hoi, kan iemand me helpen, zit op mijn 2de dag dat ik ongesteld moet worden, gisteren niks gehad, had een gisteren avond een positief zwangerschapstest, maar nu vanmorgen ging ik naar de w.c. en bij het afvegen had ik helder bloedverlies en er zat een een bloedstolsel bij, betekend dat dat de foetus er uit gekomen is, of kan het misschien geen kwaad, ik weet niet of ik meer bloed zal verliezen weet ik pas na een bezoek aan de w.c., kan iemand me helpen, ben ten einde raad, heeft iemand misschien ook wel eens zo'n bloed propje gehad en dan toch zwanger is?? groetjes
het is nog een embryo sorry, maar had dat dat bloedpropje kunnen zijn? of kun je dat zo vroeg nog niet zien?? ben net weer naar de w.c. geweest en weer geen licht bloedverlies. het is nog vroeg ik weet het maar sta te springen op reacties. groetjes
t is moeilijk te zeggen... verder heeft je ongi niet doorgezet ofzo?? ik weet eerlijk gezegd niet of je bij zo een vroege mk krampen moet hebben. miss een idee om morgen even de dokter te bellen miss kunnen ze bloed prikken om te kijken of je hcg stijgt.. succes in ieder geval.
hoi, heb gehoord dat ze bloed testen pas na 6 weken doen, ik voel me wel zwanger heb verschillende symptomen, mijn bosten zijn ook voller, ik weet het niet wacht gewoon af, ik heb geen ongi krampen, maar dat bloed stolsel dat kan toch niet het embryo zijn zo vroeg?? of kun je dat dan al wel zien?? ik heb een ciclus van 21 dagen en zou nu anderhalve week zijn. groetjes
Hey meisie, Gatsie wat moet jij je onzeker voelen.Ik kan je niet helpen met advies, maar ik duim wel mee voor je dat het geen miskraam is. Veel succes Liefs griekie