trillend gevoel...??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door scheetjuh, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hallo meiden

mijn eisprong moet deze dagen ergens komen, had hem gistere al verwacht, normaal gesproken is me ei er rond dag 15 en die voel ik ook goed! maar nu nog niet, wel heb ik al een paar dagen rechts onder in me buik, als ik gelopen heb en sta dan weer stil lichte trillingen in me buik doet niet zeer ofzo, maar voel het wel!
    wat zou dit kunnen zijn?

ben laatste keer ook maar 2 daagjes ongie geweest,
    maar mijn temp het na de ongie erg geschommelt,.. nu istie weer gewoon laag, dus zwanger zijn kan niet denk ik... want dan moet toch altijd je temp hoog zijn??
    is je temp trouwens de gehele zwangerschaps hoger?

2. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
  3. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    pffff, ik heb er eigenlijk geen goed antwoord op. Volgens mij zegt de temperatuur meer over het verloop van je cyclus dan een zwangerschap, al heb ik ook wel eens gelezen dat de temp idd niet daalt als je zwanger bent.
    Dat trillen kan best van je eisprong komen, zou fijn zijn als je m kan voelen, ik voel echt helemaal nix, maar houdt eerlijk gezegd ook geen symptomenlijstje bij elke maand.
    xxxxx
    uit Brabant

4. Dat trillende gevoel ken ik niet. Maar wanneer je je eisprong hebt gehad, moet je temperatuur wel wat hoger zijn (0.3 graden gem) dan voor je eisprong.

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    ja klopt dat je temp dan indd hoger moet zijn na je ei, maar of die ook daadwerkelijk hoog blijft tijdens zwanger zijn? , dat trillen heb ik af en toe nog steeds, gistere regelmatig wa steekjes gehad in me buik, maar ik geloof niet dat me ei al geweest is, normaal loop ik krom van de pijn.

Deel Deze Pagina