erg vervelend. Maar ja!
    Ik duim voor iedereen!
    X

2. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Hier nog steeds niets. Zal wel weer een lange cyclus hebben, heb nog niet weer getest maar heb geen "zwangerschap"gevoel dus dat zal wel niet.

Ik duim wederom voor ons allen.

3. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hier ook nog niks. Begin er nu wel beetje zat van te worden. Jullie begrijpen gelukkig hoe ik me voel. En ik jullie ook hoe jullie je voelen. Dat is toch wel erg prettig. Wou alleen dat het niet nodig was. maar ja we blijven hopen dat alles snel op gang komt of idd toch nog zwanger zijn deze periode.

Allemaal in de wacht en ik wacht netjes mee!

Liefs

4. Margarita

Margarita Lid

15 mrt 2008
    66
    0
    0
    Hajhaj,
    Het wachten is hier over hoor! Ondanks allerlei rare "onderbuikgevoelens" (letterlijk en figuurlijk) gewoon ongesteld!
    Ga dus maar weer een nieuwe banner in mekaar knutselen!

We balen wel een beetje maar we zijn ook nog maar héél kort bezig dus zou het wel errug sterk zijn als het meteen raak was.
    Gelukkig heb ik wel al een regelmatige cyclus, dat rekent wat makkelijker!

Succes allemaal!

X M

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

nou bij mij is het bloeden begonnen :(

6. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    IK WIL OOK BLOEDEN! haha klinkt dat stom zeg maar het is eigenlijk wel zo,

Meiden bij jullie is het wachten even weer voorbij en hopelijk een goeie nieuwe ronde voor jullie. Veel succes.

7. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi damens,

zoals jullie zien ben ik ook 2 dagen over tijd.
    2 dagen is niet veel maar wel eng want ik heb altijd een cyclus van 28 dagen en kan op het uur af zeggen wanneer ik ga bloeden.
    Dus ik begin me nu wel op te winden, op een goede manier want ik wil het graag. spannend, maar ik heb wel het gevoel dat ik ongie moet worden, dus ff afwachten!
    Ik zag jullie berichtjes dus ik denk ik stuur ook ff wat.
    oh ja ben trouwens anderhalf jaar geleden gestopt met de pil en ben het altijd regelmatig geweest tijdens en na het stoppen met de pil.

iedereen succes!

8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hallo meiden.

Ik ben ook van het wachtbankje af :) . Nooit gedacht dat ik daar nog eens blij om zou zijn. Ik kan gelukkig weer een bankje opschuiven naar het "wachten op het eindelijk zwanger worden bankje". Ik blijf voor iedereen duimen.
    x

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Vandaag is mijn NOD.. heb maandagavond en dinsdagmiddag bruin/roze slijm/afscheiding gehad en krampen, maar ben nog niet ongi. Vanochtend getest (predictor) en uiteraard negatief :(. Laat de duivels maar komen dan, dan is het iig regelmatig! heb vruchtbaar slijm gezien op dag 17, dus de ongi zou ook nu wel moeten komen! Grrr...

10. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeee eindelijk hier ook doorgezet. Gister al wat met afvegen maar nu dan eindelijk de rode duivels :evil:
    Ik vind het erg grappig dat we nu allemaal deze week tegelijk zijn begonnen na al die dagen samen.

Ook wij mogen eindelijk een ronde verder en ben erg blij dat mijn lichaam het zelf op gang heeft gebracht. Maar misschien heeft de teunisbloemolie die ik sinds vorige week slik wel wat geholpen. Ik weet het niet maar slikken blijf ik zeker.

Blijven we hier nog wel schrijven dan of mag dat niet meer?

Zou ik wel erg fijn vinden jullie dan?

Marriedgirl en Miss veel succes het weekend met afwachten. Hoop dat het raak is.

Liefs

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thanx! denk dat ik toch weer een 'normale' lange cyclus heb, heb mn banner dus ook aangepast naar 38 dagen.
    Geen bloed, geeft moed!

12. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    HAhaha ja in jullie geval is geen bloed geeft moed hahaah wij hier waren bang dat ik me ei kwijt was dus bloed gaf me nu toch wel ff moed :p

Ik wou mijn banner ook verzetten maar heb hem weggehaald zal het zelf moeten bijhouden want zolangt kun je er niet opzetten.

Hoop dat je ook na al die dagen straks toch nog positief kan testen :)

13. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hè LadyAnn,

Wat fijn dat bij jou het wachten nu ook eindelijk voorbij is! Kunnen we weer met frisse moed verder. Inderdaad wel grappig dat de meesten deze week na zoveel dagen wachten, samen weer begonnen zijn.
    Ik hoop dat we op deze manier elkaar nog op de hoogte kunnen houden.

X

14. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    @ Ladyann, wat goed joh! gefeliciteerd meid. Nu kun je eindelijk weer verder. en nu veel klussen he?! :)

Hier nog steeds niets. Ik heb al wel een paar dagen ongi pijnen maar het zet niet door. Balen! Ik ehb nu 2 testen gedaan dus dat moet wel duidelijk zijn. Afwachten maar!

Succes meiden!

15. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hoi damens,
    hier nog steeds niks! voel nu wel dat me borsten gevoelig worden en misselijk maar ja dat kan ook stress zijn en kan ook van ongie die nog meot komen. ik wil niet te veel hopen voordat ik het zeker weet.
    misschien morgen weer testen anders maandag. maar ik denk dat ik het niet uithoud tot die tijd dus haal ik straks nog maar een extra test erbij.

16. Helena7

Helena7 Lid

29 jan 2008
    57
    0
    0
    Eelde
    Hier nog steeds niets! Ik heb nu 2 testen gedaan en mijn verstand zegt: negatieve test is dus ook echt niet zwanger. Maar ik ben ook nog steeds niet ongie!

Heb af en toe wel rare buien en steken in mijn buik.

Hoe gaat ie met jullie?

17. Niet meer actief

hoi meiden, hier was ik weer even,morgen de echo,ik had gebeld en moest toch komen.ik laat jullie de afloop weten.verder bij jullie alles oke,heb niet alles meer gevolgd helaas!l
    @ladyann;wat fijn voor je kan je weer verder super!
    @happybest:eek:ok fijn voor jou!
    meiden ik blijf duimen voor jullie allemaal ,ook voor de dames die er bij gekomen zijn!x tot morgen

18. miss

miss Fanatiek lid

20 mrt 2008
    1.647
    0
    0
    hier ook nog steeds niet ongie!

19. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Succes vandaag Mell! Toch nog best wel een beetje spannend of niet? Ik zal een je denken!
    Ben heel benieuwd!

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Heej meiden,

wat ben ik jaloers op degene die nu wel hun ongi hebben.. Ik vind het maar niks dat ik niet weet wanneer het komt :(
    @Helena ik heb er ook twee gedaan en die geven ook negatief weer .. Dus dan zal het toch echt zo zijn.

Ik heb de persona geleend van mijn schoonzus, maar jah zolang de duivels niet komen kan ik niks ermee :(

Deel Deze Pagina